Komentáře k povídkám autora/autorky: Jacomo

Barvy vzpomínek

Autor: Jacomo      Jazyk: ČJ

larkinh:

“No, nevím co napsat, takové beznadějné ...”

Carpe diem

Autor: Jacomo      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Pamätám si ako som po prečítaní tejto poviedky u Jacomo na stránkach, dokola počúvala pieseň od Vlastu Redla. Je krásna a poviedka tiež a vetu: "Když se druhý den odpoledne probral, byla pořád vdaná." mám dodnes na monitore.”

Noc, kdy zhasly hvězdy

Autor: Jacomo      Jazyk: ČJ

Memorin:

“takový kousek a pokaždé ukážu pár slz...”

Noc, kdy zhasly hvězdy

Autor: Jacomo      Jazyk: ČJ

Casiopea:

“Tak krátký text a člověk má dlouho o čem přemýšlet. Přesně to vystihuje mé pocity z Brumbálovy smrti, z role, kterou v tom všem měl Severus. Harryho bolest... Je to nádherné.”

Noc, kdy zhasly hvězdy

Autor: Jacomo      Jazyk: ČJ

Jett Alice Black:

“Tak táto jednorázovka mi doslova vyrazila dych. Úžasne popísaná. Ako sa hovorí, v jednoduchosti je krása. A tu to platí desaťnásobne. Naozaj úžasný pocit. Zanecháva krásny pocit na duši. :-)”

Sedm a půl drabble

Autor: Jacomo      Jazyk: ČJ

ave:

“Má to nápad, má to vtip a je to dobře napsané. Co chtít víc?”

Sedm a půl drabble

Autor: Jacomo      Jazyk: ČJ

Istar Halabába:

“Kouzelné... a přitom úplně přirozené. Takové obyčejné, milé rodinné vánoce. Líbí se mi tady mé oblíbené postavy, jak se chovají, jak chystají překvapení, jak to jsou prostě oni, jako živí :) ”

Sedm a půl drabble

Autor: Jacomo      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Svieža, milá pohodová poviedka.”

Vidět zase nebe

Autor: Jacomo      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Nedalo mi a musela som si to prečítať, keďže túto poviedku odporučila Memorin na ff denníku a ona sa nemýli. Vždy vyberie dobre. Je mi smutno ale tak smutno krásne, pretože som si zase prečítala umelecké dielo.”