Komentáře k povídkám autora/autorky: Jacomo

Stránky: 

Noc, kdy zhasly hvězdy

Autor: Jacomo      Jazyk: ČJ

Jett Alice Black:

“Tak táto jednorázovka mi doslova vyrazila dych. Úžasne popísaná. Ako sa hovorí, v jednoduchosti je krása. A tu to platí desaťnásobne. Naozaj úžasný pocit. Zanecháva krásny pocit na duši. :-)”

Noc, kdy zhasly hvězdy

Autor: Jacomo      Jazyk: ČJ

kami:

“Nie. Toto nie je nič. Len málo ľudí dokáže spraviť ozajstnú "pocitovku", väčšina z nich sú renomovaný autori. Nie.”

Noc, kdy zhasly hvězdy

Autor: Jacomo      Jazyk: ČJ

Salome:

“Tady jsem hodně a vážkách. Zejména:je to poezie, přestože se to tváří jako próza - a já se nepovažuji za odborníka na poezii, na to jí mám načtenou moc málo. A je to pocitovka, a to je velmi subjektivní. Protože jako dobrou vnímáme pocitovku, která rezonuje s něčím v nás, a to je nejen otázka vysílače, ale i příjemce. Mně připadaly některé věty výborné, jiné zas snad až příliš kašírované (citrónová vůně, a hlavně samotný název). Celkově to ve mně nerozechvělo nic - ale to může být problém můj. Hodnotím nakonec jako průměr, protože je to technicky velmi dobře zvládnuté.”

Noc, kdy zhasly hvězdy

Autor: Jacomo      Jazyk: ČJ

Nel-ly:

“Opět si myslím, že hodnotit drabblata je trochu scestné, ale budiž... tohle bylo o ničem. Obdivuju autory, kteří dokáží napsat smysluplné drabble (nepatřím k nim, bohužel :D) a tohle to nebylo.”

Prokleté ruce

Autor: Jacomo      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Jacomo - ona zapríčinila to, že som začala hltať poviedky ff. Ďakujem Jacomo”

Sedm a půl drabble

Autor: Jacomo      Jazyk: ČJ

ave:

“Má to nápad, má to vtip a je to dobře napsané. Co chtít víc?”

Sedm a půl drabble

Autor: Jacomo      Jazyk: ČJ

Istar Halabába:

“Kouzelné... a přitom úplně přirozené. Takové obyčejné, milé rodinné vánoce. Líbí se mi tady mé oblíbené postavy, jak se chovají, jak chystají překvapení, jak to jsou prostě oni, jako živí :) ”

Sedm a půl drabble

Autor: Jacomo      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Svieža, milá pohodová poviedka.”

Sedm a půl drabble

Autor: Jacomo      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tohle by se mohlo velmi snadno stát. :)”

Sedm a půl drabble

Autor: Jacomo      Jazyk: ČJ

Pyriel:

“Je to takové vánočně milé :-)”

Sedm a půl drabble

Autor: Jacomo      Jazyk: ČJ

kami:

“Už po druhom drabble som prekukla celú poviedku.”

Sedm a půl drabble

Autor: Jacomo      Jazyk: ČJ

larkinh:

“Hezky napsané, pointa sice docela předvídatelná, ale to vůbec nevadilo. Mile Vánoční povídka do deštivých podzimních dní.”

Vidět zase nebe

Autor: Jacomo      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Záblesky nebe v tmavé kobce a myšlenky na svobodu jednou... stále doufáte, že znovu uvidíte Nebe.”

Vidět zase nebe

Autor: Jacomo      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Nedalo mi a musela som si to prečítať, keďže túto poviedku odporučila Memorin na ff denníku a ona sa nemýli. Vždy vyberie dobre. Je mi smutno ale tak smutno krásne, pretože som si zase prečítala umelecké dielo.”

Vidět zase nebe

Autor: Jacomo      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Vidět zase nebe

Autor: Jacomo      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Ale jo...”

Stránky: