Komentáře k povídkám autora/autorky: Frox

Stránky: 

Bestiální něžnost

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

sandymathews:

“líbí. moc.”

Bestiální něžnost

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Netradičné, surové a zároveň nežné. Koniec úplne prekvapivý a Severus... ach takéto typy ma dostávajú do kolien.”

Dokonalá pomsta

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

assez:

“Ano.”

Dokonalá pomsta

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

sandymathews:

“moc moc moc krásná povídka s perfektním koncem, dokonalej kompromis mezi happyendem a tragédií, takový krásně zvířecí až je z toho člověk na mrtvici... nádhera”

Dokonalá pomsta

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Mně se Froxin úderný styl, až zkratkovitý styl velmi líbí. Tady to vytváří atmosféru, od které se nedá odtrhnout a kdy jí to prostě věříte. Hmm... trošku mi nesedl epilog, ne tak, jak to skončilo, možná spíš, že to bylo po tolika letech... nevím. Jinak celkově se mi povídka hodně líbila. Výhrady k ní jsou jen minimální (trochu chování Luciuse v poslední kapitole před doslovem, že sebou nechal až tak smýkat). A název k ní perfektně sedí”

Dokonalá pomsta

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“Jedna z najzvrátenejších poviedok aké som kedy čítala. Celé je to... divné, písané veľmi zvláštnym štýlom a predsa som to prečítla na jeden hlt so zatajeným dychom a s prstami ku koncu pritisknutými na perách.”

Mé srdce ve tvé dlani

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

sevikovemastnevlasy:

“Poriadna dávka romantiky na príjemný večer....”

Mé srdce ve tvé dlani

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

patolozka:

“Krásné a milé!”

Na hranici

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

SaraPolanska:

“Ani jsem si nevšimla, že tu tahle povídka není. Frox nádherně prokresluje příběh a i nepodstatné detaily Vás dokáží uchvátit. K tomuhle nejen že se s radostí vrátím, tato povídka patří do mých TOP10.”

Na hranici

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Približne pred rokom som túto poviedku prečítala a odvtedy je zaradená v mojich naj-príbehoch. a Frox písala pokračovanie a je úplne skvelé. len už ho nikdy nedopíše, pretože opustila tento svet. Umrela :( ale jej brat Owen sľúbil, že jej dielo dokončí, pretože ona by si to želala... Je mi hrozne :(”

Na hranici

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

patolozka:

“Povídka je nádherná a řeší velmi závažné téma - co vše dokáže člověk obětovat, abych zachránil někoho, koho miluje... Doporučuji!”

Nejkrásnější dárek

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

Ostravanka:

“q”

Nejkrásnější dárek III

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

Zuzi:

“Frajeřina”

Nejkrásnější dárek III

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

Usmevava_Barush:

“..”

Odměna

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

patolozka:

“Tedy tohle bylo úžasné, pobavila jsem se.”

Odměna

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

Zuzi:

“Četlo se mi to jako bych měla hlavu pod vodou nebo aspoň pod sprchou))”

Pod křídly anděla

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

Slythoryn:

“Plné zoufalství s probleskujícími paprsky světla. Trošku jiný pohled, trošku jiné události, než na které jsme zvyklí. A tím to je jiný. Výjimečný.”

Pod křídly anděla

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Frox vie ako rozpútať v mojej hlave búrku, na jej postavy sa nezabúda.”

Pod křídly anděla

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

spaceyfan:

“Frox dovedla jít postavám pod kůži. Tato povídka na mě zapůsobila velmi depresivně. Vypovídá o pocitech a myšlenkách narkomana, nadmíru inteligentního mladého muže, který se cítí outsiderem ve společnosti a nenalézá žádný smysl života, a i když si někteří myslí, že závěr povídky je sladký, dle mého skončila tragicky. Hlavní hrdina Sorren umírá, o tom žádná. To, že se jednou vyspal s Hermionou a udělal jí dítě, na celkovém vyznění nic nemění. Je to příběh o děsivé samotě člověka, o promarnění šance k nalezení blízkého vztahu, o příliš pozdním procitnutí. Je mi tu nesmírně líto Severuse, ale i Sorrena. Odrážejí všechny tyto pocity snad samotnou osobnost Frox?”

Upsat duši ďáblu

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

Nade:

“Celý příběh vyjádřený několika větami ve velmi stručné konverzaci. Nikdy jsme nic podobného nečetla.”

Upsat duši ďáblu

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Nějak nevím co napsat.”

Upsat duši ďáblu

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

zmije:

“Přečtěte si to sami”

Upsat duši ďáblu

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Som v rozpakoch, vadí mi krutosť alebo ani nie krutosť ale ten chlad, ale je to napísané krásne, ten chlad cítim až v kostiach”

Výkřiky

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

Slythoryn:

“Tuhle povídku jsem četla o Vánocích... a ještě asi měsíc jsem z ní byla paf. Když už jsem si myslela, že to zaběhne do běžné rutiny, objevilo se něco nového, neočekávaného, prostě převratného. Forma toho, že každá kapitola je střípek události a bolesti, je taky nesmírně chytlavá a konec rozhodně není tuctový.”

Výkřiky

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

Luna Snape:

“nádherná povídka jen je mi líto, že se Severus obětoval...u toho jsem brečela jako želva i přesto je to jedna z nejlepších povídek, které jsem četla”

Stránky: