Komentáře k povídkám autora/autorky: Frox

Stránky: 

Bestiální něžnost

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Bestiální. Téměř dokonalé...”

Bestiální něžnost

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Tohle je vlastně takové pěkné PWP s příběhem a pointou. Jako PWP rozhodně nadprůměrně promyšlené a je v něm nadměrečné množství vložených citů. V zásadě mám raději delší texty, ale pokud jde o Frox, mám pocit, že kratší formy zvládá víc s přehledem. Shrnuto, podtrženo - jsem spokojená. / Marně si představuji, jak bych vnímala úvodní Severusvo šlechtění, nečíst předchozí komentáře. Přiznávám, že sama vzhledu věnuji minimální pozornost a proto když čtu, jak se šlechtí muž, mám k tomu lehce podezřívavý postoj :) Nicméně tady jde o mladého kluka, který se snaží někomu zalíbit. Proč vlastně ne? A že je mladý Snape (tak trochu) emo, to mi asi vždycky (tak trochu) přišlo. :) Mám strach, že si koleduji o přednášku na téma, že emo je umělé a Snape je pravý. :)”

Bestiální něžnost

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

kami:

“Mám k tej poviedke špeciálny vzťah, popravde skôr ako emo mi tam prekážal ten upír.”

Bestiální něžnost

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“PWP bloodplay obsah luxusní (až do takových detailů, jako jsou vlasové kořínky!), povedené dialogy (zejména pasáž s lubrikantem), ovšem Snape promyšleně pečující o svůj vzhled je velmi bizarní představa.”

Blbej den

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Objavila som archív s poviedkami od milovanej Frox. Bolo mi smutno, že som ich nestihla prečítať pred tým ako sa jej stránky zablokovali. Snáď to v archíve ešte istý čas zostane. Milujem jej tvorbu. Je mi ľúto, že už nič nenapíše, ale verím, že tam kde je rozpráva svoje príbehy ďalej...”

Blbej den

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

Rulie:

“Sladké”

Blbej den

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Pěkné náctileté dialogy, zvlášť se mi líbila interakce Severuse s Křiklanem (a jeho lektvarnická kompetence). Povídka má správnou dynamiku, vtíravou zimní atmosféru, zkrátka, zdá se mi z Froxiných snupinů nejlelpší.”

Dokonalá pomsta

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Krutosť, beznádej, láska, nenávisť.. To sú pocity, ktoré som z tejto poviedky mala. Skvelé ale len pre silné povahy.”

Dokonalá pomsta

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Severus a Lucius - jak já zbožňuju tyhle dva pohromadě... Závěr byl perfektní, něco takového jsem nečekala. Určitě se k tomu někdy vrátím. :)”

Dokonalá pomsta

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

mariaa:

“x”

Dokonalá pomsta

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Froxino psaní má své přednosti, o čemž svědčí i dobré hodnocení tohoto příběhu zde na FF deníku. Frox vytvořila neotřelý příběh s množstvím zajímavých scén, z nichž nejsilnější mi připadá samotná scéna pomsty. Frox věděla, proč pojmenovala tuto FF právě po ní. :) Občas jsem měla pocit, že je možná zápletka trochu přehnaná, ale proboha nečtu snad slash právě pro onu přehnanost. :) - Jenže jak to tak někdy na světě nespravedlivě chodí , čtenář si často všímá spíš toho, co mu v textu chybí než toho, co v něm je povedené. A mně připadá, že Froxinou slabinou je vytváření souvislého příběhu. Dokonalá pomsta mi pomohla názorně pochopit k čemu jsou i jiných autorek ty nudné kapitoly, ve kterých se nic až tak zvláštního nestane, protože právě ty mi tady chyběly. Dokonalá pomsta jako by se skládala jen ze samých přelomových okamžiků a všední světa běh v ní tak trochu chybí. A díky tomu, i když racionálně porozumím změnám, které se s postavami dějí, nedokážu je s nimi tak docela prožívat. Přesto poctivě doznávám, že jsem si tenhle příběh užila a místy i hodně užila a ráda bych Frox za něj poděkovala třebaže vím, že si to poděkování už nemůže přečíst. R.I.P. Frox.”

Dokonalá pomsta

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

Benny:

“Povídka je skvěla.”

Dokonalá pomsta

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

Extasy:

“Tohle bylo tak zvláštní. Ztotožňuji se s některými komentáři zde, například mi vadilo, že se autorka zabývala výhradně scénami v nichž "se něco děje" a nějaké ty předěly, či postupy, jak k tomu došlo, se zkrátka nekonaly. Navíc to bylo tak nějak na přeskáčku, což mi trvalo minimálně půlku povídky, abych to pochopila. Takže celkově mám problém se stopáží, která by mohla být o třetinu delší, protože si myslím, že právě ty "nudné" věci posouvají děj a dělají ho napínavějším. Extrémní situace mi nevadily, mám je ráda a myslím si, že do fan fiction všeobecně patří. Normálně za tři, o bod víc dávám za skvělý styl psaní a pohrávání si se slovíčky. No, nakonec jsem docela ráda, že to nebylo delší. Takový konec by mě při dlouhé povídce vyloženě naštval.”

Mé srdce ve tvé dlani

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

zuzka:

“povídka pro zlepšení nálady jak stvořená :-)”

Mé srdce ve tvé dlani

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Krásny príbeh a úplne úžasný koniec.Také nežné príjemné čítanie na krásne sny.”

Mé srdce ve tvé dlani

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Taková milá, hřejivá povídka. :)”

Mé srdce ve tvé dlani

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

Slythoryn:

“Jemné, idylické, prostě okouzlující. Pozvedlo mi to náladu.”

Na hranici

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“Malé upozornenie: Poviedka nie je slash, ako som uviedla, ale Severus je tam za bisexuála. Medzi ním a Remom sa však nič neodohraje.”

Na hranici

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“pekná poviedka, hoci Hermiony mi bolo viackrát ľúto...”

Na hranici

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Rozhodne velmi... specificka povidka. :-)”

Nejkrásnější dárek

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

Pyriel:

“Romantika jako vyšitá :-) Má pokračování Nejkrásnější dárek II”

Nejkrásnější dárek

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

Crystal:

“Moc krásné :D Mám moc ráda tenhle pár, jen škoda, že povídek o nich je tak málo :)”

Nejkrásnější dárek

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Nádherný príbeh a krásna atmosféra. Milujem zimu a sneh :)”

Nejkrásnější dárek II

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

Pyriel:

“Taky jste si říkali, že Nejkrásnější dárek skončil příliš brzo? Že když někdo řekne A, měl by říct i B? Romantika pokračuje :-) (nebo-li pokračování povídky Nejkrásnější dárek)”

Nejkrásnější dárek II

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

Crystal:

“Krásné :)”

Stránky: