Komentáře k povídkám autora/autorky: Falkira

Čajový dýchánek

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“pre mňa nič moc”

Čajový dýchánek

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Docela dobré PWP”

Čajový dýchánek

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

AdelleR:

“...”

Jedna neškodná zakázaná kletba

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Jedna neškodná zakázaná kletba

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“A tohle by klidně mohl být konec. :) Moc kvalit to nemá, ale mě se to docela líbilo.”

Lektvar pravdy

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“2/3. Mělo to pár hodně dobrých momentů, pár horším. Celkově líbilo, jen se k tomu už vracet nebudu.”

Lektvar pravdy

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Nikdy by mě nenapadlo, že povídka plná sexu by mě mohla nudit. No, nikdy neříkej nikdy...”

Nehoda

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

Aha_Lucia:

“musela som sa sprosto usmievať počas celého čítania! :p”

Nehoda

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Celkom som si to užila, ale niečo mi chýbalo.”

Nehoda

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Ten lektvar chci... :)”

Podvolení

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

Aha_Lucia:

“musím súhlasiť, celé vypočúvanie vrátane konca ma dostalo..dávno som sa tak nenasmiala no :D”

Podvolení

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

SaraPolanska:

“Rozhodla jsem se trochu přehodnotit názor. Na trojku to nemá, protože trojku jsem dávala daleko lepším věcem. Znáte takové to culení, které prožíváte, když nevíte, zda to, co čtete, je trapné nebo jen roztomilé? Přemýšlela jsem a nakonec mě klišé donutilo dát dva body.”

Podvolení

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Moody by mal ísť do basy :D”

Podvolení

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

Keiko.kei:

“NO, mám z toho dost rozpačité pocity... Ale jestli se chcete pobavit tak si přečtěte závěr a Hermioninu výpověď - musela jsem se uculovat a fakt bych v tu chvíli toužila vidět výraz Severuse”

Tisíc podob lásky...

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Souhlasím s tím, co už bylo řečeno. Nápad velmi dobrý a originální, ale pak uspěchané, nevěrohodné... Konec za hodně málo, ale vyvažuje to dobrý začátek.”

Tisíc podob lásky...

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

Cora:

“Asi by se jim ještě dlouho nerozsvítilo, kdyby nebylo těch bubáků :). Délky je vážně, vážně škoda, málo prostoru bylo. Dopřát jim ho víc, byl by tak velký skok asi lépe uvěřitelný. Navíc - jednu větu tázací v 1. části jsem vnímala jako natolik nešťastnou, že se mi otravným způsobem neustále vracela a kazila dojmy až do konce. Mozek si zkrátka jede po svém. 2+.”

Utajené, odhalené

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“PWP můžu, ale toto ne-e. :/”

Utajené, odhalené

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“No, zezačátku pouze PWP, jak to ti dva neumí tajit... Ke konci už to začíná nabírat nějaký příběh. 2-3”

Utajené, odhalené

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

Benny:

“Povídka se psala přes rok a bohužel to na ní poznáte.Jako PWP mně to bavilo do třetí kapitoly.Celkově podprůměrné pwp.”

Zima v nás

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

Rebelka:

“Ostaní komentáře mě navnadily, ale asi to není můj šálek čaje. A nechápu, proč se tam tomu pánovi říká Severus Snape.”

Zpropadené jasnovidectví

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

Mandragora:

“No nevím, nějak mi to nepadlo do noty. Přišlo mi to takové hodně ohrané a frázovité.”

Zpropadené jasnovidectví

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

l.enik.c:

“Působí to na mě celkově dosti amatérským způsobem. Nepříliš prokreslené, povrchní, neuvěřitelné jednání postav a hrr závěr, kdy se jde rovnou na věc to za mě zabil kompletně. Možná nebýt těch vnitřních monologů, působilo by to na mě lépe. Každopádně scéna, kdy se Snape snaží Harryho odehnat a jeho následné "zhroucení", se mi opravdu líbila.”