Komentáře k povídkám autora/autorky: Extasy

Blasphemy

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Certina:

“Jednoduchý příběh, pěkný milostný scény :P”

Boat of Passion

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Velvet:

“Originál jsem neviděla, takže příběh nemůžu srovnávat. Každopádně je to vtipný, napínavý, docela i romantický. A hrozně se mi líbí protnutí dvou rozdílných kultur.”

Boat of Passion

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Steeeva:

“ďalšia poviedka pri ktorej autorka použila predlohu mangy. Nekopírovala to nejak extra a ako vždy dokázala odlíšiť originál od pôvodného námetu. Vložiť tam svoje predstavy aby to nemalo rušivý dojem. Čo dodať... ty čo milujú romantiku a a trochu toho vzrušenia z nebezpečia zakázanej lásky neváhajte.”

Boat of Passion

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

brandivina:

“Přiznám se, že anime vůbec neznám, nikdy jsem se o něj nezajímala, ale možná se to kvůli téhle povídce změní. Moc mně to bavilo.”

Eclipse of the East

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Velvet:

“Tenhle příběh je fakt drsný. Dostával mě Adamův strach o Jacka, jeho zoufalství a beznaděj. Mimoto miluju YunJae a líbilo se mi, že mu dala autorka v povídce prostor. Mlátička je bezkonkurenční!”

Insatiable Husband

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

k.y.t.k.a:

“Tohle pokračování miluju.”

Pavo Reino

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Certina:

“Zajímavý a výpravný”

Pavo Reino

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Velvet:

“Další z mých srdcovek od téhle autorky!! Tahle "pohádka" pro dospělé mě dokázala rozesmát i rozbrečet! Četla jsem jí už několikrát a pořád má na mě ten okouzlující účinek! :-)”

Protiva

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Velvet:

“Co na to říct? Já mýt takového mrňouse doma, brzo bych mu zakroutila tím mrňavým krčkem :-D Ale jsem ráda, že Adam to neudělal :-D”

Whitehorse

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Velvet:

“Miluju YunJae na jakýkoliv způsob a tímhle mi Extasy udělala radost. Zapojila do povídky realitu, nebo aspoň z jejího pohledu. A i to místo, kde se to odehrává, je úžasný.”