Komentáře k povídkám autora/autorky: Extasy

Castaway

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Benny:

“Myslela jsem, že jde o originálku a ono to jsou krásní zmalovaní chlapečci, produkujicí úžasný popík(prosím, to je ironická poznámka od punkáče)Ale to není důležité a navadí mi to.Asi vás bude prvních pár kapitol bude připadat matoucích-mě tedy ano a to z důvodu počtů mužu, kteři Adamovi projdou posteli.Samotný příběh je čtivý, sice bych si asi odpustila tu první lásku-Dominika, ale mělo to své opodstatnění a stála na tom celá zápletka.Jak řikala Akkarra, tak to vždy autor na konci příběhu zabije.Tady to tak zcela nebylo, jen bylo znát, že to autorka chce ukončit a tím pádem byl konec předvídatelný.Přesto to bylo hezké-sex, násilí, coming out a lidovější slovník.”

Castaway

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“--”

Celibát

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

k.y.t.k.a:

“Přečteno na jeden zátáh. :)”

Celibát

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

ZuzuLambliff:

“Začátek super, prostředek super, jen ke konci už m to protahování trochu vytáčelo, ale to by nebyla Extasy :D”

Depp Hills Residence

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Steeeva:

“Dielo neobsahuje len jeden príbeh ktorý sa odohráva Depp Hills Residence ale hneď niekoľko. Čo je niekedy obtiažne ale autorka to zvládla a nerobilo jej to problém. Nezaujali ma len hlavý hrdinovia ale aj vedľajšie postavy. Ešte pripisujem bod tomu, že použila rozmanité rasy obyvateľov.”

Eyes of Death

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Steeeva:

“Z tejto poviedky cítiť mnoho napätia a kto to má rád tak je to preňho ako stvorené. Boli tam niekedy okamihy dýchali tajomstvom a vy ste sa nevedeli dočkať kedy sa to konečne dozviete. Ja to mám rada ale nevie niečo mi tam tak trochu chýbalo aby som si to lepšie zapamätala. Ale gratulujem nie je ľahké písať aby vás to nadchol príbeh plný záhad a tajomstva ktoré vás udržuje v pozore a napätí. Autorke sa to vcelku podarilo.”

Eyes of Death

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Velvet:

“Filmové zpracování se mi moc líbilo ale jsem ráda, že Extasy se v určitých chvilkách nedržela originálu a držela se svého stylu :-)”

Ospalá díra

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Certina:

“Neotřelá povídka, zajímavý a napínavý námět, dobře se to četlo. Ráda si to dám znovu :)”

Prsten

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Velvet:

“Dost sadistický začátek, fakt brutál! Celková zápletka byla dobrá. Líbilo se mi, jak se Adam s Tommym museli jakoby začít znovu poznávat. Když si vezmu, jak to měli v minulé povídce složitý.”

Prsten

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Benny:

“Skvělé pokračování Pána cti.4+”

Prsten

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“--”

Waterfall

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Benny:

“Nemohu říct, že by to bylo špatné.Ostatně Extasy je pro mě synonymem nejlepší spisovatelky na Adommy u nás.Ovšem romantika nad romantiku, i když to k ostrovu a dvěma muži asi táhne.Zkrátka jsou ff, které si přečtu raději.Pokud budu ignorovat konec, slabší čtyřka.”

Waterfall

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

What is Truth?

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Steeeva:

“Čo sami na tejto poviedke páči je naj to, že sa to môže stať aj v reálnom živote a podľa mňa aj stáva. Každý si tam niečo nájde čo samu možno prihodilo. Keď si odmyslíte hlavné postavy, že sú to dvaja muži. Prídu vám tieto situácie známe. No možno to vydieranie je už silná káva :). Ukazuje, že aj celebritky majú rovnaké problémy ako normálny smrteľník len u nich sa to dozvie každý.”

www.valleysecret.com

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Steeeva:

“Pozitívne na tejto poviedke je, že ju autorka neokopčila presne podľa predlohy ale vymyslela plno nových nápadov ktoré do toho zakomponovala. Ďalšia zaujímavá vec je, že to napísala ako gay poviedku a ako to môže vyzerať keď na miesto ženy a muža do hlavnej úlohy dáte dve osoby mužského pohlavia”

www.valleysecret.com

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Benny:

“Tohle je těžké.Na jedné straně jsem každý den netrpělivě očekávala novou kapitolu a těšila se, co Adam či Tommy opět vymyslí a na druhou stranu je to pohled na vztah dominanta/submisiva, kde mě to nutí srovnávat s Naháči, chlupáči a vanilkou.Dobře, předlohu odsuňme a neberme jí v potaz.Samozřejmě nic dnes není stoprocent originální a naštěstí jsem to potlačila(Pro nechápající a tápající-50Odstínů šedi)Zase k plusum lze přičíst hezký sex, krimi zápletka a Tommy ;-) Takže.Objektivně se mi to líbilo i přes dlóuhý začátek a Tommyho mrskání se.4+”

www.valleysecret.com

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Trinyx01:

“...”

www.valleysecret.com

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Certina:

“Sice to bylo na způsob Padesáti odstínů, ale nevadilo mi to. Líbily se mi Tommyho myšlenkové pochody, erotické scény byly... inspirativní :D Povídka na kterou se nezapomíná”

Zámecký pán

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

velvet25:

“Povídka je vážně neobvyklá, jsem u Extasy zvyklá na jiný styl, ale rozhodně mi to nevadilo a ráda se k tomu vrátím.”