Komentáře k povídkám autora/autorky: Extasy

Stránky: 

Castaway

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Benny:

“Myslela jsem, že jde o originálku a ono to jsou krásní zmalovaní chlapečci, produkujicí úžasný popík(prosím, to je ironická poznámka od punkáče)Ale to není důležité a navadí mi to.Asi vás bude prvních pár kapitol bude připadat matoucích-mě tedy ano a to z důvodu počtů mužu, kteři Adamovi projdou posteli.Samotný příběh je čtivý, sice bych si asi odpustila tu první lásku-Dominika, ale mělo to své opodstatnění a stála na tom celá zápletka.Jak řikala Akkarra, tak to vždy autor na konci příběhu zabije.Tady to tak zcela nebylo, jen bylo znát, že to autorka chce ukončit a tím pádem byl konec předvídatelný.Přesto to bylo hezké-sex, násilí, coming out a lidovější slovník.”

Castaway

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Janimik:

“Zaujímavý námet, veľmi dobré vyhratie sa z rôznymi problémovými situáciami v živote gayov. Mne osobne sa tento štýl písania páči, aj keď je to občas tvrdé...ale taký je občas aj samotný život”

Castaway

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“--”

Castaway

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

ZuzuLambliff:

“Já tu povídku milovala, skvělý nápad, výborně zpracovaný.”

Castaway

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Areboria:

“.”

Castaway

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

velvet25:

“Já jsem to ještě nekomentovala? :O Super story. Být to já, tak se tolik necukám, mít takovýho vychovatele. Ale chápu to, Tommy je tu vždycky od toho, aby Adama pořádně potrápil :D”

Celibát

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Certina:

“Je v tom pár věcí přitažených za vlasy, ale jinak se to četlo dobře a dokonce to trochu přibližuje realitu.”

Celibát

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Benny:

“Zájem střídající se s nudou.Asi místy zdlouhavé a nezáživné.Ale lepší trojka.”

Celibát

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

k.y.t.k.a:

“Přečteno na jeden zátáh. :)”

Celibát

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

ZuzuLambliff:

“Začátek super, prostředek super, jen ke konci už m to protahování trochu vytáčelo, ale to by nebyla Extasy :D”

Celibát

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Areboria:

“.”

Celibát

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Celibát

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

lymmet:

“...”

Depp Hills Residence

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Steeeva:

“Dielo neobsahuje len jeden príbeh ktorý sa odohráva Depp Hills Residence ale hneď niekoľko. Čo je niekedy obtiažne ale autorka to zvládla a nerobilo jej to problém. Nezaujali ma len hlavý hrdinovia ale aj vedľajšie postavy. Ešte pripisujem bod tomu, že použila rozmanité rasy obyvateľov.”

Depp Hills Residence

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Velvet:

“Jedna z mých srdcovek! Fascinuje mě, jak skvěle si autorka poradila s množstvím postav! Děkuju za super zážitek při čtení!”

Depp Hills Residence

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

ZuzuLambliff:

“Parádně napsané, četla jsem to tenkrát s obrovským napětím :)”

Depp Hills Residence

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Areboria:

“..”

Eyes of Death

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Steeeva:

“Z tejto poviedky cítiť mnoho napätia a kto to má rád tak je to preňho ako stvorené. Boli tam niekedy okamihy dýchali tajomstvom a vy ste sa nevedeli dočkať kedy sa to konečne dozviete. Ja to mám rada ale nevie niečo mi tam tak trochu chýbalo aby som si to lepšie zapamätala. Ale gratulujem nie je ľahké písať aby vás to nadchol príbeh plný záhad a tajomstva ktoré vás udržuje v pozore a napätí. Autorke sa to vcelku podarilo.”

Eyes of Death

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Velvet:

“Filmové zpracování se mi moc líbilo ale jsem ráda, že Extasy se v určitých chvilkách nedržela originálu a držela se svého stylu :-)”

Husband in Chains

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Certina:

“Skvělé! Po prvním dílu a dalších přídavcích je tohle velmi pěkná a žhavá tečka :)”

Husband in Chains

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

k.y.t.k.a:

“velmi krásná jednohubka”

Husband in Chains

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

brandivina:

“Tohle se mi fakt moc líbil, má to vtip, překvapivé momenty a erotika je tam eňo ňuňo . Škoda, že autorka nepíše i jiné fandomy, bylo by se na co těšit :)”

Husband in Chains

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Areboria:

“...”

Husband in Chains

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

lymmet:

“...”

Husband in Chains

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

velvet25:

“Hustý, stejně jako předchozí díly :)”

Stránky: