Komentáře k povídkám autora/autorky: Extasy

Blasphemy

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Certina:

“Jednoduchý příběh, pěkný milostný scény :P”

Blasphemy

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Velvet:

“Dost dobrá věc! Náboženství, církev... nic pro mě ale i tak se to moc dobře četlo :-)”

Blasphemy

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

lymmet:

“Na začátku byl skvělý námět, ze kterého se dalo vytřískat opravdu hodně. Poté, co ho autorka zpracovala, vznikla červená knihovna nevalné úrovně. Mám strašnou chuť dát nulu, čistě jen z frustrace, jak extrémně brutálním způsobem autorka popravila tak dobrý námět. No nic. Zamilovaný romantický blábol, logika a uvěřitelnost děje si vzaly dovolenou už v prvních kapitolách, postavy ploché a bez charakteru. Hrubky.”

Blasphemy

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

shadow:

“Slaďák? Ano a moc příjemný. Jsem ráda, že to Adam nevzdal. Jen tu zápletku s otcem Josephem bych už oželela. Až na ty proklaté uvozovky (Nevím, jestli je to tím, že jejich české nastavení každý blog neumožňuje, nebo čte autorka pouze anglicky a tak jí to nepřijde chybné.) mě nějaký ten úklep nerušil. Jdu vybírat, co dalšího si od Extasy přečtu. Slabší 4.”

Blasphemy

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

zmije:

“Fakt asi nejsem ta správná cílová skupina čtenářek. Pro mě to byl naprosto neuvěřitelný škvár...”

Boat of Passion

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Velvet:

“Originál jsem neviděla, takže příběh nemůžu srovnávat. Každopádně je to vtipný, napínavý, docela i romantický. A hrozně se mi líbí protnutí dvou rozdílných kultur.”

Boat of Passion

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Steeeva:

“ďalšia poviedka pri ktorej autorka použila predlohu mangy. Nekopírovala to nejak extra a ako vždy dokázala odlíšiť originál od pôvodného námetu. Vložiť tam svoje predstavy aby to nemalo rušivý dojem. Čo dodať... ty čo milujú romantiku a a trochu toho vzrušenia z nebezpečia zakázanej lásky neváhajte.”

Boat of Passion

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

brandivina:

“Přiznám se, že anime vůbec neznám, nikdy jsem se o něj nezajímala, ale možná se to kvůli téhle povídce změní. Moc mně to bavilo.”

Eclipse of the East

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Velvet:

“Tenhle příběh je fakt drsný. Dostával mě Adamův strach o Jacka, jeho zoufalství a beznaděj. Mimoto miluju YunJae a líbilo se mi, že mu dala autorka v povídce prostor. Mlátička je bezkonkurenční!”

Eclipse of the East

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Certina:

“Četla jsem povídku Ochočím si tě, na kterou tato nepřímo navazuje. Autorka sice ubrala z erotických scén, ale namísto toho dala ještě větší prostor násilí, smutku a beznaději. Mám toto dílko velmi ráda.”

Insatiable Husband

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Certina:

“Tohle prostě miluju, je to tak sladký.”

Insatiable Husband

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Benny:

“Tady jde soudnost stranou.Extasy miluju, ani tu sladkost jí nekritizuju.U ní se ze mě stává milovnice červené knihovny.”

Insatiable Husband

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

k.y.t.k.a:

“Tohle pokračování miluju.”

Ochočím si tě!

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Certina:

“Tak trochu stockholmský syndrom. Musela jsem se prokousat autorčinými gramatickými začátky (vůbec by neškodilo, kdyby si vzala povídku do parády a opravila ji), ale jako celek jsem si to užila. Chvílemi je to dost sadistické, jindy zase hodně sladké. Slabší čtyřka, protože se k některým pasážím určitě ještě vrátím :D”

Pavo Reino

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Certina:

“Zajímavý a výpravný”

Pavo Reino

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Velvet:

“Další z mých srdcovek od téhle autorky!! Tahle "pohádka" pro dospělé mě dokázala rozesmát i rozbrečet! Četla jsem jí už několikrát a pořád má na mě ten okouzlující účinek! :-)”

Perpetual Bond

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Velvet:

“Jsem ráda, že se Extasy pustila do pokračování, jelikož je jednička otevřená, stejně jako předloha. V povídce je hodně napětí a vztah Adama a Kameho se hezky vyvíjí.”

Protiva

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Certina:

“Znám od autorky určitě lepší věci, ale u tohohle jsem taky docela bavila. Některý pasáže byly moc pěkný a milý :)”

Protiva

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Velvet:

“Co na to říct? Já mýt takového mrňouse doma, brzo bych mu zakroutila tím mrňavým krčkem :-D Ale jsem ráda, že Adam to neudělal :-D”

Protiva

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

shadow:

“Chvíli mi trvalo, než jsem se do povídky začetla, protože jsem dumala nad tím, proč Jack na začátku neřeší - proč se mu to stalo, jak se mu to stalo, jak to vyřešit. Místo toho se nejprve chová jako malé děcko - když už sis mě pořídil (vypadl jsem ti z automatu), tak se o mě starej (ne, že by to nebyla sranda) a o své situaci začne přemýšlet až skoro v polovině povídky. Adam, známý zpěvák, který se kvůli bulváru bojí si i jen něco objednat na internetu a Jack, který jde na pěvecký konkurz ho vůbec nepoznává? A později toto zjištění odbude větou ve smyslu „Myslel jsem si, že jsi to ty.“? Jako celek se mi to líbilo. Ale protože jsem při čtení v klidu zvládla sledovat zprávy, odběhnout vyndat nádobí z myčky, prostě mě to nepohltilo, tak dávám 3. Ale určitě vyzkouším i další povídky od této autory. (Možná budu působit jako ufoun, ale reálné postavy, které jsou předlohou hrdinů v této povídce, mi byly, dokud jsem si je nevygooglila, naprosto neznámé.)”

Škola modelingu

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Velvet:

“Dobrá kriminálka. Odkrývání Jackova tajemství bylo napínavý. Hrozně mě baví Adam v podání Extasy. Vždycky si hraje na tvrďáka a pak je z něj akorát uzlíček nervů :)”

This song is...

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Certina:

“:)”

This song is...

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Velvet:

“Romantika každým coulem... Občas musím obdivovat Adama a jeho trpělivost ale to k slaďáku prostě patří :-)”

Whitehorse

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Velvet:

“Miluju YunJae na jakýkoliv způsob a tímhle mi Extasy udělala radost. Zapojila do povídky realitu, nebo aspoň z jejího pohledu. A i to místo, kde se to odehrává, je úžasný.”