Komentáře k povídkám autora/autorky: Diegina

Stránky: 

V písku před branami

Autor: Diegina      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Ne že by to bylo špatně napsané, jen takové rozvláčné a ze začátku až příliš sladkobolné. K tak starým chlapům už mi to opravdu nesedlo. Též její argumenty byly až příliš... no nevím... možná by si měla adoptovat černouška z Afriky, aby se trochu uklidnily hormony :-D”

V písku před branami

Autor: Diegina      Jazyk: ČJ

tudorrose:

“Ač se někomu tato povídka může zdát být příliš sladká, mně se vcelku líbila. Jednou za čas trocha romantiky neuškodí.”

V písku před branami

Autor: Diegina      Jazyk: ČJ

Zuzi:

“Spok==”

V písku před branami

Autor: Diegina      Jazyk: ČJ

Usmevava_Barush:

“.”

V písku před branami

Autor: Diegina      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“,,”

V písku před branami

Autor: Diegina      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Snažím se, vážně se snažím, nicméně tohle prostě nedávám. Ten začátek by snad ještě šel, ale četba části o rodinném dýchánku mi vypálila sítnici. :(”

V písku před branami

Autor: Diegina      Jazyk: ČJ

Benny:

“Relativně dobrá povídka, pokud si odmyslí, že Kirk ve svém vyznání připomínal spíš ženu.Jimovu matku bych s radostí propleskala za ty spratkovské kecy a urážení Spocka.SPOILER:To vše kvůli dítěti a možnosti chovat další vnouče?KONEC SPOILERU.Děsivé to uplně nebylo:)”

V písku před branami

Autor: Diegina      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“U této povídky si pamatuji začátek i konec, ale vždy to vnímám jako takové dvě samostatné povídky, spíš než jako jednu. Ještě jedna věc je na ní zajímavá, poprvé avšak ne naposledy, jsem se v ní setkala s myšlenkou, že je Spock produktem umělého oplodnění/genetického inženýrství. Už tehdy mi to přišlo podivné a říkala jsem si, že je to dost nelogický nápad... a pak se to na mě vyvalilo z více stran. Ne, pořád jsem to ještě neakceptovala, Spock prostě vznikl metodou "šup tam, šup ven" jak se dělají všechny děti. :-D”

V písku před branami

Autor: Diegina      Jazyk: ČJ

terkacarodejka:

“jo to je fajn 5/5”

Zkrocení zlého muže

Autor: Diegina      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“No jo, Spock prostě nezapře, že pochází z kdysi válečnické rasy.”

Zkrocení zlého muže

Autor: Diegina      Jazyk: ČJ

Benny:

“Dlohatánské pwpečko na téma dominance zasazeno do Star Trek fandomů.S charaktery zde problém není, vždyť jde hlavně o sex.Ale pokaždé u tak dlouhého popisu kopulačních pohybu mám problém;přestane mne to bavit číst.Také některé slovní obraty šlo použit lépe.2-3”

Zkrocení zlého muže

Autor: Diegina      Jazyk: ČJ

Zuzi:

“Neseriózní ale...hm :)”

Zkrocení zlého muže

Autor: Diegina      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“To bylo dlouhé a přiznávám, že ke konci už mě to taky moc nebavilo. Líbila se mi scéna s výpraskem, hodně se mi líbila. Nelíbil se mi ten slaďoučký závěr, ani trochu. Takže to hodíme na průměr na jdeme od toho.”

Zkrocení zlého muže

Autor: Diegina      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Pěkné”

Stránky: