Komentáře k povídkám autora/autorky: Diegina

Stránky: 

Spirk

Autor: Diegina      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Anomálie způsobí, že se dva stejní a přece odlišní Kirkové dostanou do dvou stejných a přece odlišných vesmírů, kde v jednom jsou Kirk se Spockem manželé a mají syna, kdežto ve druhém ne - tedy aspoň zatím ne.”

Spirk

Autor: Diegina      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Libilo. :-)”

Spirk

Autor: Diegina      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Vzhledem k tomu, že K/s povídek znám jen minimum, těžko mohu posuzovat, jak moc která využívá klišé. Navdory této skutečnosti mi tahle prostě přišla nápaditá. :)”

Spirk

Autor: Diegina      Jazyk: ČJ

Zuzi:

“.”

Spirk

Autor: Diegina      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Když nic jiného, rozhodně mě to pobavilo. :)”

Spirk

Autor: Diegina      Jazyk: ČJ

Benny:

“Číst si to dnes nebudu, kupodivu si to pamatuji dobře.Klišé?Nevím, ale téma na zpracování určitě oblíbené.Řekněme tři a zítra se na to kouknu podrobněji a přehodnotím hodnocení.”

Spirk

Autor: Diegina      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Kupodivu bych to, vyjma toho názvu, za až takové klišé nepovažovala. To spíš v Potteráckém světě je to velké klišé. Fanoušci Star Treku jsou asi až na pár výjimek normální. :-D”

Spirk

Autor: Diegina      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“--”

T´Areina prohra

Autor: Diegina      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Nikdy bych neřekl do kapitána Kirka, že má sklony k BDSM, ale když chce člověk pořádně rozhicovat klingonku, asi nemá na výběr.”

T´Areina prohra

Autor: Diegina      Jazyk: ČJ

tudorrose:

“Není to napsáno špatně, ale já BDSM příliš neholduji (totéž platí i o Klingonech).”

T´Areina prohra

Autor: Diegina      Jazyk: ČJ

Benny:

“Nicotný člověk, klingonská žena, lana, krev, nadávky a růže.Prazvláštní spojení, přesto je tam kus romantiky.Líbilo.”

T´Areina prohra

Autor: Diegina      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“ST rýpnutí... klingonská krev je pravděpodobně červené nebo fialové/purpurové barvy, nikoliv zelené. Nicméně v tomto případě pravda nepanuje shoda. :-D”

T´hy´la

Autor: Diegina      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Celkem pěkná a zábavná povídka o tom, jak jistá pohoršují kniha přiměje Kirka přemýšlet, jaké by to se Spockem bylo a nakonec to společně realizují. Jediné, co absolutně nechápu je, proč autorka přisuzuje Spockovi ve všech svých povídkách velký zelený penis. Ano, má zelenou krev, ale pokud vím, tak barva kůže se zmiňovala vždy jen u Romulanů a tam se psalo olivová nikoli zelená. Zelení jsou, pokud já vím, jen Orionci.”

T´hy´la

Autor: Diegina      Jazyk: ČJ

tudorrose:

“Jestli je toto antislash, pak by se měly psát častěji :) Povídka se mi opravdu líbila a přečetla jsem ji jedním dechem, i přestože je poměrně dlouhá.”

T´hy´la

Autor: Diegina      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Jeee, to bylo hezky :-)))”

T´hy´la

Autor: Diegina      Jazyk: ČJ

mariaa:

“...”

T´hy´la

Autor: Diegina      Jazyk: ČJ

Zuzi:

“.”

T´hy´la

Autor: Diegina      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Zajímavé, že jsem ještě nekomentovala... Mnoho okamžiků v této povídce je absolutně nezapomenutelných.”

T´hy´la

Autor: Diegina      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Docela jsem se bála, co z toho vyleze. A ejhle - ono to velmi příjemné překvapení. :)”

T´hy´la

Autor: Diegina      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Pěkné”

T´hy´la

Autor: Diegina      Jazyk: ČJ

Benny:

“Jedna z mých nejmilovanějších.”

T´hy´la

Autor: Diegina      Jazyk: ČJ

monika134:

“pěkný ;-)”

T´hy´la

Autor: Diegina      Jazyk: ČJ

Lady Aludnev:

“...”

T´hy´la

Autor: Diegina      Jazyk: ČJ

shadow:

“Moc příjemné překvapení.”

V písku před branami

Autor: Diegina      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Po misi s V´gerem, kdy se Kirk vrátil na můstek Enterprise, poté co byl povýšen na admirála a převelen na Zem, obnovuje Kirk svůj někdejší milostný vztah se Spockem. Osobně mám nejraději tu scénu, kdy je Kirkova matka nachytá, jak spolu šukají v kuchyni.”

Stránky: