Komentáře k povídkám autora/autorky: Diegina

Bob a Bobek z CI 5 aneb Bodie a Doyle z klobouku - fanvid

Autor: Diegina      Jazyk: fanvid

bedrníka:

“Je to roztomilý a vtipný, hezky načasovaný (ty zrychlené scény jsou pěkný detail).”

Poledne

Autor: Diegina      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Druhá ze dvou mě známých českých povídek z Pros. Navazuje na povídku ráno, aneb co se dělo poté, co se oba řádně vyspali z opice. Sex ve vaně plné vody je rozhodně vítaný, pouze závěr se příliš nepovedl. Je možá vtipný, ale podle mě se k Doyleovi absolutně nehodí. Rozhodně mám předchozí díl raději.”

Poledne

Autor: Diegina      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Taky vtipné dialogy, ale první díl se mi líbil víc.”

Poledne

Autor: Diegina      Jazyk: ČJ

Benny:

“Druhý dil je o hodně slabši.”

Poledne

Autor: Diegina      Jazyk: ČJ

Zuzi:

“Haha to bylo legrační :D ale fajn bavila jsem se”

Poledne

Autor: Diegina      Jazyk: ČJ

Usmevava_Barush:

“...”

Ráno

Autor: Diegina      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Bodie se ráno po prochlastané noci probudí s Doylem v posteli a nevěří vlastním očím. Má totální okno a tak z rozespalého Doylea, který se chce jen pořádně vyspat, páčí, co se dělo. Je to celkem roztomilé. Autorka sama upozorňuje na to, že postavy jsou poněkud OOC, ale není to až tak patrné. To je výhoda těhlech postav, že jsou to dva normální chlapi, takže napsat je na míle OOC se snad ani nedá. Je to jedna ze dvou českých povídek z tohohle fandomu, na které jsem, než jsem sám začal psát, narazil, a rozhodně není špatná.”

Ráno

Autor: Diegina      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Vtipný dialog, roztomile zmatený Bodie.”

Ráno

Autor: Diegina      Jazyk: ČJ

Benny:

“Ano”

Ráno

Autor: Diegina      Jazyk: ČJ

Zuzi:

“OK”

The Perfect Couple

Autor: Diegina      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Předpokládám, že to má být legrace, spíš než vážně míněné PWP. (Nakolik se tedy PWP dá brát vážně.)”