Komentáře k povídkám autora/autorky: Danae

Stránky: 

Nelíbejte učitele za jízdy

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Nelituju, že jsem si to přečetla. Je to jemné, romantické, ale ne přeslazené. Úžasné. :)”

Nelíbejte učitele za jízdy

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

ave:

“Od Danae nelze čekat v zásadě nic jiného než dobře napsanou a zajímavou povídku. I tahle je taková. Ale jiné její povídky mám raději, tahle je těsně pod vrcholem na solidních 4, 5 bodů, které tu ovšem udělit nejdou :o)”

Nelíbejte učitele za jízdy

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Nade:

“Zajímavé a vtipné, taky romantické a vůbec. Jsem optimisticky založený člověk a mám ráda happyendy. Svinstva je kolem dost. Tohle bylo milé.”

Nelíbejte učitele za jízdy

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Neferet:

“Tahle povídka se mi moc líbila. Taková lehce romantická.”

Nelíbejte učitele za jízdy

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

SaraPolanska:

“Opět jedna z těch, co jsem četla dávno... není čas si to snad zopakovat? Rozhodně to za to stojí :-)”

Nelíbejte učitele za jízdy

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Anne:

“Četla jsem to v době, kdy mi SS/HG nevadil a líbilo se mi to, až na konec, který je moc přeslazený.”

Nelíbejte učitele za jízdy

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Slythoryn:

“Trochu kratší záležitost, ale to povídce neubírá na kráse :) Konec sice trošku sladší, ale to přece někdy chceme, ne?”

Nelíbejte učitele za jízdy

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Chavelierka:

“Milá povídka. Má své malé zádrhely, ale v celku se mi vážně líbila”

Nelíbejte učitele za jízdy

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

elulinek:

“Skvělé, skvělé, skvělé! Originální a skvělé. Líbil se mi popis Severusova obličeje - jak se poskládal do původního obrazu, když ho políbila. A taky se mi líbilo, jak Herma utekla zvracet :-D sice jeto hnusné, ale myslela jsem, že si cvrnknu do spoďárů :-D A hlavně bylo vtipné, že jsem to četla nějak v době, kdy jsem sama dělala autoškolu :-D Kdybych ji dělala se Severusem, myslím, že bych možná jezdila na něčem jiném... No dobře, moje úchylné já zase promluvilo. Výborná povídka”

Nelíbejte učitele za jízdy

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

kami:

“Prekvapivo mi je táto poviedka sympatická a čítala som ju viackrát. Hoci Snape mi tu pripadá skôr ako Alan Rickman. :D”

Nelíbejte učitele za jízdy

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Casiopea:

“Jé, na tu už jsem málem zapomněla. Nádherná věc. A i když je hodně, ale opravdu hodně OOC, má úžasnou atmosféru.”

Nelíbejte učitele za jízdy

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Ještě že ten osud máme, že jo... proč se lehce připitoměle nezausmívat v propršeném středečním odpoledni. A chci ten hrnek! :-)”

Nelíbejte učitele za jízdy

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

belldandy:

“No jo, už je to dávno, co jsem to četla. A jsem ráda, že mám už odstup, protože tenkrát to bylo docela zklamání. Bylo to mé první setkání se snamionkou a já si i vybrala doufeje, že mě to tak nějak prosnamionkářsky naladí. To zrovna nefungovalao, ale z odstupu ... . To kamino tvrzení o Alanu Rickmanovi mi připadá trefné, ale ... atmosféru to vážně má.”

Nelíbejte učitele za jízdy

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Po Útočišti asi moje nejoblíbenější povídka od Danae. Připadá mi trochu fascinující, že by se to vážně mohlo stát a že ty úvahy o kouzelnících definujících se svým darem kouzlení jsou tak pravdivé. Za to jsem ochotná odpustit i zcela nepravděpodobnou proměnu charakteru Snapea. A mně se líbil i přeslazený konec, k tomuhle se hodil. Hodně silná tři nebo maličko slabší čtyři.”

Nelíbejte učitele za jízdy

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Cora:

“Nerla to pode mnou vystihla do puntíku tak, jak tuhle povídku vnímám i já. Jen za mě je ta čtyřka poctivá a silná.”

Nelíbejte učitele za jízdy

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Mandelinka:

“:-D”

Ofsajd

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Chantal:

“Krásný příběh s originálním námětem.”

Ofsajd

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

finde:

“opravdu zdařilá povídka netypick námět, ale roztomile zpracovaný”

Ofsajd

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

SaraPolanska:

“Líbilo se mi to moc (ale to se u Danae není čemu divit) i když nejsem fotbalový fanda. Milý příběh, obdivuji fantazii. Nemám, co bych k tomu víc řekla. 4, 7 bodu :-)”

Ofsajd

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Aha_Lucia:

“tá ma prehľad asi o všetkom! :D veľmi podarená poviedka, postava Dudleyho a Petunie ma najprv zarazila, ale Danae aj z tejto dvojice dokázala vykúzliť príjemné čítanie :)”

První zákon

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Sargo:

“:-)”

Svrab

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Salome:

“Danae opravdu umí psát, a u téhle povídky je potřeba to ocenit zvlášť proto, že jde o prvotinu. Našla myšlenku, dokázala ji zpracovat, aniž by se zdržovala zbytečnými odbočkami. Dílko působí velmi sevřeně, vybroušeně, ocěňuji i výbornou jazykovou úroveň. Přes to, že jde o miniaturu, podařilo se jí svou hrdinku skutečně charakterizovat, věřím jí. Nelogické, ale z hlediska autorského záměru pochopitelné, bylo jen to, že na konci jí nevymazali paměť - nemyslím si, že si mohli dovolit takové riziko, zvlášť když uvážíme, že jí bylo 14-15 let. Výhrady mám ještě k faktografii - nezdá se mi umístění do pasťáku dostatečně vysvětlené tím, že byla z rodiny přistěhovalců. Obě výhrady jsou tedy vůči tomu, že když autorka potřebuje změnit logiku postav či světa pro logiku svého příběhu, klidně to udělá. Takže: námět 4, struktura - 5, jazyk 5, pravopis 5, logika příběhu 3, logika postav 5, celkový dojem 4 - celkem 4, 4.”

Šťastnější

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Neferet:

“Tohle se mi moc líbilo. Nic přeslazeného, jak to v tomto tématu bývá, ale něco, co bylo napsáno s velkým citem.”

Šťastnější

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

SaraPolanska:

“Danae, Danae. CO mi to děláš? Excelentní. Akorát mě to dost zdrtilo, ještě že není Valentýn. :-D”

Šťastnější

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Krásna jednoduchá a nezabudnuteľná.”

Stránky: