Komentáře k povídkám autora/autorky: Danae

Stránky: 

Nelíbejte učitele za jízdy

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Nebylo to špatné.”

Nelíbejte učitele za jízdy

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

palanda:

“fajny”

Ofsajd

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Docela milé. Vánoce a sebedůvěra očividně dokáží zázraky... :)”

Ofsajd

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Victoria:

“Skvělé... Určitě lepší než průměr”

První zákon

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Pěkné.”

Svrab

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Přiznávám, že tím, že tu byly zadané od Danae jenom samé snamionky, jsem získala naprosto zkreslenou představu o její tvorbě. Přitom i povídky, ve kterých nejde o sbližování plné lásky a tokání, píše skutečně dobře. Třeba tohle... Ze začátku jsem sice měla trochu problém s chováním/věkem Natalie, ale když si to zpětně projdu, někdo s takovými zážitky by skutečně mohl být takový. A opět oceňuji, jak prosté patosu to je, i když by k tomu postavy vybízely. Líbilo.”

Svrab

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Jedna z prvních, co jsem četla. Z nostalgie...”

Šťastnější

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Když pominu ten fakt, že on by něco takového nikdy neudělal, tak je to docela pěkné. Jemné, lehce romantické...”

Šťastnější

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Salome:

“Pěkná črta, která neurazí, ale ani mi příliš nezůstane v paměti. Trochu mi tam vadily některé obraty, které prozrazují, že je to druh "teenager teenagerům", ale na druhou stranu oceňuji nenásilně začleněný text písně. Mimochodem - v této úpravě je to vlastně lepší než původní text písně.”

Šťastnější

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Dobře, pomineme romantické chování neromantických postav, Danae na to má nárok. Hezky začleněná báseň/píseň, songfic nemusím, ale tady mi to vlastně ani moc nedošlo, že to songfic je, a tak to má být. Hermioniny vnitřní pochody jsou geniálně popsané. Hezky napsané, byť těžko utkví.”

Útočiště

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Krásně napsaná, trošku smutná povídka, ve které se ze Severuse vyklube muž se srdcem na pravém místě a z Hermiony moudrá žena. Moje nejoblínenější pasáž je plížení se zavřenýma očima mezi těmi sasankami. Akorát jsem skoro oplakala Rona, zabíjení Rona je neřest SS/HG - a já mám Rona ráda!”

Útočiště

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“nemam rada romantiku, romantickeho severuse a epilogy...kazdopadne to bylo dobre napsane (hermiona v jeskyni me opravdu bavila) - i ten epilog jsem nakonec prezila, kdyz jsem si k nemu pustila uvedenou kate bush (http://www.youtube.com/watch?v=L-xsCXEvR6M)”

Útočiště

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Tintinka:

“Dobře napsané, ale nejsem moc fanynka podobného typu příběhů...”

Útočiště

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Ammorrek:

“v povídce je potenciál, kterej byl na konci zbytečně zahozenej :-) průběh se mi líbil :-) škoda toho konce”

Útočiště

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Nel-ly:

“Ono je to napsané moc hezky... ale tak kýčovité a srdíčkovité, až je člověku, co má toho Seva opravdu rád, spíš špatně. 2, 5”

Zrcadlo rozhodnutí

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Na Danae netypicky temná a neromantická povídka, ovšem tradičně dobře napsaná. Moc se mi líbí, jak vystihla rozdíl mezi 'jsem o něčem přesvědčený, a proto to chci', a 'jsem svědkem veškerých okolností, a přesto si stojím za svým'. K povídce se navíc skvěle hodí její konec.”

Zrcadlo rozhodnutí

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Napřed se kasal a pak na to neměl koule, že Potty?”

Stránky: