Komentáře k povídkám autora/autorky: D.J. Orlovský

Stránky: 

Šmírák

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Aswalka82:

“-”

Šmírák

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Trinyx01:

“...”

Šmírák

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

l.enik.c:

“No musím říct, že tento Snape je pro mě skutečně uvěřitelný. Zapšklý, naštvaný, že musí učit tu bandu tupců, tak ať z toho má aspoň nějaké potěšení, sem tam si to užije s nějakým studentem, a ti si to zjevně užívají s ním, takže vlastně žádný problém. Je to i celkem osvěžující po všech těch zásadových Snapech, co nikdy na studenty ani nepomysleli, až pak jednou najednou z ničeho nic neodolali Potterovi. Filch šmírák, který to vlastně nedělá pro vlastní potěšení, je také dost realistický a jeho role, když dojde na sex, je celkem překvapivá s Snapovi preference rovněž, i když stále uvěřitelné. Zkrátka dost vydařené PWP.”

Unesená pravda

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

willow:

“*****”

Výuka tance

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

willow:

“*****”

Za odměnu Azkaban

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Severus krásně trpí v Azkabanu a v rukou šáhlého bystrozora a pak se o něj Kingsley téměř proti jeho vůli stará. Moc hezké.”

Za odměnu Azkaban

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Vytecne napsano. Tahle povidka se mi bohuzel dostala pekne pod kuzi, kdyz jsem ji kdysi cetla... Radeji bych tam neco veselejsiho :-D Ale je pusobiva i po dalsich stosech ff. Pasaze s Vancem odmitam cist.”

Za odměnu Azkaban

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

belldandy:

“4/5. Ok. Souhlasím, i mně to vyustění přišlo tak nějak rychlé a snadné vzhledem k předchozím událostem, ale i tak musím říct - vynikající. :)”

Zapomenutý deník

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Úžasná, dlouhá povídka ke které se neustále vracím. Místy je mi tady Severuse strašně líto, rozhodně to neměl jako dítě a ani jako dospívající lehké. Zapisky z deníku z velké části vysvětlují, proč je profesor Snape takový, jaký je.”

Zapomenutý deník

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Aha_Lucia:

“príjemne ma prekvapila dĺžka poviedky. Severusove zápisky sú zaujímavé, v mnohom vysvetľujú prečo sa Severus chová tak, ako sa chová. Voldemortove mazanie medu popod nos si takmer vybralo svoju daň, no nakoniec to dopadlo tak, ako to dopadlo. Chcelo by to pokračovanie, ale inak hodnotím 5.”

Zrádce

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Lilithka:

“Mysleli si, že dát Harryho Severusovi bude největší trest. Přesto k sobě oba muži najdou cestu. Dokonce i logicky.”

Zrádce

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

belldandy:

“4 - 5. Možná se ještě někdy vrátím a změním to na pětku. Po dlouhé době jsem narazila na českou snarry povídku, u níž nemám pocit, že bych někde musela hmouřit oči. Zápletku sem tu pobrala se vším všudy. No, nejsem já mrcha, když se mi tak líbí příběhy, v níž se Voldemortovi daří vítězit. :) A JÁ JI DÁM ... :)”

Zrádce

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Ostravanka:

“q”

Zrádce

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Aswalka82:

“---”

Zvíře a zvíře

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Temná povídka o Snapeovi, který se s Lupinem konečně dá dohromady, až když už taky není člověk.”

Stránky: