Komentáře k povídkám autora/autorky: D.J. Orlovský

Stránky: 

Snapeova odměna

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“V pokračování Voldemortovy odměny se Snape Voldemortovi pomstí, všem členům Řádu vytře zrak svojí statečností a ještě je sladce odměněn. :-P”

Snapeova odměna

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Sargo:

“No dobra, tohle me s poslednim odstavcem prvniho dilu smirilo dostatecne, vice nez dostatecne :-D Neuzitecne brecky... :-D :-D”

Snapeova odměna

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Benny:

“První slash ze světa HP, který jsem četla.Argus je tak krásně asexuální člověk, ale i přesto jsou všechny povidky na tento pár skvostné.”

Snapeova odměna

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

willow:

“****”

Snapeova odměna

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

l.enik.c:

“Skvělé pokračování Voldemortovi odměny, kde se vše ve vidinu lepších zítřků obrací. Jsem za toto pokračování opravdu ráda. Skvělá scéna Snapeovo rozjímání na Astronomické věži a Lupinovo dilema a Snape, který se pevně drží své role ředitele.”

Šmírák

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Sargo:

“To je hrozná povídka. Patrně díky tomu, že Snape je tu plně kanonický. :-D (Poznámka pro mě: fakt se k tomu nepotřebuji vracet! :-D)”

Šmírák

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Naprosto nechutné (Filch). A velmi, velmi dráždivé. :)”

Šmírák

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Benny:

“Sexy Argus..+zasněný zamilovaný pohled+”

Unesená pravda

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Jedna z mých velice oblíbených povídek. Remus má štěstí, že má tak oddané přátele, kteří jasou schopni kvůli němu i někoho unést.... A když se jedná o Srabuse, jsou ochotní dvojnásob...”

Unesená pravda

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Unesená pravda

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“...”

Unesená pravda

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Benny:

“Líbilo.”

Unesená pravda

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

kami:

“Severus je rozkošný (poď k mamičke! ♥) a Sirius ma po neviem koľkom raze začal iritovať. Nejako mi už nesedí ako chápavá osoba.”

Unesená pravda

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“něžná jednohubka”

Vánoce podle Snapea

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Alcië:

“Celý smysl Snapeho chování jsem pochopila až na konci, o to víc mě to pobavilo. To se mu opravdu povedlo. :D”

Voldemortova odměna

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Povídka, ve které Snape zjistí, že sex je ohromně príma. Vlastně ještě lepší než míchání lektvarů.”

Voldemortova odměna

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Vynikajici. Jedna stiznost by tedy byla, ale to by byl spoiler jak hrom. Takze... Proste dobry teda jako no, rekla bych, jen bych rada reklamovala posledni odstavec. :-)”

Voldemortova odměna

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

l.enik.c:

“Zajímavá úchylka, kterou Snape trpí, i když nakonec zjistí, že sex je prostě sex, i když se starým ošklivým školníkem. Moc mi tu ovšem nesedí Filchovo chování - příliš iniciativní. Ale jinak se jedná o další z řady povídek D.J. na tento jinak netypický pár, což je skvělé a musím hodnotit vysoko.”

Výuka tance

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Zase něco trochu jiného a zajímavého... Ráda se k ní vracím.”

Výuka tance

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

kripolik:

“moc ráda se k ní vracím”

Výuka tance

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Benny:

“Já se chci taky učit tančit, ale jen pod podmínkou, že vyučující bude Severus.”

Výuka tance

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

kami:

“Toto patrí k tým "úsmevným" poviedkam s Dracom a Snapeom.”

Za odměnu Azkaban

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Realistická, dobře napsaná povídka, vadil mi (spoiler) jen ten úžasně slaďoučký konec, kdy Snape jen krátkou dobu po několikanásobném znásilnění nejrůznějšími předměty prosí Pastorka, aby ho ošukal. Taky teda Pastorkův vkus na partnery je trochu zarážející, vzrušit se při pohledu na téměř mrtvou zjizvenou hromadu kostí je přibližně stejně pochopitelné, jako když se ve spoustě povídek zamiluje Snape do Pottera, sotva co ho poprvé spatří v jeho jedenácti letech. Každopádně pasáže z vězení a z následného věznění jsou napsané výtečně.”

Za odměnu Azkaban

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“pasaze z vezeni i vezneni jsou bezesporu na pet... ten zbytek tak na dva”

Za odměnu Azkaban

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Moc rychlé vyústění, ale většina povídky výtečná. Včetně doznání, že dva a dva je pět.”

Stránky: