Komentáře k povídkám autora/autorky: D.J. Orlovský

Stránky: 

Za odměnu Azkaban

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

kami:

“Niektoré vety boli pre mňa čerešničkou na torte.”

Za odměnu Azkaban

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Cora:

“Tvrdý a výborně napsaný příběh uvězněného Severuse. A přesto, že pro mě "slashe není nikdy dost", je to taky první povídka, u které mě napadlo, že je jí slashový prvek tak trochu ku škodě. Tedy v téhle podobě. Prostě - 3/4 příběhu jsem byla ohromená z reálnosti těch syrových momentů, ale paradoxně ve chvíli, kdy na scénu přišel chtíč, jsem příběhu přestala věřit. Myslím, že kdyby oba dostali víc času (a že by ho Severus k psychické i fyzické rehabilitaci potřeboval jako sůl), nemělo by to chybu.”

Za odměnu Azkaban

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

l.enik.c:

“Hodně drsně popsáno mučení vězňů v Azkabanu, nastínění obchodu s lidmi i následné vzití spravedlnosti do vlastních rukou a pomsta blízkých na vlastní pěst. Líbilo se mi, že Harry tu vystupuje jako ten, co má Snapea stále za parchanta, který byl věrným smrtijedem a zaslouží si podle něj pořádný trest, i když smrt mu v závěru nepřeje. Je to můj první ship Severuse s Kingsleym a kupodivu to bylo celkem fajn. Jen jak se tu většina shoduje, ta touha ze Severusovy strany přišla z ničeho nic a příliš brzy po traumatu, kterým si prošel, i když uznávám, že časové rozmezí zde není úplně zcela zjevné. Sex byl sice popsán velkolepě, ale pokud by se jednalo o nějaké pwp, ne o sex s panicem, jehož nedávná zkušenost je dost bolestivá tyč v zadku. Na to byl Snape příliš v pohodě, příliš nadržený a Kingsley přílišné necitlivý a neohleduplný.”

Za odměnu Azkaban

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

spaceyfan:

“Před vylíčením násilí v Azkabanu a ve sklepě smekám s úctou pomyslný klobouk. Málokdo dokáže tak precizně a s gustem vystihnout tu neskonalou hrůzu a fyzické týrání, které prožívá Severus. Myslím si však, že po všech mukách, která si vytrpěl, je jeho vztah s Kingsleym málo uvěřitelný, o análním sexu ani nemluvě. Chlebíček mačkaný v hrsti byl opravdu velmi emotivní a naprosto vystihoval Severusovo zoufalství, za ten bych snad dala i 5. A na Severusově místě bych šla dát autorovi okamžitě po zmrtvýchvstání do držky.”

Zrádce

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

assez:

“Ano.”

Zrádce

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“:)”

Zrádce

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Sargo:

“No jo, ale ono to vlastne nemohlo skoncit jinak....... :-))”

Zrádce

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“jedna z najlepších poviedok, ktoré som od tohto autora čítala... *možný spoiler: celkom rada sa na koncoch pripitomelo usmievam* :)”

Zrádce

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

LadyS:

“Jako vždy, od tohoto autora, naprosto bezvadná povídka.”

Zrádce

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Benny:

“Přemýšlím.Kdybych měla být kritická, tak..ale sakra to nejde.Je to povídka z FM, jedna z těch prvních snarry.Taky jsem byla neskrývající se romantik.Dejme tomu 3-4, ze sentimentu 4;)”

Zrcadlo Paralax

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

finde:

“D. J. Orlovský umí popsat bolest a násilí, vrátím se k tomu, ale určitě ne s radostí”

Zrcadlo Paralax

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“tohle budu mit v hlave jeste hodne dlouho...”

Zvíře a zvíře

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Lilithka:

“Musí se změnit Severusova podstata, aby dokázal milovat vlkodlaka? Logická otázka, navíc s příchutí popisného sexu a upíra. To je dost dobrá kombinace na to, aby pohltila. ”

Zvíře a zvíře

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tuhle si pamatuju... :) Severus jako upír mě zrovna moc nebere, ale ta část, která se odehrává ještě na škole - pro tu mám slabost.”

Zvíře a zvíře

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Zvíře a zvíře

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

willow:

“****”

Stránky: