Komentáře k povídkám autora/autorky: D.J. Orlovský

|< 10 11  >|

Snapeova odměna

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

willow:

“****”

Snapeova odměna

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

l.enik.c:

“Skvělé pokračování Voldemortovi odměny, kde se vše ve vidinu lepších zítřků obrací. Jsem za toto pokračování opravdu ráda. Skvělá scéna Snapeovo rozjímání na Astronomické věži a Lupinovo dilema a Snape, který se pevně drží své role ředitele.”

Spřízněné duše

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Moje nejzamilovanější povídka se Snapem. Kdo nechápe, co by mohl Snape na Filchovi vidět, po přečtení téhle povídky pochopí. ”

Spřízněné duše

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Memorin:

“...”

Spřízněné duše

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Benny:

“Tenhle pár miluji.Severus by ovšem neměl hulit, je pak přiliš upřimný.(samozřejmě na učet těch tupých hlav)”

Spřízněné duše

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

kami:

“...”

Spřízněné duše

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

willow:

“***”

Spřízněné duše

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

l.enik.c:

“Prvně mi Snape přišel hrozně OOC. Pak jsem se ale zamyslela. Prvně ho poznáváme jako mladého floutka, co je osamělý v Bradavicích, tak se občas zhulí a "zkamarádí se" s další osamělou duší. Zpočátku to může působit, že Filche vlastně bude brát poměrně rovnocenně, když spolu každý týden hulí a Snape zaujímá pasivní roli. A tak nějak to plyne po celou dobu, Snape je hulič, co si to rád nechá dělat do zadku starým školníkem. Až pak mi vlastně začalo docházet, že takhle to vidí Filch, ale neví nic moc o tom všem ostatním ze života Snapea, co víme my, že se odehrává. Jak nasazuje vlastní krk a čím vším si prochází. A ta chvíle zábavy týdně je vlastně únik od toho respektovaného profesora s chladnou tváří, i když i k Filchovi se chová jako pěkný parchant, který to i přesto přijímá a ještě je vděčný. Až po letech se dočkáme alespoň nějakého posunu v jejich vztahu nevztahu a to už je možná příliš pozdě. Pro mě jako čtenáře to tak tedy bylo zajímavé, ale přesto bych asi uvítala zakomponování trochu více reálií z jednotlivých dílů HP. I tak ale skvělé a myslím, že jsem nečetla naposledy. Dobré scéna: Scéna, kdy se k sedánku nad jointem přidá Brumbál mi přišla hodně vtipná a Filchova žárlivost rozkošná. První polibek je skvělý a to co následuje také. Nejvíc mě ovšem pobavil obraz Brumbál/Šmírák.”

Šmírák

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Snape je správně zvrhlý a neštítí se využívat pro své potěšení nikoho, o kom si je jistý, že na něj nepůjde žalovat. Taky je správně vyhublý a vůbec odporný člověk.”

Šmírák

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Memorin:

“...”

Šmírák

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

kami:

“Práve v tejto kombinácii mi príde Filch nadmieru sympatický. Páčilo sa mi to, v minulosti by som tomu dala hádam aj plný počet, ale teraz ma PWP skoro vôbec nedrží.”

Šmírák

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“taková lepší 3”

Šmírák

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Sargo:

“To je hrozná povídka. Patrně díky tomu, že Snape je tu plně kanonický. :-D (Poznámka pro mě: fakt se k tomu nepotřebuji vracet! :-D)”

Šmírák

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Naprosto nechutné (Filch). A velmi, velmi dráždivé. :)”

Šmírák

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Benny:

“Sexy Argus..+zasněný zamilovaný pohled+”

Šmírák

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Usmevava_Barush:

“.”

Šmírák

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Aswalka82:

“-”

Šmírák

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Trinyx01:

“...”

Šmírák

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

l.enik.c:

“No musím říct, že tento Snape je pro mě skutečně uvěřitelný. Zapšklý, naštvaný, že musí učit tu bandu tupců, tak ať z toho má aspoň nějaké potěšení, sem tam si to užije s nějakým studentem, a ti si to zjevně užívají s ním, takže vlastně žádný problém. Je to i celkem osvěžující po všech těch zásadových Snapech, co nikdy na studenty ani nepomysleli, až pak jednou najednou z ničeho nic neodolali Potterovi. Filch šmírák, který to vlastně nedělá pro vlastní potěšení, je také dost realistický a jeho role, když dojde na sex, je celkem překvapivá s Snapovi preference rovněž, i když stále uvěřitelné. Zkrátka dost vydařené PWP.”

Unesená pravda

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

finde:

“trpká povídka dobře napsaná”

Unesená pravda

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Jedna z mých velice oblíbených povídek. Remus má štěstí, že má tak oddané přátele, kteří jasou schopni kvůli němu i někoho unést.... A když se jedná o Srabuse, jsou ochotní dvojnásob...”

Unesená pravda

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Snape a značkové košile? Ale líbí se mi, že autor neignoruje Petra a taky ten konec.”

Unesená pravda

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

sandymathews:

“moc pěkně popsaný, nicméně ten konec mi přijde trochu moc rychlej, myslim, že by si to zasloužilo trochu víc rozepsat. každopádně to skončí tak hezky, že to ani neni moc velkej happyend :)”

Unesená pravda

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Unesená pravda

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

mariaa:

“.”

|< 10 11  >|