Komentáře k povídkám autora/autorky: Blanch

Stránky: 

Iluze

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Mně taky přišlo, že autorka nevěděla, kam chce příběh dovést a ten konec ji napadl až časem, takže ne vždy to souhlasí se začátkem. Nicméně se musím přiznat, že nápad Severusova skrytého motivu, stejně jako způsob, jak je ten konec podán, jak se střídají krátké okamžiky současnosti s minulostí, na mě skvěle zapůsobilo.”

Pikový král

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Aha_Lucia:

“zaujímavý príbeh, čo to všetko zmenilo? :)”

Pretty Woman

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Benny:

“Akademická otázka:Proč čteme slash?Za sebe tvrdím, že si chci číst o lásce dvou mužu, kde neřeší přespřiliš city a zůstnou macho chlapem.A tohle je přesně ta ukázka toho jak vnímám hetero fanfikční literaturu.Hlavní hrdinka je krasavice, která 365dní v roce trpí předmenstrulačním syndromem a roní neustále krokodýlí slzy i nad blbostma.Námět je originální, to bezesporu.Jenže Harry není Harry a o Mařence vytvořené z Harryho si číst nechci.Nedočteno a asi to tak zůstane.Dám za tři, protože se mi ten nápad z počátku líbil.”

Pretty Woman

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Heredhether:

“S hrdostí můžu prohlásit, že jsem přečetla všechny existující kapitoly, i když od té doby uplynulo už hodně vody a při čtení nejnovější jsem si už s obtížemi vybavovala, co se dělo v těch starších. Asi do poloviny mě to hodně bavilo, vymýšlela jsem spletité teorie ohledně rozuzlení detektivní zápletky, načež mě oficiální verze těžce zklamala. Vztah Harryho a Draca (i ostatních postav) mě taky ze začátku dost bral, ale časem jsem si nemohla pomoct a prostě mi ta nastavovaná kaše chutnala čím dál míň. Mělo to skončit zavčasu a v nejlepším, takhle se to táhne jako ty otřesný televizní seriály, co už jedou snad jen ze setrvačnosti. A je to škoda, protože námět je velice zajímavý a má ohromný potenciál.”

Pretty Woman

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Trinyx01:

“...”

Sedmkrát jinak

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Ookami-sama:

“Pěkné”

Už mi lásko není dvacet let

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Merline... :D”

Už mi lásko není dvacet let

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Ja tu pisnicku tak strasne, strasne nesnasim! ... no ale povidka pobavila. Hodne silna tri :-)”

Už mi lásko není dvacet let

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Tak u mě teda hodně slabá tři. Pobavil mě začátek... ne, vlastně ten kousíček mezi začátkem a středem a potom konec. Na začátku mi hrozně vadilo, jak se autorka snažila vyhnout rodovému rozlišení obou zúčastněných, (což prostě nemůže fungovat, na to musí přijít každý během své nejpozději páté povídky,), no a na středu mi vadilo asi všechno. A ne, nehnusí se mi představa, že by měli mít i moji prarodiče nějaký intimní život, jen mi to prostě v povídce přijde nereálné a nechutné. Slibuju, až někde najdu ten nadhled, co jsem ho při čtení fanfiction nejspíš ztratila, že se k téhle povídce vrátím.”

Už mi lásko není dvacet let

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Benny:

“Začátek byl skvělý, ale s přicházejícím koncem to bylo slabší.”

Už mi lásko není dvacet let

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

willow:

“jako oddechovka dobré ***”

Vůle Boží

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Vesměs bych se mohla podepsat pod to, co psala belldandy. Jediné navíc snad jen to, že je to psáno až po sedmém díle, odpichuje se od událostí v sedmičce, ale no, nevěřila jsem tomu vysvětlení, přestože samo o sobě nebylo vůbec špatný. 3/4”

Vůle Boží

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Cora:

“-”

Stránky: