Komentáře k povídkám autora/autorky: Blanch

Kam čert nemůže, tam nastrčí ženskou

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Milé. Žárlivý John je vždycky k sežrání. Jen ke konci mi to přišlo moc uspěchané.”

Kam čert nemůže, tam nastrčí ženskou

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Sandorel:

“Chtel jsem dat nejvyssi hodnoceni, ale oproti jinym Johnlockum, co autorka napsala/pise, je to o neco slabsi, i kdyz velmi vtipne a hezky napsane(ale i tak chapu, ze tohle bylo v podstate plneni vyzev a ze povidka nemela splnovat funkci plnohodnotneho ff dila). Ja mam proste rad tenhle druh humoru a co si budem povidat, zarlivy John je proste uzasny vzdycky, zejmena, kdyz je podany takto. Je to takova lepsi ctyrka, ale kdyz vim, ze autorka to umi jeste lip, tak budu fer. EDIT: oproti jinym JL povidkam, co jsem nasel treba na wattpadu, je tohle naprosto nesrovnatelna petka. Zvysuju hodnoceni.”

Sexuální praktiky pozemšťanů

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Na začátku velmi humorné a na konci zase žhavé. Myslím, že všichni prokoukneme, čeho chce náš milovaný Sherlock tímto experimentem dosáhnout. :P Povedené dílo!”

Sexuální praktiky pozemšťanů

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

lymmet:

“Křečovitá snaha o vtipnou erotickou povídku.”

Sexuální praktiky pozemšťanů

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Sandorel:

“Ja se popravdě kvůli téhle povídky registroval. Za mě to mělo všechno co mam na povídkách rád. Skvěly humor, gradující napětí a žhavý konec, který jsem si važně užil. Jak sama autorka psala v anotaci - "rádoby ptákovina bez hlubšího smyslu" u ktere se chtěla sama pobavit. No. Mě pobavila rozhodně taky.”

Sexuální praktiky pozemšťanů

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Taj Branan:

“Já rozumím tomu, že má každý jiný humor. Taky rozumím tomu, že autorka je k sobě kritická. To jsou běžné vnější vlivy, které dokáží čtenáře odradit nebo přesvědčit. Ale já musím říct, že i když nejsem běžně čtenář Johnlocku, tak tohle mi neskutečně moc padlo do noty. Strašně jsem si ten humor užil, stejně tak i tu explicitní část. Funguje to bezvadně. A rozhodně se k téhle 'srandě' budu ochotně vracet. Příběh jsem si přečetl na doporučení jiného nadšeného čtenáře, tak si myslím, že v tom nejsem sám.”

Smích léčí aneb případ vražedného korzetu

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Ztřeštěná, ale milá povídka, která vykouzlí úsměv na tváři. Povedená jednohubka. 3, 5*”

Smích léčí aneb případ vražedného korzetu

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

kratula84:

“Rozhodně pobavilo :-D”

Smích léčí aneb případ vražedného korzetu

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Sandorel:

“Zasmál jsem se docela od srdce. 4, 5*”