Komentáře k povídkám autora/autorky: Blanch

|<  >|

Bellum iustum

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Rulie:

“Nejvíce se mi líbil Wade ... sice se choval jako by mu bylo 17 a ne 11. Jinak celkem fajn vypravění”

Bellum iustum

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

LiviaCullen:

“...”

Bellum iustum

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Sarkan:

“...”

Citová výchova

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

belldandy:

“-”

Citová výchova

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Citová výchova

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Připouštím, že jsem se nasmála, ačkoli to patrně nebylo autorčiným záměrem. :)”

Citová výchova

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

zmije:

“Severus měl spjaté rty... horoucně se probíral poznámkami k vyučování.... Tenhle styl psaní by se moc hezky glosoval. Nedočteno.”

Citová výchova

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Nedokázala som dočítať. Nebaví ma to.”

Citová výchova

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Sargo:

“...”

Citová výchova

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Dědicové mágů

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Aha_Lucia:

“celkom milá poviedka, tak ako sama autorka napísala, miestami naivná, no milá.”

Dědicové mágů

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Kate Mathews:

“...”

Dědicové mágů

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

beruska:

“...”

Dědicové mágů

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“možno raz”

Dědicové mágů

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

HufflepuffMaky:

“Zatím nehodnotím.”

Dopis Santovi

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Sandorel:

“Krátká milá humorná povídka(možná až crack) ve formě dopisu, který píše Draco Malfoy Santovi, aby si postěžoval. I když je velmi stará, pořád vykouzlí na tváři úsměv a přes svátky vážně bodne. A Draco je neuvěřitelně roztomilý.”

Dopis Santovi

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

yaoiyuri:

“Taková milá a roztomilá ptákovinka... aneb co dokáže jeden dopis Santovi. :D”

Dopis Santovi

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Nejsem na drarry, takže si myslím, že ten kraťas nepřibarvuji k lepšímu. Tohle byl za mě velmi příjemný fluffíkovitý crack, na fanfikční poměry s nezvykle IC Dracem. Dva palce nahoru za Draca. Taky je to velmi příjemná vánoční povídka. Mohu jen doporučit těm, co budou hledat něco pro zpříjemnění vánočních zimních večerů.”

Dopis Santovi

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Roztomilý a vtipný.”

Dopis Santovi

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Taj Branan:

“Starý a dobrý Dopis Santovi. Taková moje stará nenáročná srdcovka. Draco je tady vtipný, ale i zároveň uvěřitelný. A ne, že by někdo pochyboval o jeho podmínkách, nu což, vždyť má pravdu, no ne?”

Eufemismus bytí

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

FemmeFragile:

“Báječný dárek od mého milého tajného Santy/Ježíška :) Je v tom PWP, jsou v tom city, je v tom prostě všechno, co v tom má být. Zápletka je sice poměrně jednoduchá a určitě už ji někdy někde někdo použil, ale tak hezky napsané povídce to vůbec nepřekáží. Klidně bych to vydržela číst i déle (holt pro mě, která nejraději čte knížky 700 stran+, jsou jednohubky takovou sofistikovanější metodou mučení :P), ale vypadá to, že i toho se snad dočkám, protože Blanch nahodila udičku s pekelně přitažlivou třpytkou, která slibuje pokračování :) Držme si palce, ať to klapne.”

Godrick chraň!

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Sirius ponížený tím, že je nucen uznat, že je Srabus v něčem lepší než on, je parádní. Však on si ho ještě nakonec Severus omotá kolem prstu (Blanch totiž prý napadly ještě další scény...)”

Chci, abys mě utěšil

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Mám dvě výtky: První - Teddy, který má právě projít nějakým sebeuvědoměním, se vzápětí chová neuvěřitelně sebejistě a zkušeně. A druhá - Blanch postavám při řešení jejich dilemat strašlivě nahrává, takže nakonec vlastně nemusejí nic rozhodovat. Uvědomila jsem, jak miluju na Aliciných originálkách (Cesta, Okamžik, Česká trojka) , že si tam jejich hrdinové musí svá rozhodnutí udělat sami. :) Nicméně - až dosud (z toho, co jsem četla) byla tohle pro mě nejpresvědčivější povídka od Blanch. Líbila se mi a postavám jsem věřila hodně - i s tím nahráváním. :) Takže .. moje hodnocení je 4/5. PS: Ovšem dosud jsem nečetla od autorky žádné drarry a při tom právě na ty se pokud vím Blanch specializuje nejvíc.”

Chci, abys mě utěšil

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Chci, abys mě utěšil

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

mariaa:

“3-4”

|<  >|