Komentáře k povídkám autora/autorky: Blanch

|<  >|

Acta est fabula

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

terkacarodejka:

“to uz hsen nyslel nekde cetla :] 3/5”

Acta est fabula

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

fleur_packyt:

“Pro mě slashová klasika, ke které se jednou za čas ráda vracím.”

Acta est fabula

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

DenDella:

“Hlavní myšlenka je skvělá a skutečně se mi líbila, ale jako celek je to hrozně suché a bez hloubky. To položení do melancholie na konci a špatný konec, který se v pár odstavcích téměř vyrovnal všem dvaceti předchozím kapitolám, pro mě byl u Blanch příjemně smutné překvapení. Mám její styl psaní ráda - píše spontánně a nezávisle, nebojí se neúspěchu ani průběžného zveřejňování a upravování. Výsledkem bývá nedokonale přirozené chování postav a příjemná atmosféra u čtení. S tématy jako je toto si ale nikdy úplně neporadila. Čtení jsem přežila bez problémů, POV Draco mi nijak nevadil.”

Acta est fabula

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Tereza:

“...”

Acta est fabula

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Taj Branan:

“Četl jsem tuto povídku už dávno a už tehdy jsem z ní byl naprosto unešený. Blanch se rozhodla, že jí dá lepší podobu, a tak jsem se ke čtení vrátil znovu a pravdou je, že si původní podobu ani nepamatuju, takže tu už nehodnotím, asi. Do háje, málokterá fanfikce se mnou takto pohnula. Nejen příběhem, který je vážně bolestivý, ale i krásný a vnímavý. Ale zároveň je podaný tak citlivě, hluboce a barvitě! A to nemluvím o tom, jak je ten sloh vybraný, jemný a krásný. Texty samy o sobě jsou tak dojímavé, že člověk i ignoruje celou ich formu příběhu a naprosto vidí vše plasticky a živě. A to ani nemluvím o sexuálních scénách. Žhavé, rozhodně žhavé a niterně dojemné a plné vášně. Dracův pohled tomu vůbec nic neubírá. Naopak je spíš tolikrát vtipnější i osobitější. Podruhé jsem se přesvědčil o tom, jak je tenhle příběh chytlavý, krásný a dojemný. Ale to je asi jen můj dojem, protože jsem z toho měl stejný pocit i poprvé. Takže jsem moc nepochopil negativní komentáře níž. O to spíš, jak ta fanfikce vypadá teď, tomu by nikdo takové hodnocení nemohl dát s čistým svědomím...”

Bellum iustum

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Anne:

“Velice roztomilá povídka o vývoji vztahu.”

Bellum iustum

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“Nechci rýpat, sama si s latinou moc netykám, ale nedá mi to: spravedlivá válka se řekne bellum iustum, nikoliv bellum iustium! S.L.”

Bellum iustum

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Docela jsem se pobavila. Severus je sice místy dost OOC, ale ještě pořád se dal poměrně bez problému poznat. Spíš mě jako obvykle štval Potter, ale kdy ten mě neštve... :)”

Bellum iustum

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

finde:

“líbí, co říci víc”

Bellum iustum

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

SaraPolanska:

“Zatím jsem to nedočetla. A asi ani nedočtu. Dlouhé, hlavním hrdinům chování moc nevěřím a občas mi nesedí slovosled. Nevím, přijde mi to takové rozpačité, chvílemi jsou ty rozhovory zbytečně zdlouhavé a moc jednoduché. Nezaujalo mě to.”

Bellum iustum

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

sirina:

“Krásná povídka a jako bonus mpreg :-)”

Bellum iustum

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Kate Mathews:

“...”

Bellum iustum

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

larkinh:

“Odkaz nefunguje....”

Bellum iustum

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“odkaz funguje. Mám rada happy end-y a táto poviedka bola pohladenie na duši.”

Bellum iustum

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Blajzloch:

“Musím říci, že po začátku, kde se mi hrubě nelíbila ta násilná scéna, která se mi do stylu vyprávění vůbec nehodila, jsem měla tendence přestat číst. Ale vydržela jsem a vyplatilo se. Zbytek povídky byl snesitelný. Ačkoli mi ten konec přišel trochu uspěchaný a sladký, dávám povídce 2.”

Bellum iustum

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“neni nejlepší, ale četla se dobře... :)”

Bellum iustum

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“:)”

Bellum iustum

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

keishatko:

“moc sa mi páčila :)”

Bellum iustum

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

mariaa:

“Trochu mi vadil přechytračený Wade a samozřejmě Snape malinko OOC. Ale i přesto jsem si povídku užila a moc se mi líbila. Hodnocení mezi 3 a 4...”

Bellum iustum

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“,,,”

Bellum iustum

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

belldandy:

“No, řekněme, že na to, jak strašně málo věřím samotnému ději (znásilnění na začátek, setkání po letech, m-preg, sladký konec ), to mohlo dopadnout i mnohem hůř.”

Bellum iustum

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Přechytračený Wade byl opravdu moc. Snape hodně OOC. Lepší 2”

Bellum iustum

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Benny:

“Bennyšek se jde vyřádit...Všechno špatně.Hned z kraje na mě zautočilo znásilněni.Což by bylo v pořádku(v úvozovkách)Kdyby pak nenásledoval přeslazený děj.Z vlastní zkušenosti vím,že s někým kdo mě znásilni nebudu mít romantický vztah.V tomhle připadě neplatí,že mezi láskou a nenávisti je tenká hranice.Dalši věc byla:Wade.Na jedenácti leté dítě přiliš dospělacké jednáni.Autorka zcela určitě nic neví o psychologii a dětech.//Tady i přes mou morálku přidávám bod jen velmi těžce.”

Bellum iustum

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

assez:

“...”

Bellum iustum

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“1 - 2”

|<  >|