Komentáře k povídkám autora/autorky: Bilkis

Díkuvzdání

Autor: Bilkis      Jazyk: ČJ

Memorin:

“3, 5... být to delší dala bych i 4”

Díkuvzdání

Autor: Bilkis      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Ten začátek nic moc, ale když jsem si zvykla na rytmus, v jakém je to napsané, tak mě to docela vtáhlo.”

Díkuvzdání

Autor: Bilkis      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Jak to píše Lilithka v komentáři pod povídkou: dělám si z toho ohnesongfic. A ignorujíc písničku hodnotím jen povídku, která je vlastně spíš soubor osmi drabblů, jež ovšem dávají dohromady docela pěkný příběh. Třebaže nefandím tomu páru ani Severusovi, který takto civilně v duchu oslovuje Luciuse. Nemyslím si, že až tak dospěl.”

Golden boy

Autor: Bilkis      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Je pravda, že i mě připadá děj místy tak trochu přitažený za vlasy a že postavy jsou místy víc než OOC, ale zas až tak mi to kupodivu nevadilo. Překvapilo mě, když se ukázalo, do koho byl tady podle autorky Severus na škole zamilovaný. Za to přidávám bod. :)”

Otevřete okno, aby duše mohla ven

Autor: Bilkis      Jazyk: ČJ

Lilithka:

“Nápaditá povídka o nevyřčených sympatiích a smrti. Přesto by takový nápad zasloužil delší zpracování a hlavně logičtější vysvětlení Severusova chování. Na druhou stranu to je příjemná a odpočinková jednorázovka.”

Přání

Autor: Bilkis      Jazyk: ČJ

Lilithka:

“Krátká jednorázovka, která není ničím výjimečná nebo překvapující, pokud ji nečtete ve "správné" náladě. Ale to je jenom o náhodě...”

Smím prosit?

Autor: Bilkis      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Mě to pobavilo. Severus má podpatky, Potter se dobře baví a Brumbál je větší intrikán, než by kdokoli z nich řekl... :)”

Smím prosit?

Autor: Bilkis      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Zajímavá povídka. :) Sama autorka ji označila jako jednu z nejlepších, co kdy napsala a po delší době napsala i "pokračování" Valentýnské trápení. 3-4*”

Smím prosit?

Autor: Bilkis      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“-----”

Smím prosit?

Autor: Bilkis      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“Občas obdivujem tie tajné Albusove plány :D”

Smím prosit?

Autor: Bilkis      Jazyk: ČJ

kami:

“Nebolo to také strašné.”

Smím prosit?

Autor: Bilkis      Jazyk: ČJ

l.terka:

“:)”

Vánoční dárek

Autor: Bilkis      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“No... nevypotím, nič, len, že sa mi to páčilo a nie už sa k tomu nevrátim, asi. Aspoň nie hneď :(”

Vánoční dárek

Autor: Bilkis      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Vánoční dárek

Autor: Bilkis      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Ale jo.... Toho polo-rozněžnělého Snapea sice autorce nevěřím, ale závěr má moje veškeré sympatie.”

Všechno nejlepší, Severusi!

Autor: Bilkis      Jazyk: ČJ

Memorin:

“dnes nic, co by se mi líbilo...ehm, taky se přiznám, že jsem kdysi psala podobně a jsem ráda, že dnes jsem někde jinde. :) slabá 3”