Komentáře k povídkám autora/autorky: Bilkis

Stránky: 

Díkuvzdání

Autor: Bilkis      Jazyk: ČJ

Memorin:

“3, 5... být to delší dala bych i 4”

Díkuvzdání

Autor: Bilkis      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Díkuvzdání

Autor: Bilkis      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Ten začátek nic moc, ale když jsem si zvykla na rytmus, v jakém je to napsané, tak mě to docela vtáhlo.”

Díkuvzdání

Autor: Bilkis      Jazyk: ČJ

kami:

“...”

Díkuvzdání

Autor: Bilkis      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Jak to píše Lilithka v komentáři pod povídkou: dělám si z toho ohnesongfic. A ignorujíc písničku hodnotím jen povídku, která je vlastně spíš soubor osmi drabblů, jež ovšem dávají dohromady docela pěkný příběh. Třebaže nefandím tomu páru ani Severusovi, který takto civilně v duchu oslovuje Luciuse. Nemyslím si, že až tak dospěl.”

Golden boy

Autor: Bilkis      Jazyk: ČJ

assez:

“Ano.”

Golden boy

Autor: Bilkis      Jazyk: ČJ

zmije:

“Připadá mi, že ani jedna z postav, které tu vystupují, nemá všech pět úplně pohromadě. Zvláště pozoruhodné jsou dopisy v Denním věštci. Nedokážu si představit Hermionu, která takovou trapnost vymyslí, dokonce ani Harryho, který to zrealizuje a už vůbec ne Severuse, který po přečtení prvního dopisu neuteče o půl zeměkoule dál od jejich choromyslného autora.”

Golden boy

Autor: Bilkis      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Je pravda, že i mě připadá děj místy tak trochu přitažený za vlasy a že postavy jsou místy víc než OOC, ale zas až tak mi to kupodivu nevadilo. Překvapilo mě, když se ukázalo, do koho byl tady podle autorky Severus na škole zamilovaný. Za to přidávám bod. :)”

Golden boy

Autor: Bilkis      Jazyk: ČJ

beruska:

“Jeden z prvnich slashu co jsem cetla, mela bych si ho opet pripomenout”

Golden boy

Autor: Bilkis      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“prvni kapitoly me vazne bavilySPOILER: ..a pak prisly ty priserny dopisy - nebyt jich, byla by tahle povidka vazne skvela...takhle se stavi do urovne romanu z brava... hodnoceni davam za kapitoly, u kterych jsem si nemusela rikat wtf?”

Golden boy

Autor: Bilkis      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Hrůza. Opravdu otřesně napsané. Všechny postavy jsou nedomyšlené trosky reagující jako puberťáci bez mozků. "Něco" mě nutilo číst dál a za to dávám 1*”

Golden boy

Autor: Bilkis      Jazyk: ČJ

mariaa:

“...”

Někdy se to schumelí

Autor: Bilkis      Jazyk: ČJ

assez:

“Je to pěkné. A je to nedokončené…”

Někdy se to schumelí

Autor: Bilkis      Jazyk: ČJ

beruska:

“Cetla jsem to, ale uz si to moc nepamatuju je to uz dlouho asi si to budu muset zopakovat”

Někdy se to schumelí

Autor: Bilkis      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Z povídky je napsáno zřejmě opravdu jen minimum z toho, co autorka zamýšlela a těžko tedy hodnotit. Celkem se mi to zatím líbí, ale moc se toho z těch 5 kapitol čtenář nedozví. Škoda. Kvalitou je to na 4*, ovšem dám jí 2* - nedokončení zde vadí opravdu hodně - ztrata času začít jí číst.”

Otevřete okno, aby duše mohla ven

Autor: Bilkis      Jazyk: ČJ

Lilithka:

“Nápaditá povídka o nevyřčených sympatiích a smrti. Přesto by takový nápad zasloužil delší zpracování a hlavně logičtější vysvětlení Severusova chování. Na druhou stranu to je příjemná a odpočinková jednorázovka.”

Otevřete okno, aby duše mohla ven

Autor: Bilkis      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Mohlo by to byt dobre, kdyby to bylo lepsi ;-)”

Otevřete okno, aby duše mohla ven

Autor: Bilkis      Jazyk: ČJ

kami:

“...”

Přání

Autor: Bilkis      Jazyk: ČJ

Lilithka:

“Krátká jednorázovka, která není ničím výjimečná nebo překvapující, pokud ji nečtete ve "správné" náladě. Ale to je jenom o náhodě...”

Přání

Autor: Bilkis      Jazyk: ČJ

finde:

“příůiš klišé, přestože jsou Dracovi pocity uvěřitelně napsány, nic nového, nic objevného”

Přání

Autor: Bilkis      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Citovka.”

Přání

Autor: Bilkis      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Bohužel to vyznívá naprosto prázdně...”

Přání

Autor: Bilkis      Jazyk: ČJ

Memorin:

“dgf”

Přání

Autor: Bilkis      Jazyk: ČJ

kami:

“...”

Smím prosit?

Autor: Bilkis      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Mě to pobavilo. Severus má podpatky, Potter se dobře baví a Brumbál je větší intrikán, než by kdokoli z nich řekl... :)”

Stránky: