Komentáře k povídkám autora/autorky: Babu

Desatero Vánoc

Autor: Babu      Jazyk: ČJ

Užovka:

“Milá, vánočně sladká povídka. Oceňuji dodržování kánonu, svůj oblíbený pár i gramatickou správnost.”

Desatero Vánoc

Autor: Babu      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Eh... Nemám sílu to dočíst. Vydalo se to nepatrně jiným směrem než jiné snamionky, leč pro mě naprosto špatným. Neberu tuhle Hermionu a už vůbec neberu tohoto Snapea. :(”

Desatero Vánoc

Autor: Babu      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“...”

Desatero Vánoc

Autor: Babu      Jazyk: ČJ

Sargo:

“To byla nesmyslná slátanina... ten druhý bod je za gramatickou správnost... alespoň těch kusů, které jsem nepřeskakovala :-))”

Desatero Vánoc

Autor: Babu      Jazyk: ČJ

Mandelinka:

“Ach.”

Desatero Vánoc

Autor: Babu      Jazyk: ČJ

Keiko.kei:

“Líbili se mi první vánoce :)”

Desatero Vánoc

Autor: Babu      Jazyk: ČJ

Ostravanka:

“q”

Desatero Vánoc

Autor: Babu      Jazyk: ČJ

Katekyo:

“..”

Nebezpečná známost

Autor: Babu      Jazyk: ČJ

Užovka:

“Zajímavé téma. Severus je sice mírně OOC, ale vzhledem k okolnostem ne až tak moc. Mám ráda povídky, které dodržují kánon a které jakoby "vyplňují mezery" v ději, které využívají toho, co v kánonu doslova není popsané, aniž by tím popíraly fakta, jež uvedena jsou, a přesně taková takhle povídka je.”

Nebezpečná známost

Autor: Babu      Jazyk: ČJ

Slythoryn:

“Dočetla jsem se první kapitolu a musím přiznat, že na tohle nemám. Hermiona je zasnoubená, pak se znenadání objeví mrtvý Severus a hned první večer skočí do postele, plánují budoucnost a ona ví, že je do něj zamilovaná? Pardon...”

Nebezpečná známost

Autor: Babu      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“Nie zlé.. alebo čítala som aj horšie... ale nič, čo by ma zaujalo. Ani trochu. Druhá kapitola sa zdala byť najlepšou, tej by som dala aj tri body, ale prvej a poslednej maximálne bod, takže ostaneme na dvoch...”

Nebezpečná známost

Autor: Babu      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Ten sloh...”

Nebezpečná známost

Autor: Babu      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“Naprosto hruzostrasna povidka, ktere nasadil korunu prisernej epilog. Mam pocit, ze mi po precteni kleslo IQ o dvacet bodu. Dekujme Salazarovi za to, ze je povidka kratka, dila podobneho razeni byvaji vetsinou padesatikapitolove eposy. Za to, ze se autor(ka) krotila aspon v tomhle smeru, udilim bod.”

Nebezpečná známost

Autor: Babu      Jazyk: ČJ

Katekyo:

“...”

Novoroční koleda Babu

Autor: Babu      Jazyk: ČJ

Užovka:

“Výborná oddechovka, člověk se u toho nasměje. Má to spád a příjemnou výpravu, čte se to samo. Určitě se k tomu vrátím, nejpozději na nejbližší Nový rok :)”

Novoroční koleda Babu

Autor: Babu      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Já se teda táké ani neusmála.”

Novoroční koleda Babu

Autor: Babu      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Není to špatné, ale... Je to nijaké. Pro mě podprůmerné dílko, které neurazí, ale ani nenadchne. Možná je to tím, že ačkoli by to mělo mít prvky parodie, já se u toho ani neusmála.”

Sedmidenní dovolená

Autor: Babu      Jazyk: ČJ

Užovka:

“Milá vtipná oddechovka, forma dramatu je příjemně osvěžující.”

Sedmidenní dovolená

Autor: Babu      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Pokud je to myšleno vážně, tak je to s bídou za 1. Pokud je to parodie je to mizerná 3. A protože jsem nebyla s to pozant, která varianta je správně (což samo o sobě o lecčems vypovídá), je to ošklivá 2.”

Sedmidenní dovolená

Autor: Babu      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“mať to tú správnu iskru komédie, dám s nadšením štyri, ale akosi mi ušla, takže slabšia dvojka”

Sedmidenní dovolená

Autor: Babu      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Já se tedy smála celou dobu, myslím ale že za to může krev v mém alkoholu a fakt že jsem blázen.”

Sedmidenní dovolená

Autor: Babu      Jazyk: ČJ

Sargo:

“xxx”