Komentáře k povídkám autora/autorky: ArcheaMajuar

Stránky: 

Nervy na pochodu

Autor: ArcheaMajuar      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Mně v téhle sérii baví, hlavně když tam taky vystupují Vítek nebo Ivan, takže tohle beru jako překlenovací díl. (Fanouškům Fialy by se to mohlo líbit více, jelikož jim Václavův nekritický POV bude jistě konvenovat...) :D”

Neuždibuj!

Autor: ArcheaMajuar      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Nejvíc pocukrovaná povídka, co jsem četla. Cukřík úplně všude. =)”

Něžnosti na Štiříně

Autor: ArcheaMajuar      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Další v řadě Archeiných láskyplných established relationship fluffíků, aww.”

Něžný přítel pekaře Pletýnky

Autor: ArcheaMajuar      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Nepolitická AU s těmihle dvěma mám ráda obecně, a zvláště ty fluffíková, protože jsou pro tenhle žánr prostě jako dělaní. :3 A ještě by bylo hezké, kdyby to mělo fluffíkové pokračování v komůrce...”

Night Warming

Autor: ArcheaMajuar      Jazyk: ČJ

kve8:

“(Ne)čakaný koniec. Poviedku som už predtým čítala, ale vrátila som sa k nej znova. Dvojkapitolové dielo s postupným vyvrcholením diela (a Igora, ktorého erekcia je rozpísaná na viac odsekoch ako tá Ondřejova, akoby Ondřejova erekcia bola menejcenná) prináša čitateľovi pohľad do zákulisia zimných výjazdov Partičky, ktorá dve noci skončí v hoteli bez kúrenia a objatia Igora s Ondřejom tak zahrejú nie len ich dvoch, ale aj nás, čitateľov. V konečnom dôsledku veľmi pekná fanfikcia, hodnotím 3/5.”

Poradit a poranit

Autor: ArcheaMajuar      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Vítkovy rady a výtky jsou moc pěkně formulované. Škoda, že se panu premiérovi nemůže rozsvítit v hlavě (nebo srdci) doopravdy.”

Před čím vlastně utíkáme

Autor: ArcheaMajuar      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Moc pěkně využitý trope misunderstanding, akorát jsou to oba empatický čumáčkové, tak si vydrží nerozumět jen celý jeden den. :D Explicitní pasáže luxusní.”

S politiky netančím

Autor: ArcheaMajuar      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Tímto si zakládám zlatý fond hřejivých fluffíků. Je tam všechno, přátelství, upřímnost, žertíčky, a to něžné líbání. V pět ráno po napůl probdělé noci. Aww.”

Věk je jenom číslo

Autor: ArcheaMajuar      Jazyk: ČJ

kve8:

“musím povedať, že táto je jedna z mojich najobľúbenejších poviedok, hoc som ju (podľa údajov z ao3) čítala len trikrát. dokonale vystupňované zúfalstvo ondreja, ktorý má na sebe nohavičky… proste top. toto je podľa môjho názoru niečo, čo bartošanu ešte chýba. explicitnú čerešničku na torte dodáva poviedke humping, samotný sex v diele nenachádzame. celkovo je poviedka veľmi dobrá, typická scéna v aute a hoteli dokazuje, že všetky sokol/chmela poviedky (90% z nich :D) písala jedna autorka.”

Vláda reaguje na Bartošan

Autor: ArcheaMajuar      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Čistokrevná politická satira, stručná a výstižná, které je s tímhle shipem vlastně povážlivě málo, na to že se jedná o ship politický. :D”

Vláda reaguje na Bartošan

Autor: ArcheaMajuar      Jazyk: ČJ

yaoiyuri:

“Lol. :D Skvělé a výstižné.”

Všechno nejlepší

Autor: ArcheaMajuar      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Klasický pečující fluffík. :3”

Výjimečný

Autor: ArcheaMajuar      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Nejvíc pozorný a pečující Vítek, aww. Krásný souputník Nemocného.”

Z deníčku fešného jinocha

Autor: ArcheaMajuar      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Fakt vtipně napsané, outsider POV velmi funguje, pokud čtenář, tak jako já, nezná vůbec ten pořad. Hezky to člověka do situace vpraví.”

Zdravotní prohlídka gone... wild and well

Autor: ArcheaMajuar      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Kluci jsou pochopitelně děsně roztomilí, ale nejvíc mi utkvěl nehorázně zvědavý Zbynďa. :D”

Žít

Autor: ArcheaMajuar      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Příjemné nepolitické AU, které umožňuje dát postavám trochu jiné zázemí a taky jiný způsob, jak si k sobě najdou cestu. Osvěžující změna. (Ne že bych měla něco proti klasickému, politickými peripetiemi stíhanému bartošanu :D ) A ten dostihový svět mi připadá docela realisticky, syrově vykreslený.”

Stránky: