Komentáře k povídkám autora/autorky: Alane

Dědictví

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

sandymathews:

“jedním slovem: perfektní”

Můj tajný život

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

Smrtijedka:

“Velmi neobvyklý pár, a překvapivě mi už na něm asi po polovině povídky nepřišlo vůbec nic divného. Autorka píše krásně citlivě, logicky zapojuje všelijaké prvky. Perfektní!”

Zelená karta

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

Danae:

“Bella z masa a krve a nečekaná pointa hodná M Night Shyamalana. Jedna z nejoriginálnější azkabanských povídek, co jsem četla.”

Zelená karta

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

Istar Halabába:

“Nejhezčí okamžik při čtení byl ten, kdy jsem začala tušit... A jinak - jak jsem žila, co jsem dovolila, aby se stalo; jak bych chtěla žít dál, co si pro sebe přát - takové otázky si neklade nebo není přinucena si klást jen Bellatrix, zvlášť když se ocitne tam, kde nechce být.”

Zelená karta

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

Jacomo:

“Vynikající povídka, ne náhodou na jednom z míst v mé soukromé síni slávy. Polidštění Belatrix a nečekané rozuzlení. A Pán much!”

Země zaslíbená

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

Purple Haze:

“Moc zajímavý crossover. Ocenil jsem zapracování některých osobností z historie.”

Země zaslíbená

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Smekám. Myslím, že potenciál knížky Jak přicházejí sny je tady využitý úplně maximálně. :)”

Země zaslíbená

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Když Alane píše slash, působí to stejně jako by psala kázání. Všechny texty (no, byly jen čtyři :)), které jsem od ní zatím přečetla, v sobě měly určitou zanícenost a silný aktivistický apel. Nu .. tohle kázání ... se mi hodně líbilo. Bylo to V-Y-N-I-K-A-J-Í-C-Í. :) // Ano, možná mi tu občas přišlo něco nerealistické, jenže právě tím to tak nějak odpovídalo duchu předlohy. "Jak přícházejí sny" mi totiž také nepřipadá příliš realistické a promyšlené. Je to fantasmagorická moralitka. "Země záslíbená" funguje jako její velmi trefný crossover s HP. Po pravdě tu přemýšlím i o vyšší známce (než dávám v tuhle chvíli), ale na některé věci zkrátka potřebuji čas a z něj plynoucí odstup. / EDIT. Ale tak jo... Ovšem s varováním, že hlavně pro svou trochu šílenou fantasmagoričnost (která je ovšem v souladu s druhou předlohou tohoto díla) to asi není čtení pro každého. :)”