Komentáře k povídkám autora/autorky: Alane

Alternativní konec k HP7

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

zmije:

“Zajímavější varianta happyendu.”

Alternativní konec k HP7

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

Ivet:

“Myslím, že Rowlingová si spletla epilog. Kdyby tohle bylo v knize, tak bych jásala radostí. ..Co už s mými úchylnými představami. :D Moc se mi to líbilo. Nejspíš si to přidám do knížky, ať to zmírní mé utrpení při čtení verze od oficiální autorky. :D”

Alternativní konec k HP7

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

Mandragora:

“To je báječný nápad si tento konec vložit do knihy, mohlo by to zmírnit tu trudomyslnost. :))”

Alternativní konec k HP7

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

Zrzka Lenka:

“Mně se prostě líbí ten nápad :-)”

Alternativní konec k HP7

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

SaoKissa:

“Já... si nemůžu pomoct. Pro moji zhýralou dušičku přináší hlavní pointa tohoto extra-super-ultra-mega-krátkého-příběhu to správné potěšení. Muhehe, prostě nesnáším Ginny, no:P.”

Alternativní konec k HP7

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Na konec HP ságy nadávat nepotřebuji, ale když tohle je tak roztomile podvratné, že to prostě musím ocenit. A to jsem "snarry shipper", takže můj konec by musel vypadat jinak. :) Proč si to jednoduše nenapsat podle svého vkusu. Právě kvůli tomuhle jsou přece fanfikce tak skvělé ... Přiznávám, že číst znovu to asi nebudu, ale pamatovat si to budu navždy.”

Dědictví

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

Lilithka:

“Někdy je těžké přijmout dědictví. Ale Harry to dokáže. ”

Dědictví

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

zmije:

“Moc, moc se mi to líbilo. Neuspěchané, inteligentní, lahůdkové.”

Dědictví

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

assez:

“Ano.”

Dědictví

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“pěkné:)”

Dědictví

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

ranchan:

“zajímavé... toto by mne nikdy nenapadlo. Zajímavé promíchání vztahů mezi aktéry”

Dědictví

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Krásně napsané :)”

Dědictví

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

T_nule:

“...”

Můj tajný život

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

sandymathews:

“moc hezky popsané, se vším co tam má být :) líbila se mi úloha Hermiony”

Můj tajný život

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Zaujímavé. Veľmi pekné. Lucius ma prekvapil a Severus potešil :)”

Můj tajný život

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

Anne:

“A cože je na tom páru tak zvláštního? :)”

Zelená karta

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

Smrtijedka:

“Určitě jedna z nejoriginálnějších povídek, jakou jsem kdy četla. To rozuzlení je naprosto geniální. Bellatrix má lidštější podobu, na můj vkus někdy až příliš idealistickou, ale budiž, sem se to hodí. Doporučuji”

Zelená karta

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Tak iné, tak zvláštne... Veľmi sa mi táto poviedka páčila.Nakoniec mi bolo Belatrix ľúto, ale osud sa asi nedá zmeniť, ona jednoducho nedokáže odolať lákaniu nuž škoda. Tak som jej priala šťastný život.”

Země zaslíbená

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

darken:

“Velmi příjemná, oroginální povídka, kde po smrti přichází 'Země zaslíbená', kde se každému splní jeho sny. Jemně humorné, nepřeslazné, nenucené, prostě taková povídka k nedělnímu čaji.”

Země zaslíbená

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

Ivet:

“Země zaslíbená. Ne docela, ale všechno se dá řešit a vše se vyřeší... :)) Originální povídka, která vykouzlí úsměv.”

Země zaslíbená

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

Jacomo:

“Krásný příběh. Je v něm skutečně hodně z filmu, ale to, co je autorovo, je výborné. Velký plus za neotřelý pohled na vedlejší postavy (zejména Jamese ;-D). A ten otevřený konec...”

Země zaslíbená

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Nádherný a zvláštny príbeh. Nedokázala som sa odtrhnúť.”