Komentáře k povídkám autora/autorky: Alane

Alternativní konec k HP7

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“HEh, ja som čakala niečoo iné napríklad oživenie Severusa ale toto ma vážne pobavilo :DDD”

Alternativní konec k HP7

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Škoda, že to takhle nebylo i v knížce. :)”

Alternativní konec k HP7

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

Nade:

“To potěší, i když jsem tuhle variantu už četla na několik způsobů.”

Alternativní konec k HP7

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

Mysty15:

“Občas mám pocit, že jsem jediný slashař na světě, co necítí potřebu mermocí nadávat na konec HP ságy.”

Alternativní konec k HP7

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

Purple Haze:

“Sice je fascinující (kecám - není, tohle je přece FF (!) deník), kolik se tu objevuje povídek od téhle autorky, která HP fanfiction pověsila na hřebík už před nějakými dvěma roky a už s ním nechce nic mít (nehledě na to, že výraz "slashařka" by ji asi urazil :-), ale neodolal jsem. No jo - stará Alane. Alane z doby, kdy psala na Nápoji lásky. To se s novou Alane - Alane z queer unie ODG - nedá vůbec srovnávat. Skoro bych se vsadil, že dneska by řekla: "Mně je úplně jedno, s kým se dal na konci Harry dohromady, protože je více než pravděpodobné, že to tak jako tak nebude žádná selanka. To je prostě život." A za sebe dodávám: Ta Ginny mi jakožto Harryho přítelkyně teda přijde věrohodnější než Draco, a to jsem gay, co fandil Brumbálovi. :-)”

Alternativní konec k HP7

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

Marion Daé:

“povídka mi není sympatická obsahem, ale myšlenkou. taky si píšu konce filmů, seirálů, ba i povídek tak, jak bych si je přála. někdy na papír, někdy v hlavě. záleží na tom?”

Alternativní konec k HP7

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

SaraPolanska:

“A mě se to líbilo. Možná je to tím, že je to první věc na tenhle způsob, co jsem četla. Není to za 3. Je to spíš 3, 5 :-) protože ač to nebylo to nejlepší, co jsem kdy četla, budu si to pamatovat a někdy se k tomu vrátím. :-)”

Alternativní konec k HP7

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

Kate Mathews:

“celkem zajímavé....čím více nad touto povídkou přemýšlím, tí více se mi líbí :-D”

Alternativní konec k HP7

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

Emily:

“Mno.. jako je to krátké, ale když se nad tím člověk zpětně zamýšlí, je to vážně zajímavé...”

Alternativní konec k HP7

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“---”

Alternativní konec k HP7

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“No, mně se epilog u HP nelíbil, ale když už tam musel být, tak si myslím, že to mělo skončit, jak to skončilo. Velmi naivně se mi nelíbí ve ff nevěra, ale i tak oceňuji, že tohle nebylo špatné.”

Alternativní konec k HP7

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

Lucie:

“:)”

Dědictví

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

mariaa:

“...”

Dědictví

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Není to úpně špatné, našla bych si v tom i lescos dobrého (A asi tak v první půli mi to přišlo jako sympatická povídka), ale bohužel základní zápletka mi vůbec nesedla. Jak se zjeví dopis, ztrácí se má čtenářská víra. Jak to, že v tom dopise bylo zrovna to, co se Severusovi hodí? Tomuhle bych uvěřila leda, kdyby to bylo tak, že dopis nastražil Snape a naivní Harry všemu věří. :) Na rozdíl ode mě. Bohužel. :( Je tu příliš mnoho nepředvídatelných věcí, které někdo předvídal. A Harrymu nevěřím, že to vše dokázal na místě zpracovat a přijmout. A odejít jako zcela jiný člověk než jaký vešel. Já bych to totiž na jeho místě nezvládla. :) A navíc, na to že má jít o vášnivé city, tam postavy problém moc racionálně rozebírají.”

Dědictví

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Je to pěkné, ačkoli od předání dopisu to jde opravdu poněkud z kopce. Ale - kde je nějaký cit? Kde je vášeň? Kdyby se tady Siriusovi říkalo jezdec, Potterovi věž a ono sáhodlouhé vyprávění se omezilo na příkaz "jezdec na H3", vyšlo by to nastejno.”

Dědictví

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Můj tajný život

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“V první chvíli mě to poněkud vyděsilo, ale když jsem si pak na to zvykla... :)”

Zelená karta

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“no... cteni povidky mi lehce kazila moje fantazie - opravdu si ani pri nejlepsi vuli nedokazu predstavit bellatrix jako domaci putku touzici po manzelovi a detech...”

Země zaslíbená

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“...”

Země zaslíbená

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Země zaslíbená

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

Benny:

“-”

Země zaslíbená

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

Trinyx01:

“...”