Komentáře k povídkám autora/autorky: Alane

Dědictví

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

SaoKissa:

“Já, no, oh. Já doteď nevím, co si o tom mám myslet. Moc rychlé, moc bez děje, uch. Ale nějak extra strašné... Ne, asi ne.”

Dědictví

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“oh. ano, moc bez děje, uspěchané, spousta naznačených věcí nezúročených. Harry věřící dopisu, v kterém je ejhle to, co se zrovna Snapeovi hodí...”

Dědictví

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

Benny:

“Jako občasný romantik, bych brala trochu "cukrování" mezi Harrym a Sevem.Tohle bylo tak šileně pragmatické i na mne.Celkově se mi to zdá divné a "nereálné".”

Zelená karta

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“Tato ze všech stran vychvalovaná povídka není úplně špatně napsaná. Tedy až na všudypřítomný patos, samozřejmě. O to víc mě mrzí, že k ní musím říct tohle: Základním charakterovým rysem fanatiků je, že nikdy nepochybují. Bellatrix je nejfanatičtější postava z celého HP. Může být něco víc OOC než pochybující Bellatrix, která ve skutečnosti touží po rodinném krbu? Nemluvě o tom, že polidšťovat Bellatrix je zhruba totéž, jako polidšťovat belsenskou bestii (podle které byla IMO zřejmě napsaná). A odsouzení k zavření do klece s mantichorou? Oh, prosím. Takové tresty jsou uvěřitelné pouze a jedině v AU kde Voldemort/dark!Harry vyhraje válku a nastane teror. Taky poměry v Azkabanu jsou popsané přinejmenším netradičně, zneužívání v dětství je snad největší klišé fandomu... a tak bych mohla pokračovat dál a dál. Dočteno jen proto, abych mohla hodnotit opravdu objektivně. S.L.”