Komentáře k povídkám autora/autorky: A-SISI

Co se ti zdá nemožné, není nereálné

Autor: A-SISI      Jazyk: ČJ

Rebelka:

“Milá, odreagovávací povídka, která je navíc moc hezky napsaná. Severus a Hermiona jsou místy jako živí a dokonce i dohazovačka Minerva nabízející všem citrónový čaj, je dokonale uvěřitelná :). To, co mi naopak vadilo, je skutečnost, že se všech pětačtyřicet kapitol zabývá téměř bez výjimky vývojem vztahu Severuse a Hermiony - tak dlouhá povídka by si podle mě zasloužila více děje. Tak tři a půl, ale to se zaokrouhluje nahoru :).”

Co se ti zdá nemožné, není nereálné

Autor: A-SISI      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“:)”

Co se ti zdá nemožné, není nereálné

Autor: A-SISI      Jazyk: ČJ

Mája:

“Pěkně napsaná povídka, určitě se k ní časem vrátím.”

Co se ti zdá nemožné, není nereálné

Autor: A-SISI      Jazyk: ČJ

mayla:

“Dobrá poviedka - napriek tomu, že to bola autorkina prvotina, typicky iritujúci Ron, ironický Severus plný zášte. Jej :)”

Co se ti zdá nemožné, není nereálné

Autor: A-SISI      Jazyk: ČJ

Rulie:

“Je to kapitolovka vyloženě pro zabití času, při které nemusíte přemýšle, ale jen odpočívt - nečekejte velké činy nebo finále. Co však musím ocenit je podle mě skvěle vykreslený Severus (proto o bod lepší hodnocení, než bych tomu dala)”

Laskej mou duši

Autor: A-SISI      Jazyk: ČJ

assez:

“Ááá, další brilantní povídka. Doporučuji přečíst, svým způsobem je neobyčejná.”

Laskej mou duši

Autor: A-SISI      Jazyk: ČJ

beruska:

“Mlask”

Laskej mou duši

Autor: A-SISI      Jazyk: ČJ

Benny:

“Jak sama A-Sisi přiznala, nechala se inspirovat seriálem QaF.Což byla hodně dobrá inspirace.Libílo i když to s kouzlením nemělo přiliš společného, čekejte spiše řešení citů.”

Miluju tě...i když jsi (někdy) idiot

Autor: A-SISI      Jazyk: ČJ

Temna0Maky:

“:)”

Zdá se ti to nemožné?

Autor: A-SISI      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“:-)”

Zda smím jít blíž... zda smím jít dál

Autor: A-SISI      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Tohle je prostě typická A-sisi, řekla bych :). Přiznávám, že na můj vkus by mohly být její příběhy o stupeň vášnivější, ale na druhou stranu je plno lidí, co vám napíšou PWP a nedokážou dodat svým postavám žádnou psychologii. A-sisi právě tuhle stránku zvládá bezvadně. Její postavy většinou dost nešikovně tápou ve svých pocitech, které si musí v prvé řadě sami ujasnit. Což se v tomto případě týká na začátku spíše Pottera, ovšem později mnohem zásadněji Severuse, který v tomto příběhu působí jako postižený Aspergerovým syndromem. Postrádá schopnost orientace v lidských vztazích a pocitech a neví, jak reagovat na jejich projevy. Tak trochu mám u A-sisiných příběhů pocit, že pro ně neexistuje žádný důvod, aby se odehrávaly v HP světě. Zapojení kouzelnických reálií je minimální. Na druhou stranu po všech těch příbězích o magických nucených sňatcích je tohle lehce psychologické líčení docela osvěžující.”

Zda smím jít blíž... zda smím jít dál

Autor: A-SISI      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Líbil se mi neotřelý styl i tápání postav. Trochu se bojím, jestli by se mi to časem oboje neokoukalo, ale takhle to bylo akorát. Vášnivost mi ve většině případů připadala úměrná situaci.”

Zda smím jít blíž... zda smím jít dál

Autor: A-SISI      Jazyk: ČJ

Cora:

“Tak tohle je přesně ten případ, kdy bych se raději nechala dobrovolně zašít do cely předběžného zadržení, než abych byla i nadále frustrovaná tím, že je povídka nedokončená. Škoda, přeškoda. Za (zdá se, že definitivní) absenci konce svoje hodnocení snižuji. Ale dělám to nerada.”