Komentáře k povídkám autora/autorky: A-SISI

Stránky: 

Miluju tě...i když jsi (někdy) idiot

Autor: A-SISI      Jazyk: ČJ

Temna0Maky:

“:)”

Miluju tě...i když jsi (někdy) idiot

Autor: A-SISI      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“...”

Zdá se ti to nemožné?

Autor: A-SISI      Jazyk: ČJ

assez:

“Posunutí v čase, posunutí v ději, přesto stejně dobré. Sisi, moc Ti za Tvé povídky děkuji.”

Zdá se ti to nemožné?

Autor: A-SISI      Jazyk: ČJ

zuzka:

“geniální! :-) zcela mě pohltil fenomén zvaný citrón :-D”

Zdá se ti to nemožné?

Autor: A-SISI      Jazyk: ČJ

Zuzule:

“Áha, pokračování.”

Zdá se ti to nemožné?

Autor: A-SISI      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Aj na druhý pokus je to za plný počet :)”

Zdá se ti to nemožné?

Autor: A-SISI      Jazyk: ČJ

Beltrix:

“Jestli to bude tak dobré jako 1. díl, tak se mám na co těšit ;)”

Zdá se ti to nemožné?

Autor: A-SISI      Jazyk: ČJ

beruska:

“Nejlepsi jsoi navraty do minulosti”

Zdá se ti to nemožné?

Autor: A-SISI      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“:-)”

Zdá se ti to nemožné?

Autor: A-SISI      Jazyk: ČJ

Onnyinka:

“Miluji pohledy do minulosti”

Zdá se ti to nemožné?

Autor: A-SISI      Jazyk: ČJ

Mariana:

“Jestli jsem si někdy myslela, že pokračování výborné povídky už nemůže dosáhnout kvalit prvního dílu, Sisi mě touto povídkou přesvědčila o opaku. Skutečně je to možné, ba co víc, povídka Zdá se ti to nemožné? svou předchůdkyni snad ještě o něco přesáhla. Skutečně se zde projevilo, že se autorka vypsala skoro do dokonalosti. (Ale jistě, vždy je co zlepšovat, i když třeba v tomto případě mě momentálně nic konkrétního nenapadá.) Vše, co jsem napsala k prvnímu dílu, vztahuje se i sem. A Merline, to se stejně nedá, všechno vystihnout tady v Deníku. Nicméně moje svědomí je čisté – Sisi ví, jak moc mě povídka zasáhla.”

Zdá se ti to nemožné?

Autor: A-SISI      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Stále to má velké klady, ale co mě docela zklamalo, je pak samotný příběh. Trochu mi to připadalo, že se tam v minimálních obměnách neustále dokola točí jedno a totéž schéma.”

Zdá se ti to nemožné?

Autor: A-SISI      Jazyk: ČJ

Ostravanka:

“q”

Zdá se ti to nemožné?

Autor: A-SISI      Jazyk: ČJ

Ammorrek:

“mám o severusovi trochu jinou představu než jako o sobeckým vztekloňovi :-) ale občas jsem se fakt zasmála :-)”

Zdá se ti to nemožné?

Autor: A-SISI      Jazyk: ČJ

Katekyo:

“...”

Zda smím jít blíž... zda smím jít dál

Autor: A-SISI      Jazyk: ČJ

assez:

“No… špica. Autorka má rozehranou skvělou hru. A v rukávu esa. Už není začátečnice. Umí koketovat jak s tím, co bravurně zvládala na začátku, tak i s tím, co otestovat chtěla. A to je ponuřejší tón povídek a tématu. Člověk po letech strávených čtením takových povídek a přehrabováním se v povídkách dnešních až žasne, že je ještě někdo schopný tenhle pár napsat zajímavě a neotřele. A že do toho umí vložit kus sebe. Gratuluji… a děkuji.”

Zda smím jít blíž... zda smím jít dál

Autor: A-SISI      Jazyk: ČJ

zmije:

“rozečteno”

Zda smím jít blíž... zda smím jít dál

Autor: A-SISI      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Není to špatné. Škoda, že to není dokončené.”

Zda smím jít blíž... zda smím jít dál

Autor: A-SISI      Jazyk: ČJ

Nade:

“Mnohoslibující nástup ... No a teď čekám, co bude dál.”

Zda smím jít blíž... zda smím jít dál

Autor: A-SISI      Jazyk: ČJ

Istar Halabába:

“nedočtu, je mi líto Harryho :)”

Zda smím jít blíž... zda smím jít dál

Autor: A-SISI      Jazyk: ČJ

ranchan:

“je to zajímavá povídka...”

Zda smím jít blíž... zda smím jít dál

Autor: A-SISI      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Tohle je prostě typická A-sisi, řekla bych :). Přiznávám, že na můj vkus by mohly být její příběhy o stupeň vášnivější, ale na druhou stranu je plno lidí, co vám napíšou PWP a nedokážou dodat svým postavám žádnou psychologii. A-sisi právě tuhle stránku zvládá bezvadně. Její postavy většinou dost nešikovně tápou ve svých pocitech, které si musí v prvé řadě sami ujasnit. Což se v tomto případě týká na začátku spíše Pottera, ovšem později mnohem zásadněji Severuse, který v tomto příběhu působí jako postižený Aspergerovým syndromem. Postrádá schopnost orientace v lidských vztazích a pocitech a neví, jak reagovat na jejich projevy. Tak trochu mám u A-sisiných příběhů pocit, že pro ně neexistuje žádný důvod, aby se odehrávaly v HP světě. Zapojení kouzelnických reálií je minimální. Na druhou stranu po všech těch příbězích o magických nucených sňatcích je tohle lehce psychologické líčení docela osvěžující.”

Zda smím jít blíž... zda smím jít dál

Autor: A-SISI      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Líbil se mi neotřelý styl i tápání postav. Trochu se bojím, jestli by se mi to časem oboje neokoukalo, ale takhle to bylo akorát. Vášnivost mi ve většině případů připadala úměrná situaci.”

Zda smím jít blíž... zda smím jít dál

Autor: A-SISI      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Zda smím jít blíž... zda smím jít dál

Autor: A-SISI      Jazyk: ČJ

Nerla:

“...”

Stránky: