Komentáře - Únor 2024

Stránky: 

Druhý život

Autor: Cassandra7 a nwhiker      Jazyk: ČJ

Haluzka:

“TBE”

Pelyněk

Autor: Rex Luscus      Jazyk: ČJ

Haluzka:

“TBE”

Pod širákem

Autor: Midagere      Jazyk: ČJ

AdelleR:

“.”

Chladivá výpomoc

Autor: Midagere      Jazyk: ČJ

AdelleR:

“.”

Uvědomění si

Autor: vettany2      Jazyk: ČJ

AdelleR:

“.”

Kdybych tě miloval, tvářil bych se takhle?

Autor: AdaCordella      Jazyk: ČJ

AdelleR:

“.”

Poškození pod kontrolou

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

AdelleR:

“Dost zvrácené. Ale přiznávám, že se to četlo dobře, a kreativita ohledně postav se teda nezapře... Snarry nevyhledávám, k tomuto to ale kupodivu sedělo.”

Za odměnu Azkaban

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

spaceyfan:

“Před vylíčením násilí v Azkabanu a ve sklepě smekám s úctou pomyslný klobouk. Málokdo dokáže tak precizně a s gustem vystihnout tu neskonalou hrůzu a fyzické týrání, které prožívá Severus. Myslím si však, že po všech mukách, která si vytrpěl, je jeho vztah s Kingsleym málo uvěřitelný, o análním sexu ani nemluvě. Chlebíček mačkaný v hrsti byl opravdu velmi emotivní a naprosto vystihoval Severusovo zoufalství, za ten bych snad dala i 5. A na Severusově místě bych šla dát autorovi okamžitě po zmrtvýchvstání do držky.”

Relaxační techniky slečny Irene

Autor: SallyPejr      Jazyk: ČJ

kve8:

“Hľadala som femslash, našla som toto. Krátke, ani nie 300 slovné dielo, ktoré autorka napísala vrámci Kinktoberu má dve kapitoly - tá prvá je slabšia, ale aj tak dobre napísaná, druhá je o niečo lepšia, už aj explicitnejšia. Osobne by som však tejto poviedke dala rating Mature, nakoľko sa v nej nevyskytuje žiaden sex a druhá kapitola až tak explicitná zase nie je. Ocenila by som, ak by poviedka, najmä tá druhá kapitola bola dlhšia, viac vystupňovaná, ak by čitateľa autorka len tak nehodila do deja "na, tu máte, jedzte", nakoľko, ak som dobre videla, vrámci Kinktober-u neexituje žiadna spodná slovná hranica pri fanfikciách. Celkovo však hodnotím 3/5, dobré, ale mohlo byť aj lepšie.”

Po plese

Autor: ivikbublik      Jazyk: ČJ

kve8:

“Musím povedať, že je to jedna z tých horších (bizarných) poviedok z Harry Potter fandomu na AO3. Bod pridávam za to, že je lesbian, pretože tých v češtine, a už vôbec v Harry Potter fandome veľa nie je. Čo ma však zarazilo bola samotná forma poviedky - je to fotokomiks s Barbie bábikami, čo vo mne vyvoláva akýsi zakázaný pocit. Neviem či tento fakt cením, ale ak sa čitateľ bližšie pozrie na nahé bábiky, môže si všimnúť malé detaily ako napríklad pohlavné orgány z lepidla tavnej pištole či ochlpenie zo samotných umelých vlasov bábiky. Celkovo hodnotím 2/5, prežila som to, no druhýkrát to už čítať nebudem.”

Stránky: