Komentáře - Únor 2023

Izzy is Lost to the Sauce

Autor: Iwanttounliveth      Jazyk: AJ

bedrníka:

“První odstavce ujdou, pirátky Izzy a Edith se mi líbí, ale bohužel pak nastoupí hrozná americká porno angličtina...”

Malíř

Autor: womiska      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Pěkný příklad du-formy, ve které se autor obrací na postavu.”

Něžnosti na Štiříně

Autor: ArcheaMajuar      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Další v řadě Archeiných láskyplných established relationship fluffíků, aww.”

Mistletoe over magic

Autor: cheshirejin      Jazyk: AJ

yaoiyuri:

“So weird. :D Přesně, jak mám ráda.”

Mistletoe over magic

Autor: cheshirejin      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Nekomplikované, celkem uvěřitelné, ideálně krátké vzhledem k tématu.”

Pretty Woman

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Badinek:

“Když jsem na ni narazila poprvé nedočetla jsem jí ale teď po několika letech v ní vidím skripty poklad”

Anonymous

Autor: Toft      Jazyk: AJ

yaoiyuri:

“Milý valentýnský McShep oneshot. :)”

Pretty Woman

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Taj Branan:

“Přemýšlím, jak shrnout tuto povídku do jednoho krátkého textu. Když jsem ji četl poprvé kdysi před lety, byl jsem neskutečně přesycený emocemi, ale nevybavím si, jak vypadala před revizí autorky, pouze ten pocit z jejího přečtení. Před rokem jsem ji četl podruhé a ten pocit byl naprosto stejný, ne snad ještě intenzivnější. Slohově, příběhově i myšlenkově úžasná podívaná. Co se týče slashe, tak taky pěkný výběr a dost uvěřitelný. I když je to velmi stará povídka z mého dávného mládí, pořád stojí za přečtení. Pořád stojí za zamyšlení. Detektivní zápletka je velké plus k tomu. Mimo jiné. Dnes už málokdo tvoří podobné věci. Doporučuju všemi deseti.”

Chyby zítřka

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Taj Branan:

“Nedokážu asi slovy vyjádřit, jak moc dobrá tahle fanfikce je. Upřímně přiznávám, že Lucius je moje slabost, ale Harrylu nikdy nebylo. I tak považuju tuhle povídku za něco jedinečného, syrového a dokonalého. Text je neuvěřilně podávaný ve fázích a formou, která celkově překvapí. A musím se teda přiznat k tomu, že Blanchina Luciuse miluju úplně ve všech jejích povídkách, málokdo ho umí tak skvěle podat.”

Dopis Santovi

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Taj Branan:

“Starý a dobrý Dopis Santovi. Taková moje stará nenáročná srdcovka. Draco je tady vtipný, ale i zároveň uvěřitelný. A ne, že by někdo pochyboval o jeho podmínkách, nu což, vždyť má pravdu, no ne?”

Výjimečný

Autor: ArcheaMajuar      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Nejvíc pozorný a pečující Vítek, aww. Krásný souputník Nemocného.”

The Soft, Quiet Hours Before Dawn

Autor: MissHazelA      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Něžnosti zamlada, no. Nijak světoborné, ale milé.”