Komentáře - Červen 2022

Stránky: 

Když lodě tančí

Autor: kratula      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Báječná meta povídka, třeskutě humorná (smála jsem se prakticky od začátku do konce), se spoustou shipů, hudby, tance a slashařek.”

Weakness

Autor: KhaoticKiwi      Jazyk: AJ

bedrníka:

“S takovýmhle shrnutím jsem té povídce nemohla odolat - a nezklamala. :D "No one would ever whisper his name with such reverence, for a man like Izzy does not deserve such things."”

Bacchanalia

Autor: havocthecat      Jazyk: AJ

yaoiyuri:

“Lantean Hive 03. Úl se nám děsivě rozrůstá, tentokrát pomocí femslashe! Elizabeth a Teyla se rozhodly připojit do "rodiny" atlantskou psycholožku Kate. Psáno z jejího pohledu. Příjemné počtení. :)”

Dilatatio

Autor: AngelQueen      Jazyk: AJ

yaoiyuri:

“Lantean Hive 02, tentokrát od další autorky. Oproti první části trochu zamrzela absence slashové složky (protože potenciál tu je a velký), ale sledovat poměrně drastickou fyzickou a především psychickou proměnu obou hrdinů je... příjemně znepokojivé. :)”

Ichneumonidae

Autor: havocthecat      Jazyk: AJ

yaoiyuri:

“První ze série Lantean Hive. Brouček John se trochu vymkl a navíc je pekelně nakažlivý... a samozřejmě, že strategicky začne svou pouť za vytvořením nového úlu a touhou se množit u (zatím) nekorunované "královny" Atlantis Elizabeth, a pak i své pravé ruky majora Lorna. Cesta Atlantis do pekel začíná a je plná explicitního hetu i slashe a xenofilních broučích libůstek. :)”

In The Dark

Autor: LesbianKJ      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Snění o uplynulé noci pěkně provázané se současností. Krátké, ale příjemné počtení.”

heaven knows

Autor: SkyRose      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Milá povídka, Levandule s Parvati se k sobě hodí a Hermiona pozdvihující obočí nad Levandulinými návrhy je zjevně oblíbený fánon. :D”

Návrat premiéra

Autor: ArcheaMajuar      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Líbilo se mi víc než první díl, poněvadž je tu navíc totálně cute Ivánek. Ten vztah je poměrně zvláštní, a i navzdory tomu, že Fialu nemusím, jsem zvědavá, kam ho Archea dál dotáhne (to, že byl zřejmě Fiala kvůli svému mluvčímu ochoten vyslechnout si od Ivana přednášku, co že je to Warzone, ho teda šlechtí.)”

You must be joking

Autor: ADDButterfly      Jazyk: AJ

bedrníka:

“"Red-head" a "blonde". :-/ Proč to ty lidi používají, proč proč proč? Takhle krátké úryvky jsou opravdu hraniční, nečte se to moc pohodlně, jak je to rozsekané. Ale jako námět na delší povídku by to šlo.”

Jizvy, které nezmizí

Autor: smilingxqueen      Jazyk: ČJ

MimosaConfiante:

“Mm ji ráda. Je to taková krátká jednohubka a trochu out of character, řekla bych, ale povídku jsem si přečetla s radostí a nakonec mi i zlepšila náladu.”

Trofej

Autor: Silvie394      Jazyk: ČJ

MimosaConfiante:

“Už jsem to přečetla dříve a děsně se mi líbí ten konec. Ale to předbíhám, povídka je na moje gusto zpočátku moc hloubavá, dalo mi zabrat se do ní začít, ale myslím si, že je unikátní. Lucius je tam přesně takový, jakého jej mám ráda (vypočítavý, chtivý a okay... Vychcaný) a Severus taky (Tajemný, nepolapitelný a hlavně vždy napřed). Víc popisovat nebudu, byl by to spoiler, ale... Má to skvělý plot.”

The Mercy of the Hangman

Autor: Delphi      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Lahůdka jako vždy, když píše Delphi. Historicky věrné zápisy z lodního deníku rámují přerod z chlapce v muže. Úsporně, a přitom plasticky. Je z toho cítit zadřená sůl, pražící slunce, důtky i rum.”

Stránky: