Komentáře - Duben 2022

Stránky: 

Edward Teach, born on... rather exquisite place

Autor: Keneu      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Nejen svlékání může být erotické. :-)”

what the water gave me

Autor: elektra      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Zajímavé uvažování o předurčenosti lásky, jen si teda nevzpomínám, že by někdy byla na Caladanu, takže tu scénu v moři, která je pěkná, považuju za AU.”

noc na zámku

Autor: kve8      Jazyk: SJ

bedrníka:

“Bez Fialy bych se teda obešla, ale zase má ty kondomy, že jo. Aneb Štiřín inspiruje do třetice, a tentokrát je to čiročiré PWP, no redeeming qualities. :D”

Vaření a pečení v rodině Křepelkových

Autor: Tenny      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Mile domácké, a přesto mrazivé.”

Měl jsem pravdu!

Autor: Evangelista biolog      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Něžný fluffík, polibek na čelo, aww.”

umyvadla

Autor: xander      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Syrové a surové, vydařené.”

Legrácky na Štiříně

Autor: Archea Majuar      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Rozverně roztomiloučký. Součástí je i odkaz na video z předmětného meetingu, oboje zaručeně zvedne náladu. :D”

Lovená šelma

Autor: Keneu      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“***mnoho fluffíkových citoslovcí***”

Vlažný

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

l.enik.c:

“Snupin je můj oblíbený pár a tato povídka je skvělá. Příběh o dvou osamocených mužích, kteří si k sobě najdou cestu skrze fyzické uspokojení. Příběh začíná dosti neutěšeně. Lupinovy myšlenky a pocity, kdy přesvědčuje sám sebe, že on je na tom líp než Snape, že není tak ubohý, že on je něco víc, jsou skvěle popsané, přitom nijak zdlouhavé. Někde se to však zlomí a závěr slibuje, že by to všechon přece jen tak neutěšené nemuselo být. A to já ráda.”

Every flower must grow through dirt

Autor: Rotblume      Jazyk: AJ

yaoiyuri:

“"Hanahaki disease" (což je ve své podstatě fakt divná věc, která mě v povídkách doteď naprosto míjela) zajímavě naroubovaná na mimozemskou biologii a kulturu. Láska - a ještě k tomu k člověku - je ve wraithské společnosti mrzká slabost, a přitom ta nejlepší věc, která se Toddovi stala. Jen přitom musí chudák hrozně trpět. Moc se mi líbily i interakce s Kennym.”

To Learn To Hope

Autor: Aeriel      Jazyk: AJ

Lanevra:

“Dobře vystihle charaktery”

Dread

Autor: Aeriel      Jazyk: AJ

Lanevra:

“Milé”

Attached to Power

Autor: Rohaa      Jazyk: AJ

Lanevra:

“...”

O projevování a přijímání vděčnosti za svitu měsíce

Autor: Keneu      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Hřejivý snupin (Remus totiž bude projevova vděčnost ve vyhřáté posteli, he he.) Kraťoučké, ale přesto nesmírně povedený dialog.”

To kneel grotesque and bare

Autor: Keneu      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Špičkové BDSM drabble. (Čtenářům obeznáným na rozdíl ode mne s kánone se jistě bude líbit ještě o řád více.)”

Bar

Autor: Zuzka a Kája      Jazyk: ČJ

l.enik.c:

“No samozřejmě že to byla pitomost na entou, ale já to beru prostě jako AU, kde jsou Lupin i Snape přitažliví natolik, že se dají zvyklat i k focení žhavěho porna :D Jediné, co mi tu fakt nesedí, byl Snape u Weasleových. Jinak sexuální scéna hezky popsána.”

Acta est fabula

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Taj Branan:

“Četl jsem tuto povídku už dávno a už tehdy jsem z ní byl naprosto unešený. Blanch se rozhodla, že jí dá lepší podobu, a tak jsem se ke čtení vrátil znovu a pravdou je, že si původní podobu ani nepamatuju, takže tu už nehodnotím, asi. Do háje, málokterá fanfikce se mnou takto pohnula. Nejen příběhem, který je vážně bolestivý, ale i krásný a vnímavý. Ale zároveň je podaný tak citlivě, hluboce a barvitě! A to nemluvím o tom, jak je ten sloh vybraný, jemný a krásný. Texty samy o sobě jsou tak dojímavé, že člověk i ignoruje celou ich formu příběhu a naprosto vidí vše plasticky a živě. A to ani nemluvím o sexuálních scénách. Žhavé, rozhodně žhavé a niterně dojemné a plné vášně. Dracův pohled tomu vůbec nic neubírá. Naopak je spíš tolikrát vtipnější i osobitější. Podruhé jsem se přesvědčil o tom, jak je tenhle příběh chytlavý, krásný a dojemný. Ale to je asi jen můj dojem, protože jsem z toho měl stejný pocit i poprvé. Takže jsem moc nepochopil negativní komentáře níž. O to spíš, jak ta fanfikce vypadá teď, tomu by nikdo takové hodnocení nemohl dát s čistým svědomím...”

Výjezdní zasedání

Autor: xander      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Výjezdní zasedání, verze "škola v přírodě" (včetně kakaa k snídani, které samozřejmě Ivánek Vítkovi nosí až ke stolu, protože hoši jsou tu cudní jak na skautském táboře). Pobaví a zahřeje. :D”

Krásná literatura

Autor: xander      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Náramně zábavná povídka, Vítkovo propadání se do spárů fanfikcí je, po počátečním zhrození, dosti rychlé (a moc hezky popsané) - evidentně potřeboval jen malinko postrčit, aby si svoje city uvědomil. :D”

tajomstvá na samote

Autor: kve8      Jazyk: SJ

bedrníka:

“Jaj, PWP pod širým nebem nám myslím doteď scházelo, a je teda špičkové. :D Druhá kapitola pro změnu extrémně romantická, s duhou.”

Něžný přítel pekaře Pletýnky

Autor: ArcheaMajuar      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Nepolitická AU s těmihle dvěma mám ráda obecně, a zvláště ty fluffíková, protože jsou pro tenhle žánr prostě jako dělaní. :3 A ještě by bylo hezké, kdyby to mělo fluffíkové pokračování v komůrce...”

Dokonalý plán

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Kluk je moc pěkně zamilovaný, svižně napsané, ale pointa mi přijde až moc vypointovaná, obyčejná nadaná studentka by stačila.”

Gwen

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Hezky napsané (začátek je docela napínavý a zajímalo mě, kdo se teda z Gwen vyklube), ale s kánonem si to hlavu neláme, Harry je sice v šestém ročníku, ale lektvary učí Snape a Princova učebnice nikde, na druhou stranu Harry moc dobře ví, že je Snape špeh (a prý statečný) a takových ledabylých úkroků je tam celá řada. Plus je, že je povídka celkem krátká a stručná (proto taky ty odchylky od kánonu působí tak odbytě), takže se dá přečíst rychle. (A Gwen mi Snapea nepřipomíná ani chováním, ani mluvou, byť se to Harry snaží čtenáři stále podsouvat...)”

How it *really* went

Autor: anonymní      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Svého času jsem fail_fandom sledovala a i jiné fanouškovské debaty, a ono je to pořád stejné a přesně takhle některé typy lidí komunikují, jen teda spolu nejsou fyzicky zavření v cele, že. :D”

Hody hody doprovody

Autor: xander      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Pěkně vystupňované napětí a nikoliv prvoplánové využití jednoho trapného velikonočního zvyku. V angličtině mají pro dojem, který tahle povídka zanechá, zvlášť přiléhavé slovo: tantalizing.”

Stránky: