Komentáře - Únor 2022

Stránky: 

Tohle nic neznamená.

Autor: RaduIsSatansNumOne      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Ideálně namixovaná intimita, pochyby a láska. Fakt pěkně se to spolu prolíná.”

Špačkovo arabské dobrodružství

Autor: xander      Jazyk: ČJ

ArcheaMajuar:

“Jsem dojatá. Špačka s Havlem jsem si niterně shippovala odjakživa, takže tahle něžná povídka pro mě do jisté míry byla dream come true.”

Špačkovo arabské dobrodružství

Autor: xander      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Příjemně distinguovaná povídka. :-) (A sláva sláva, správně použitý přechodník, který nadto do stylu tohohle POV krásně sedne.)”

A Bear in Putin's Cave

Autor: Osmo-sian      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Je to jen 363 slov, ale půlka z nich lahodně urážlivých. Trump jako hrozně ošklivý žlutooranžový medvěd je krásná představa.”

Hippokratova přísaha

Autor: Owes      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Nesmírně se bavím, fenomenální AU. Seriál Pohotovost, ale s postavama z HP, kouzelně vystihnutýma, napínavé, zábavné, ale i drama a city! (Sirius jako špičkový chirurg s alkoholovým problémem, Pettigrew skončil na patologii, Lily dělá na áru se Snapem, ale pusu na tvář mu dává jen ve vší počestnosti..., zatímco Voldemort vede kliniku neonatologie s temnou pověstí). EDIT po 52. kapitole (která stále není poslední): Riddleova klinika konečně vybouchla, Pettigrew konečně přišel o ruku, na což se těším už asi třicet kapitol, Sirius je venku z vězení a Severus zatím pořád žije, i když to už měl párkrát nahnuté, hrdina jeden. Owes stále neztrácí invenci a ty jeho dialogy, to je prostě pošušňání. EDIT po závěrečné kapitole: hlavní dějové/vztahové linky uzavřeny velmi uspokojujícím způsobem a jdu si znovu přečíst "Za hranice", protože Sirius je opravdu hvězdička a zaslouží si mnohem víc pozornosti, než se mu tu dostalo.”

Nové pravidlo

Autor: Naerikil      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Taková blbinka, ale ta věta s padnuvšími zábranami, ta je dokonalá.”

till the score is paid

Autor: alamorn      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Pěkný nápad, jak Leta nechat naživu a jak ho Jessica zachrání. Provedení je sice nastíněné bez veškerých podrobností, ale jak si Jessica jen s pomocí zděděných vzpomínek osedlá červa, to jsem vždycky chtěla vidět, takže mi stačí jen naznačit. :-)”

Dostat se domů

Autor: Patoložka      Jazyk: ČJ

RaduIsSatansNumOne:

“Mám pocit, že už jsem ji jednou četla, ale rozhodně stála za to, abych si ji přečetla znovu. Dávám 10 Helikoptér z 10”

Debata může být tvrdá

Autor: xander      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Pěkně napsané, správně vypointované. :-)”

Shall Evil Dwell With Thee

Autor: DiandraStrikesBack      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Velmi pěkně napsané, do krve uražený Snape se umí mstít.”

S politiky netančím

Autor: ArcheaMajuar      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Tímto si zakládám zlatý fond hřejivých fluffíků. Je tam všechno, přátelství, upřímnost, žertíčky, a to něžné líbání. V pět ráno po napůl probdělé noci. Aww.”

When She Came Back

Autor: tollie      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Milá povídka, milé AU, adoptují i kočičku, aww. (A tak trochu dojde i na 3PO, takže to úplně ladí s kánonem, kde se tenhle otravný robot furt vyskytuje...)”

Nač čekat?

Autor: RaduIsSatansNumOne      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Pěkný námět, mnohoslibný závěr. (Chudáček zprzněný přechodníček ovšem. A stále jsou "mladší" a "starší", ha ha ha. Kdyby je aspoň dělilo deset let či tak něco...)”

Máme výjezd

Autor: mariana815      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Netradiční AU prostředí dobrovolných hasičů, hezký zamilovaný závěr. Přehršel mladších a starších mužů, ehm.”

Absolutní důvěra

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

FemmeFragile:

“Zdá se mi to trochu nemastné, neslané... Na dobu, kdy to bylo napsané, si dovedu představit, že to tehdy bylo "revoluční" a šokující, z dnešního pohledu už je to vlastně trochu nuda, protože podobných fanfikcí zabývajících se momentem přistižení jsou tuny, a hodně z nich je lepších. A koneckonců povídka navzdory názvu vlastně ani nevysvětluje Brumbálovu důvěru v Severuse Snapea - to, že s někým provádím podobné věci, z něj implicitně nedělá důvěryhodného člověka :)”

drabble

Autor: xander      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Vtipné.”

Škoda každé facky, která padne vedle

Autor: xander      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Jurečka si těmi blbými kecy o fackování o něco takového říkal. Na srandičku z twitteru to není špatné, ale delší texty formou obrázků se tam čtou fakt blbě.”

Absolutní důvěra

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

manta:

“za mě TOP 10 :D díky, i po těch letech pořád TOP 10”

One Dangerous Game

Autor: littlespaceposts      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Působivé.”

Judge of the Change

Autor: anonymní      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Pěkný, zemitý Gurneyho POV. S ničím se nepárá a schopného člověka umí ocenit, i když je mu ze začátku proti srsti. Vysoce kompetentní Liet samozřejmě potěší kdykoliv. Tenhle druh AU, kde přežije, se mi zamlouvá.”

the look of it

Autor: anonymní      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Jaj, tenhle pár jsem si moc přála spatřit. Aww. Velmi pěkné, IC dialogy, jen si osobně myslím, že Liet až tak moc nevěděla, co je Bene Gesserit doopravdy zač. (A používání Hlasu při sexu na můj vkus trochu moc zavání dub-conem, ehm...)”

Nejsi ty kočka?

Autor: RaduIsSatansNumOne      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Roztomilý námět, BFF to lovers. (Akorát kromě Vítka s Ivanem se tam průběžně vyskytují ještě "mladší" a "starší", čtu to s přimhouřenýma očima, aby to tak nebolelo...)”

Strom poznání

Autor: Philo      Jazyk: ČJ

l.enik.c:

“Přiznám se, četla jsem 2x a párkrát už jsem se k některým pasážím vracela, takže něco na tom bude. Líbí se mi na začátku sebevědomý a samostatný Harry, který ví co chce a za tím si jde. Ale přece jen nemám v lásce super nadpozemsky mocného Harryho, což je zde dost výrazný prvek. Na jednu stranu se to ale ještě docela dalo svým způsobem snést. Moc se mi tu líbí Severus, který je mimo školu ve společnosti cizích lidí celkem fajn společník, který si dokáže najít muže, aniž by z něj byl super krásný lamač srdcí. I když oceňuji snahu autorky o propojení dvou rozdílných světů, mudlovský svět a to vše okolo už tu na mě bylo opravdu hodně. Zejména tedy celá ta vojenská základna. A za úplně nejhorší považuji překombinování zdravotního stavu Harryho, kterého potkává jedna rána za druhou (ideální pro všechny, co Pottera nemají v oblibě). Celkově se mi tento počin zdá poměrně dost nevyvážený- chvílemi super záležitost skoro na profesionální úrovni a v zápětí sklouznutí k úplnému klišé a až bizarním rozhovorům (např. debata o Harryho tetování a velikosti penisů nebo Hermionina rozprava s rodiči). Zaujala mě dvojka Neville a Draco, Hermionu bych z toho klidně vynechala. Neville jakožto silný kouzelník se mi zdá fajn, pokud by se jednalo o nalezení jeho potenciálu a ne o vyklubání se jednoho z nejmocnějších kouzelníků současnosti. Dala bych tak 3 a půl. Příběh díky výše zmíněným výhradám by pro mě byl na 3, ovšem vztah Harryho s Severuse jako takový stojí podl mě rozhodně za víc, a co si budeme povídat, to je to, proč to celé vůbec čtu, tudíž se přikloním ke 4.”

dress me in red and throw your roses

Autor: disgracie      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Nic světoborného, Leto/Jessica z Villeneuvovy Duny po sto prvé. :-) Zajímavý nápad, že se Jessica postaví ráně nějakého asasina mířícího na Leta.”

Punk Rock Sense of Honesty

Autor: Archea Majuar      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“To je tak krásné, jak intenzivně se tu mají rádi. BFF to lovers, aww. (Speciálně je roztomilá pasáž, kde Vítek zjišťuje, jestli Ivan má nějaké zkušenosti, načež maličko žárlí.)”

Stránky: