Komentáře - Říjen 2022

Stránky: 

Dark Wings

Autor: VarjoRuusu      Jazyk: AJ

yaoiyuri:

“Kuřba. Na drakovi.”

you're a dragon, i'm a whore

Autor: decrepitcock      Jazyk: AJ

yaoiyuri:

“"I blame Aemond for this ship fixation. He looked at Daemon, you know, like a cocksucker." S tímto tvrzením po poslední epizodě HoD naprosto souhlasím. :D Awww... ta povídka je hot af. A ti dva tu jsou skvěle vykreslení (bacha, ačkoliv je to tagnutý jako mature tak je to teda pěkně žhavý explicit.)”

The Tattoo

Autor: Bleudiablo      Jazyk: AJ

finde:

“Bleudiablo změnila nick na Linzithecat a povídka je uložena AO3 https://archiveofourown.org/works/7867882”

girl-peril

Autor: griefarchives      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Pěkná črta z vnitřního života Alie, která všechno ví a všchno prožila, a stejně jí nejvíc pije krev Irulán. Velmi přesné. :)”

love the rush

Autor: exsanguinate      Jazyk: AJ

bedrníka:

“To je tak, když má člověk vypnuté additional tags a pak je lehce překvapen, co všechno se děje. :D Ale jako kinky PWP je to dobré.”

Desire

Autor: ghostli      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Na PWP málo vzrušující, na fanfikci, která se dle shrnutí snaží pracovat s benegeseritským rozmnožovacím programem, málo sofistikované. Přitom ten námět má něco do sebe. Škoda toho nemastného neslaného provedení.”

Zdrávas Maria

Autor: Michael_McGruder      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Není to špatná povídka, ale pokračování je prý lepší, takže jsem na něj tedy zvědavá.”

Brumbálův mistrovský plán v 21 bodech

Autor: anitaray      Jazyk: ČJ

jajafilm:

“No, vážně přesné, co k tomu dodat...”

Temné stíny

Autor: Salazaret      Jazyk: ČJ

jajafilm:

“Přiznám se, že na tuto povídku jsem v minulých letech narazila několikrát, ale vždy mě to nějak neoslovilo... až do včerejška. Upřímně nevím, proč jsem vždy dříve začala číst a pak po dvou kapitolách to odložila. Není to vůbec špatná FF. Jedná se o takové klasické Snarry. Sice ačkoliv to má 17 kapitol a není to napsané "stylem rozhlasové hry", občas bych jako čtenářka uvítala pomalejší styl vyprávění. Nicméně tak jako tak, je to pěkná povídka, u které si člověk odpočine po dni v práci.”

A good first mate

Autor: Alahelo      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Hezké. "...but Izzy certainly doesn’t complain (he never does anyway..."”

Masturbace

Autor: womiska      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Fandom jde mimo mě, ale je to moc pěkný erotický drabble. :D”

Nedovolená

Autor: Nefalsovana_kocka      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Oddechová konverzačka o peřinkách, jediný navýsost spokojený se svou dovolenou je výjimečně Marian - když se netváří kysele, tak je vlastně docela milej chlapík. :)”

Drobná finta

Autor: sasankaao3      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Tři a půl kapitoly intenzivně bolestného nedorozumění. Je to klišé, ale funguje to. Ivan, který nad tím mobilem skoro pláče, ale i tak se snaží Vítkovi povzbudivě odpovídat, je aww, chudáček.”

Dopady debaty

Autor: ArcheaMajuar      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Já ty debaty vůbec nesleduju, jen si pak čtu jejich literární zpracování a jsem silně přesdvěčena, že je to jejich nejsmysluplnější důsledek; jinak je tohle překřikování v televizi úplně k ničemu (navíc před komunálkama, proč jako?) Samotná povídka je pochopitelně něžný cute fluffík, plus pár krásných obrazů, jako navýsost spokojený Vítek po debatě a Ivan v autě ve světle pouličních lamp.”

Stránky: