Komentáře - Červen 2021

Stránky: 

Nejprchavější dotek

Autor: Ponderosa      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Hmm, zjevně ke mně tahle povídečka nějak promlouvá, asi ta zvláštní podmanivá atmosféra vlahé (letní?) noci na břehu jezera a Severusovo nepřestávající pochybování, že se ho Harry časem nenabaží.”

The Briefest Touch

Autor: Ponderosa      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Taková pocitovka, ale velmi úsporná, má to atmosféru a jisté kouzlo. /"Offering choices that aren't. Like father like son." He winced as soon as the words spilled free into the quiet of the night, waited for the flash of anger or pain in Harry's eyes he'd seen so many times before./”

Look at Me

Autor: lyraonyx      Jazyk: AJ

jajafilm:

“Severus přežije kousnutí od Naginiho a leží paralyzovaný, Harry se o něj stará. Snape se zamiluje do jediného člověka, který mu kdy v životě projeví náklonnost. Celkem ohrané téma, ale dobře zpracované.”

Clippley, your Celestial Office Assistant

Autor: AppleSeeds      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Roztomilé. Crowleyho záškodničení prostřednictvím překlepů je zábavné, Aziho starost, aby ho přitom nikdo nenachytal, dojemná.”

Zeleným očím, černým očím

Autor: BellaLEtranger      Jazyk: ČJ

jajafilm:

“Moc povedená povídka. Trochu mi to připomnělo moji vlastní FF "Zákeřné podvědomí". Miluji, když si autorka Snarry hraje se symbolikou patronů.”

Střípky aneb všechno má svůj konec

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

kratula84:

“Já jsem celkem tvrďák a u čtení obvykle nebrečím, ale tohle zamávalo i se mnou.”

Horizont události

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

kratula84:

“Tahle verze je pro měmnohem zajímavější než vlastní film.”

D.J. Trauma

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

kratula84:

“Neuvěřitelně mě to vtáhlo a D.J. jsem si zamilovala. A to jsem celou trilogii četla na doporučení a film do té doby neznala.”

Day Nine: Temptation

Autor: juniper_lee      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Jako kinky povídka to funguje výborně (Sirius opravdu umí vzrušovat pouhými slovy), jako HP povídka moc ne.”

Sex kitten

Autor: GenesisCrisis      Jazyk: AJ

jajafilm:

“Harry zde je vystaven velikému tlaku, jednak je studentem a musí dělat to, co všichni žáci - učit se, ale také je zachráncem kouzelnického světa a tak musí absolvovat speciální výcvik s bystrozory... což fyzicky ani psychicky nezvládá. Jednoho krásného dne pohár přeteče a on se rozhodne, že se zbaví alespoň jednoho závaží na jeho nohou, kterým není nikdo jiný, než Snape. Jeho plán se však promění v něco úplně nového. Docela dobrá povídka, takový fajn průměr.”

Zeleným očím, černým očím

Autor: BellaLEtranger      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Hezké doplnění kánonu. Severus si ty strašné noční můry zaslouží, dobře mu tak! Smíření na konci se mi líbí, taktéž jak se vystřídají pohledy jednoho a druhého.”

Dobře odvedená práce

Autor: purplefluffycat      Jazyk: ČJ

FemmeFragile:

“Filch jako voyer? Tak to až překvapivě sedí :D U jeho chlípných zápisků jsem se chechtala jako už dlouho ne. Paradoxně nejzvrácenější je ovšem na téhle povídce paní Norrisová - jak ji proboha napadlo, že ukrást Filchovi jeho fetišistický zápisník a donést ho Snapeovi, je dobrý nápad? :D Tahle kočka se rozhodně nezdá... Tohle se prostě musí vidět/přečíst.”

Místo právě akorát

Autor: lesyeuxverts (chiralove)      Jazyk: ČJ

FemmeFragile:

“Moje iniciační povídka do pairingu SS/AF, vlastně namátkou vybraná... Co k ní říct? Tenhle ship je zkrátka absolutní bizár, na který úplně nemám slov :D Ale svým zvráceným způsobem to vlastně funguje moc dobře - pro mě ne tak dobře jako dynamika SS/HP, ale zjistila jsem, že je to něco, co rozhodně dokážu číst a co si někdy přečtu dokonce ráda. Tahle konkrétní povídka je spíš taková povídčička, opravdu krátká, ale nabitá a pěkně zesyrova napsaná, což já můžu.”

Prince of Omens fanart (Good Omens AU)

Autor: Patoložka      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Mám slabost pro fanart na motivy starého umění a tady je to ještě v kombinaci s fanartem na motivy jiné fandomové kreslířky (a fakt ji Patoložka dobře vystihla), nádhera.”

Planeta na Povel

Autor: WinryWeiss      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Zajímavý svět, pěkně napsané, myslím, že to k Exupérymu docela sedne.”

30 narozenin Severuse Snapea

Autor: tesalutat      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Plameny plamení, inkoust maluje abnormálně inteligentní obrazce a Severus Snape k narozeninám nedostává dost alkoholu, aby tuhle časovou smyčku dokázal přečkat v milosrdném bezvědomí. :-D Vymazlená metafanfikce. (A kdyby někdo chtěl vidět perfektně využité přechodníky, v ideálních počtech a správných tvarech, tak právě zde.)”

Nice Day For It

Autor: Daegaer      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Fajné drabble. Aziho a Crowleyho si představuju taktéž černobíle (asi jako je kreslí Mirach), hodí se to k nim, k té řece, tomu nevyřčenému napětí a tak.”

Žít přítomností

Autor: Muraki a Bea      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Pěkně napsané, z Cowleyho vykání usuzuju, že po shlédnutí dabované verze seriálu. Klasické drama na hraně života a smrti, které završuje celou sérii na téma B/C, která bohužel už na webarchivu není dostupná. Škoda.”

Za hranice času

Autor: Forever_Natie      Jazyk: ČJ

kattyV:

“Bože, to je slátanina. A těch hrubek a naprosto nevhodně použitých slov. Odhaduji, že autorce je maximálně patnáct, pokud více, měla by se nad dalším psaním zamyslet a jako první se doučit pravopis.”

Softy.

Autor: Slinkers      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Pobavilo. :-D”

Nightmare

Autor: Akee_chan      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Nešikovná angličtina je na hraně toho, co ještě snesu. První část má slušně temnou atmosféru, druhá mi přišla až moc melodramatická. Ale je to krátké, takže se to dá.”

Always

Autor: SuzanneGryffindor      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“He he. Bavím se představováním si variant téhle klišovité scény s jinými Severusovými partnery. Nemůžu si pomoct, ale řadila bych to do žánru crack!fic. :-D”

The Princess’ Tale

Autor: Aust      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Docela pěkně napasované na kánon, líbí se mi, jak Severus přišel na své nové jméno. Malinko drhne angličtina.”

Uvidět bez očí

Autor: Věrka Womi (womiska)      Jazyk: ČJ

l.enik.c:

“Womi je prostě génius. Na začátku se mi až svíralo srdce z popisu Severuse a zejména z jeho myšlenkových pochodů. Příběh se potom hezky rozvíjí, nenudí, délka přiměřená, vše postupně graduje až vygraduje ve skvělý závěr. Originální. Líbila se mi i postava George. Jediné, co mě u Womi vždy praští do očí je popis mužského přirození jakožto svalu, a ne orgánu. Za mě jedno z těch nejlepších post-war snarry.”

Za zdmi Azkabanu

Autor: Věrka Womi (womiska)      Jazyk: ČJ

l.enik.c:

“Tak toto bylo pěkně zvrhlé. Je fajn jednou za čas číst povídku, kde Harry Potter není nejlepší a neúžasnější člověk na světě. Věřím tomu, že toto bylo tak dobré jenom díky tomu, že to napsala skvělá Womiska. Jak už ale bylo psáno přede mnou, ten konec mi vlastně nepřišel jako konec, rozhodně by tomu slušelo pokračování.”

Stránky: