Komentáře - Duben 2021

Stránky: 

Unwound

Autor: wednesdays__child      Jazyk: AJ

jajafilm:

“Za mě dost šílená fantasy věc, kterou bych asi od fanouška CM nečekala. Hotch se zde chová OOC, což je jasně dáno tím, že prostě je mu najednou čtrnáct a tak je to nadržený sem tam sprostý dospívající (nikoliv galantní gentleman), tak jak to u dětí občas bývá. Svádění Reida je legrační a trochu oplzlé, chtěla bych, aby toho tam bylo míň a autorka se více soustředila na další aspekty problému, když hlavní vedoucí jednotky takto najednou omládne. Chtěla bych více interakce s Jackem a více problému na pracovišti. Nicméně i tak se mi ta šílenost líbila a dost jsem se u toho pobavila.”

The Wife

Autor: merdarkandtwisty      Jazyk: AJ

jajafilm:

“Spencer a Hotch jsou ženatí, ale v práci se chovají jako vždy velmi profesionálně, což nové kolegy může trochu mást. Povídka pokračuje dílem „The Ring“.”

Maybe Tomorrow

Autor: orphan_account      Jazyk: ČJ

jajafilm:

“Není úplně jasné, jestli Spencer Hotche nakonec miluje nebo ne, ale přísahá mu, že se milovat naučí. Typově bych to zařadila k těm povídkám, které jsou spíše dojemné a u kterých si namočíte kapesník.”

Roommates

Autor: Tifer14      Jazyk: AJ

jajafilm:

“Krásné momenty a legrace s pastou a super hrdiny. Hotch má pastu označenou postavičkou Batmana. Humorná i zároveň sladká povídka, která stojí za přečtení.”

Just Right

Autor: blythechild      Jazyk: AJ

jajafilm:

“Postavy mi přišli mírně OOC. Hotch říká Spencrovi "Zlatovláska" a škádlí ho, že jestli bude dál vyvádět, tak ho zastřelí. Jinak je to celkem sladké. Na povídku navazuje FF A Little Better, ve které se Reid a Hotch dají dohromady.”

What Fades Away

Autor: Magi Silverwolf      Jazyk: AJ

jajafilm:

“Gideon si všimne, že kolem jeho mladého svěřence se motá jakýsi knihovník a to mu není třikrát po chuti. Pozná totiž z jeho postoje a pohybů, že se jedná o nebezpečného člověka. Možná voják, špión, nebo neznámý... A tak se rozhodne, že by bylo lepší, kdyby záhadného Harryho Blecka od Reida odloučil, nebo ho alespoň prověřil. Jedná se o celou sérii, ve které se přátelí Reid, Harry a Lenka. Harry je zde mocný pán smrti.”

Assault of Empathy

Autor: Moriarty-Mastermind      Jazyk: AJ

jajafilm:

“Další z řady FF na tento fandom, kde autor zapojil fantasy prvek. Reid je zas tak trochu nesmrtelný a k tomu má telepatické schopnosti, které před týmem tají. Tyto schopnosti dostal, poté co byl zabit na střední svými spolužáky a následně stal z mrtvých. Po mnoha letech jeho tyrani ze školy začnou vraždit a zdá se, že je za tím jiný člověk, který má podobné schopnosti, jako Spencer. Není to špatné, ale než se to stačí někam vyklubat, tak člověk dočte k poslední napsané kapitole a pak dál nic. Zas pro jednou nedopsaný kousek.”

Restless

Autor: phantomeyeswriter      Jazyk: AJ

jajafilm:

“Jedna z řady FF na tento fandom, kde autor zapojil fantasy prvek. Reid je postřelen a zemře, neopustí však tento svět. Zůstává jako duch, aby dál pomáhal svému týmu. Jediný kdo zná pravdu o Spencrově stavu je Hotch. Líbí se mi zase ty tajnosti kolem Reidové nesmrtelnosti. Docela jsem smutná, že povídka dosud není dopsaná.”

Dokud nás smrt nerozdělí

Autor: Mary Barrens      Jazyk: ČJ

jajafilm:

“Úplně první vdávací povídka, kterou jsem četla a podnítila mě číst všechny ti ostatní i z jiných fandomů... Je tahle má "poprvé" takže nemohu být zcela objektivní, nicméně Mary je dobrá autorka a u téhle povídky jsem se zasmála i jsem čekala se zatajeným dechem, jak to skončí.”

The Doyle Factor

Autor: AgtSpooky      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Je znát, že to je prvotina, angličtina (spíš američtina) nevypasná (strašně moc vlastních jmen místo zájmen), stereotypní sex v závěru (včetně I love you) jsem četla jedním okem. Ale první část je pěkná, povedené dialogy, hezky zpracovaná klasická profíkovská zápletka "jeden zjistí, že se druhému líbí, a teď jen mu šikovně naznačit, že přitažlivost je vzájemná. Bodie na to jde hezky polehoučku a to stoupající napětí je správně odstupňované.”

Čekání na... - fanart

Autor: yaoiyuri      Jazyk: ČJ

belldandy:

“:'D”

Čekání na... - fanart

Autor: yaoiyuri      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Takový vyloženě pozitivní obrázek na zvednutí nálady. :-)”

Inner Beauty is for Amateurs - fanart

Autor: mywitch      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Obrázek na zahřátí. :-)”

Pro tvůj úsměv - Severus Snape

Autor: Megan Bonie Reader (Megreaderbone)      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Krásně napsané, požitek to číst. Takhle si představuju, že to Snape mohl cítit. (Rickman je mi volný, takže jsem si z těch dalších ficletů vybírala jen ty s HP tématikou, ale napsané jsou všechny dobře, doporučuju.)”

HP jednodílovky: 57. [Lenka + Hermiona]

Autor: Becca-Lupin-Black      Jazyk: ČJ

belldandy:

“3/4. Tak dám čtyři, abych dorovnala bedrníku.”

Prsten s erbem

Autor: Veronika      Jazyk: ČJ

sirina:

“Zajímavě podané, škoda, že není delší”

Goodbye Alice in Wonderland

Autor: malika-azrael      Jazyk: AJ

sirina:

“Nad očekávání”

Stránky: