Komentáře - Březen 2021

Stránky: 

Suprový tetování

Autor: HCHO      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Vtipné. Taky ráda tetuju :-)”

The Fruits of Winter

Autor: lesyeuxverts (chiralove)      Jazyk: AJ

bedrníka:

“S nesmírným potěšením čtu Chiřinu angličtinu - píše tak jaksi průzračně a sugestivně. A líbí se mi i tenhle mnohoslibný začátek něčeho víc a charakterizování Severuse jako divokého zvířete, které je třeba přilákat k ohni, aby zase nalezl svou lidskost.”

Akt pana Nového

Autor: Aplír      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Roztomilé. :-)”

Kde jsou ty časy, kdy to stálo za hovno!

Autor: jajafilm      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Jestli si Severus myslí, že ohnivá whisky je lektvar, tak se alkoholikem teprve nestává, to už jíme je. :-) Jen moc nedává smysl, že první odstavec je v minulém čas a druhý v přítomném...”

Resolution

Autor: GreenGecko      Jazyk: AJ

kleskcz:

“Dobrý den, zkouším to už i takto, hp povídky RESONANCE, REVOLUTION a třetí díl RESOLUTION. Vím že jsem již třetí díl četl a byl přeložený ale nemohu ho najít, možná že byl na blogu co již nefunguje. chtěl bych se zeptat zda ho nemáte někdo ve své sbírce. s poděkováním kleskcz”

Resolution

Autor: GreenGecko      Jazyk: ČJ

kleskcz:

“Dobrý den, zkouším to už i takto, hp povídky RESONANCE, REVOLUTION a třetí díl RESOLUTION. Vím že jsem již třetí díl četl a byl přeložený ale nemohu ho najít, možná že byl na blogu co již nefunguje. chtěl bych se zeptat zda ho nemáte někdo ve své sbírce. s poděkováním kleskcz”

Carthage

Autor: schemingreader      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Začátek je skvostný, Severus se utápí ve své vině a pochybuje o své hodnotě. Moment, kdy ho Lupin přiměje uvědomit si, že ho ostatní vnímají jako odtažitého člověka, zatímco on má pocit, že se od něj ostatní odtahují, je velmi dobře podaný. Jenže pak přijdou další dialogy s Lupinem a oba promlouvají, jako by jim bylo dvacet a ne čtyřicet, a počáteční severeflexivní úvahy ustoupí překotnému vývoji vztahu. Škoda.”

Díkuvzdání

Autor: Bilkis      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Jak to píše Lilithka v komentáři pod povídkou: dělám si z toho ohnesongfic. A ignorujíc písničku hodnotím jen povídku, která je vlastně spíš soubor osmi drabblů, jež ovšem dávají dohromady docela pěkný příběh. Třebaže nefandím tomu páru ani Severusovi, který takto civilně v duchu oslovuje Luciuse. Nemyslím si, že až tak dospěl.”

Dva tisíce obrátek

Autor: TruTru Kanashiko      Jazyk: ČJ

jajafilm:

“Tato povídka mi nesedla. Mám ráda cestování v čase i Snarry, nicméně tady je Harry tupější než obvykle a přemrštěně juchá nad čímkoliv, co pronese Snape. Slabá trojka.”

Ve tvé nejtemnější hodině

Autor: OliverOliJasansky      Jazyk: ČJ

jajafilm:

“Pěkná Destiel povídka... i když Dinosauři se Oliverovi povedli více.”

Malí dinosauři nepláčou

Autor: OliverOliJasansky      Jazyk: ČJ

jajafilm:

“Tato povídka má v mém srdci speciální místo. Mám ráda díly SPN, kde Dean se Samem zjistí, že jejich monstrum vlastně není nelidské, a tato FF je jako jeden z těch dílů. Navíc Oliver má moc hezký autorský styl. Celkově si myslím, že je to dobrá volba, když si člověk chce přečíst nějakou povídku z tohoto fandomu, která by nebyla romantická nebo crossover.”

The Secrets We Keep

Autor: MonPetitTresor      Jazyk: AJ

jajafilm:

“Spencer je v této povídce Tonyho nevlastní bratr se schopnostmi se napojit na jakékoliv elektronické zařízení. Reid zde tak nějak mařenkovatí...”

The Swap

Autor: E. J. Morgan      Jazyk: AJ

jajafilm:

“Jak Tony tak Spencer jsou ze začátku z výměny nešťastní, ale pak si zvyknou. Vážně moc vtipná, veselá povídka, i když je to mírně celé absurdní… slušně jsem se u toho bavila.”

Chasing Ghosts

Autor: Blondie 20000      Jazyk: AJ

jajafilm:

“Hotch a Reid potkají dva podezřelé muže na hřbitově. Pěkné, taková klasika.”

Tvůj celý svět

Autor: verityburns      Jazyk: ČJ

Sandorel:

“Povídka, kterou jsem četl rovnou dvakrát. Úžasně procítěná a plná nečekaných prozření. Citlivě podaná a přesto uvěřitelně. Johna je mi na jednu stranu líto, protože se musí dost hlídat, i když by Sherlock chtěl všechno ideálně hned. Pár míst mě i pobavilo (ne, Johne, tvoje sperma mi zázračně nevyléčilo slepotu) a celá ta myšlenka je prostě bezvadně podaná a nemalou zásluhu na to má úžasný překlad. Tohle je jedna z mých guilty pleasure, takže jasná pětka.”

Monsters are Real

Autor: whiskygalore      Jazyk: AJ

jajafilm:

“Na začátku trochu zbytečně přisprostlé, ale pak se povídka ubere tím správným směrem. Líbí se mi jak Hotch i po té, co se dozví pravdu, vidí, jak John Deana směřuje a že to, co mu vsugerovává do hlavy, není správné. Tedy John zde není bezohledný vrah, ale ani svatoušek (tak trochu obyčejný parchant) a Gideon na to není o nic lépe.”

The Devil Made Me Do It

Autor: FireflyFanatic3x      Jazyk: AJ

jajafilm:

“V této povídce se Penelopa zná se Samem ze Stenfordu. Nemůže uvěřit, že její bývalý přítel je nebezpečný sériový vrah. Cas je padlý anděl a již nemá nadpřirozenou sílu. Abaddona ho unese a něco chystá. Tým BAU se dozvědí, že existuje nadpřirozeno... Celkem pěkné a dlouhé.”

Natural Minds Meet: A Crossover Fan Fiction

Autor: ???      Jazyk: AJ

jajafilm:

“Je to hezky ukotvené do canonu Myšlenek zločince (6. řada).”

Monsters in Your Closet

Autor: Jomacblack      Jazyk: AJ

jajafilm:

“Podobná povídka jako je "A weekend with the Winchesters", tentokrát je ovšem unesen Spencer Reid.”

A weekend with the Winchesters

Autor: just a little rain      Jazyk: AJ

jajafilm:

“Únos agenta, jedno z hodně oblíbených témat crossoverů s těmito dvěma fandomy, takže nijak zvlášť originální. Má to však v sobě to, co člověk hledá, když toto téma začne číst - tedy JJ se přesvědčí, že Winchesterovi nejsou tak špatní, jak se všichni domnívají.”

Sour Cherry Pie Life

Autor: FaithDaria      Jazyk: AJ

jajafilm:

“Dean po zastavení apokalypsy začne žít s Benem a Lisou. Když se však v okolí objeví sérioví vrah, Dean se nezachová jako běžný občan, čímž upoutá na sebe pozornost nejen vraha, ale i FBI. Pěkné, i když ten konec mi zas tak nesedl...”

Pekelné psisko baskervillské (Superlock ff)

Autor: DencaHolmes      Jazyk: ČJ

jajafilm:

“Vážně bezva crossover, který jsem si užila od začátku do konce.”

No Way Out III

Autor: KelinciHutan      Jazyk: AJ

jajafilm:

“Miluji tento crossover a tato povídka je jedna z těch nejlepších, na které jsem narazila.”

Pandořino tajemství

Autor: Nimori      Jazyk: ČJ

jajafilm:

“Je to vtipné, ale napsané bohužel hodně chaoticky.”

Post Tenebras Lux

Autor: Loten      Jazyk: ČJ

lymmet:

“Snad není až taková práce podívat se, jestli nevkládáte povídku, která už tu je. Ale aspoň si můžu podruhé napsat, že je to povídka, která mě fakt nebavila a navíc má mizerný překlad.”

Stránky: