Komentáře - Březen 2021

Stránky: 

Vlkodlačí lektvar

Autor: Věrka Womi (womiska)      Jazyk: ČJ

jajafilm:

“Snupin není můj šálek kávy, ale od Womi se dá číst prakticky cokoliv.”

Když bouchne kotlík

Autor: Věrka Womi (womiska)      Jazyk: ČJ

jajafilm:

“Osobně moc nemusím, když je Severus za toho zlého... ale toto je pěkně napsané.”

Nedorozumění

Autor: Věrka Womi (womiska)      Jazyk: ČJ

jajafilm:

“Pěkné. Trochu mě mrzelo, že to jen taková jednohubka.”

Uvidět bez očí

Autor: Věrka Womi (womiska)      Jazyk: ČJ

jajafilm:

“Tato povídka se mi hodně líbila. Považuji ji za jedno z těch nejlepších Snarry, které jsem četla. Zápletka je hezky vystavena kolem anagnórisis. Severus se v canonu nikdy nepřistoupil k Harrymu bez předsudků a rodinné historie s čistým štítem... Womiska s tím pracuje. Nechá chudáka Severuse oslepit a tím mu dá možnost skutečně Harryho vidět/poznat.”

Paranoid, Possessive, and Protective

Autor: lesyeuxverts      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Chytře poskládaná povídka, líbily se mi taky to množství až parodických rozvinutí kánonu (Tonksová, Lenka, Hermioniny vlasy...).”

A little flame, a special place - fanart

Autor: mary_anjel      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Kouzelná domácká atmosféra, a je to dojemné i radostné současně.”

101 Rooms in Hogwarts and how Remus and Severus Used Them

Autor: lesyeuxverts      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Waxplay, yay! A Severus jako kompetentní poválečný ředitel, pro jednou nebabrající se ve výčitkách, je prima.”

Through the Shadows

Autor: lesyeuxverts      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Zajímavé pojetí, pěkně napsané.”

Krásný k zblázněný

Autor: Maya      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Skvělá drarry povídka!. Děj je vážně naprosto ztřeštěný, ovšem originální, humorný, neskutečně chytlavý a mezi Dracem a Harrym to neskutečně jiskří, i když si na ně dva spolu čtenář dlouho počká.”

Room Enough

Autor: lesyeuxverts (chiralove)      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Aj, to je vynikající Snilch.”

In the Heart of Darkness

Autor: Spacenight      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Má to své momenty, ale na téma Bodieho minulosti jsou lepšejší povídky.”

Lupinův dárek

Autor: Sylvie      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Že se Lupin svěřoval deníčku, jak moc Severuse miluje, ok, tomu asi dokážu uvěřit, ale že mu Severus nosí na hrob krásnou černou růži? Asi mu všechny ty smrti, které si může tak nebo onak dávat za vinu, vlezly na mozek.”

Zraněný

Autor: ReeraTheRed      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Chudáček šmudlíček Severus, ultimátní hurt/comfort. To, jak prosí Albuse, aby ho nechal v psí podobě, že mu bude dál věrně sloužit, je nezapomenutelná scéna. Fakfikce, ke které jsem se kdysi dávno hodně vracela. (Překlad ovšem trochu kostrbatý.)”

Love in Strange Places

Autor: Spacenight      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Jak autorka varuje, je to prvotina, takže některé pasáže jsou přitažené za vlasy (celý ten Bodieho útěk z cely, např.), a angličtina opravdu maličko pokulhává, ALE k řadě scén se vracím, prožívání situace z pohledu obou dvou je popsáno sugestivně a dohra také velmi pěkná.”

Lákavě nestoudný

Autor: Alisanne      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“"nebylo to nic proti Lily, která byla natolik krásná, aby uvažoval o heterosexualitě. Téměř." Rozkošné drabble :-) A potěšilo mě, co Tonksová dělá, místo aby dělala do Remuse :-P”

Zvířecí pudy

Autor: Nerla      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Jak jsem nakukovala do dalších Nerliných povídek, tak to patří k jejímu modu operandi, že si neláme hlavu s nějakým smysluplným zasazením děje do kanonického rámce (tohle se asi neodehrává během PoA, že ne, ale kdy jindy Lupin učil v Bradavicích?), jenže já takovéhle fanfikce nemusím, pokud nejde o čiročiré PWP, což v tomhle případě bohužel nejde (kde je ten hot werewolf/wolf sex, prosím?).”

Follow You, Follow Me

Autor: Ashley_McNabb      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Nevím, nevím. První část dejme tomu, ale pokračování u Bodieho doma už moc smysl nedává.”

The Beginning Of His Life

Autor: briefbeauty      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Hezké, mám pro Haretona slabost.”

warped purity

Autor: summerdayghost      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Není to špatné drabble, závěr je trefný. Rozhodně se hodí ke zbytku romantického blábolení, kterého je Vichrnné návrší plné, ale přiznání více fyzické skutečnosti jejich vztahu by se mi líbilo víc.”

Catherine non sapeva (Co Kateřina nevěděla)

Autor: ladymacbeth77      Jazyk: Ostatní

bedrníka:

“Přesně takto jsem si ten vztah při čtení Vichrného návrší představovala. Stručné, ale do vyprávěcího stylu paní Nelly to docela zapadá.”

Kam čert nemůže, tam nastrčí ženskou

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Sandorel:

“Chtel jsem dat nejvyssi hodnoceni, ale oproti jinym Johnlockum, co autorka napsala/pise, je to o neco slabsi, i kdyz velmi vtipne a hezky napsane(ale i tak chapu, ze tohle bylo v podstate plneni vyzev a ze povidka nemela splnovat funkci plnohodnotneho ff dila). Ja mam proste rad tenhle druh humoru a co si budem povidat, zarlivy John je proste uzasny vzdycky, zejmena, kdyz je podany takto. Je to takova lepsi ctyrka, ale kdyz vim, ze autorka to umi jeste lip, tak budu fer. EDIT: oproti jinym JL povidkam, co jsem nasel treba na wattpadu, je tohle naprosto nesrovnatelna petka. Zvysuju hodnoceni.”

Takhle se u nás hraje hokej

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Sandorel:

“Zasmál jsem se. Snad i vzrušil? Námět mě rozhodně pobavil. Myslím, že je z toho krátkého textu dostatečně patrné, co měl za cíl a že se mu to povedlo. Asi se už na hokej nikdy nebudu dívat stejně.”

Conditionally

Autor: Lomonaaeren      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Vcelku realistické, možná trochu smutné, ale ne až nějak tragicky. Sirius může být zklamání, ale už jsem se s podobnou rekcí v povídce setkala.”

Conditionally

Autor: Lomonaaeren      Jazyk: AJ

Mandragora:

“Dost smutné, ale stojí za to si to přečíst.”

And the Year was New Again

Autor: PFL      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Přesně volená slova, která vystihují všechny tři postavy, velmi uspokojivě kategorický Doyle a Bodie, který má oči a uši všude, i když sám není viděn. Příjemné počtení.”

Stránky: