Komentáře - Březen 2021

Stránky: 

Tmavomodrá Slova

Autor: starknjarvis      Jazyk: ČJ

jajafilm:

“Jo, no... taková klasika.”

Harry Potter and the Trip to the Past

Autor: Priya Ashok      Jazyk: AJ

jajafilm:

“Harry nám zde trochu mařenkovatí, ale vzhledem k zápletce se to dá trochu odůvodnit. Vztah Harry/Lenka je zde jen na okraji.”

Harry Potter and the Chained Souls

Autor: Theowyn      Jazyk: AJ

jajafilm:

“Jedna z nejlepších povídek, které jsem četla. Čtenáři, kteří mají rádi, když autor FF rozvíjí koncept magie mysli, si rozhodně přejdou na své.”

Zelená a bílá

Autor: Rankl      Jazyk: ČJ

jajafilm:

“Docela pěkná povídka...”

Za hranice času

Autor: Forever_Natie      Jazyk: ČJ

jajafilm:

“Harry cestuje časem, setká se se svým otcem a skamarádí se se Severusem… A zase námětem, by to byla perfektní povídka, bohužel je na tom opět vidět nezkušenost autorky. V době, kdy jsem to četla, tam bylo spousta hrubek, což by teď neměla být pravda, protože vím, že od té doby povídka proběhla korekcí, nicméně stále tam je hodně nevyužitého potenciálu.”

V těle nepřítele

Autor: KariLaz      Jazyk: ČJ

jajafilm:

“Povídka obsahuje několik témat, která miluji a jsou vždy zajímavá, i když někdo by to mohl označit za klišé. Je v tom motiv výměny těl, tajností Severus se vydává za Harryho, myslí si, že to bude jednoduché, ale svého žáka nezná… pak spolu cestují časem do doby Pobertů a stávají se postupně z nich přátelé. Bylo by to jako povídka mých snů, kdyby ovšem byla kvalitně napsaná. Je na tom hodně vidět, že to psala nezkušená autorka. Je to plné hrubek, křečovité a osekané. Dalo by se z toho vytěžit mnohem, mnohem víc. Nicméně nápad fajn.”

Hledání sebe sama

Autor: Slytherinsela      Jazyk: ČJ

jajafilm:

“Na rozdíl od většiny povídek Severitus se Harry a Severus nehodlají jen sblížit na základě nově objeveného faktu, že Snape je chlapcovým otcem, což je příjemná změna.”

Bolestná povinnost

Autor: Amorette      Jazyk: ČJ

jajafilm:

“Rozhodně se mi líbí myšlenka i to, jak je to napsané. Technicky to žádný Severitus není, ale tak je tam vztah Severuse a Harryho.”

Kniha mrtvých

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

jajafilm:

“Pěkné, bohužel nedokončené a asi to nikdy dokončené ani nebude... Což je škoda.”

Nullo modo

Autor: KalamityJane      Jazyk: ČJ

jajafilm:

“Za mě možná lepší než Kámen manželství, ale je to věc názoru.”

Tajemné Lži

Autor: kieu_than_the      Jazyk: ČJ

jajafilm:

“Ekvivalent povídky Harry Potter a Alternativy nenávisti, nebo Magie krve, ale kvalitou horší. Nato, že Harrymu má být šestnáct, tak se chová jako by byl o mnoho mladší, takže postavy mírně OOC.”

Harry Potter a Nezvratné cesty osudu

Autor: Lucy      Jazyk: ČJ

jajafilm:

“Docela pěkná povídka.”

A New Place To Stay

Autor: DebsTheSlytherinSnapeFan      Jazyk: AJ

jajafilm:

“Pěkná povídka a velmi dlouhá. Trochu jsem se sem tam ve čtení zarážela, některé věty mi přišly podivné, ale já v AJ nejsem moc dobrá, tak třeba to bylo správně. Zde se mi líbí vztah Snapea a Harryho, jejich společné tajnůstkaření a spolupráce.”

Rodinné vazby

Autor: xXDesertRoseXx      Jazyk: ČJ

jajafilm:

“Harry je zde nadpřirozeně inteligentní a schopný, až to trochu zasahuje do MS, Adrian je naopak rozmazlený fracek, což je u OC příjemné. Nicméně to baví a neleze to na nervy. Škoda, že to není dokončené.”

Magie krve

Autor: GatewayGirl      Jazyk: ČJ

jajafilm:

“Pěkná povídka.”

Skrze zdi

Autor: Enahma      Jazyk: ČJ

jajafilm:

“Budu hodnotit celou trilogii, protože to vnímám to jako celek. Jedná se o známou a opěvovaná povídku. Musím říct, že jsem si k ní musela hledat delší dobu cestu. Je to poměrně kvalitní dílko s napětím, ale tak trochu až moc depresivní hrající na city. Epické a kape z toho patos, přesto to dokáže upoutat.”

Harry Potter a pyramida osudu

Autor: Ambra      Jazyk: ČJ

jajafilm:

“Krásná akční povídka. Jedna z nejlepších povídek na mentorship...”

Harry Potter a alternativy nenávisti

Autor: Pekrymo      Jazyk: ČJ

jajafilm:

“Sloh občas klopytá, ale člověk to odpustí díky tomu pěknému ději. Povídka má i pokračování, ale to mi již tak dobře nesedlo.”

Vánoční koleda

Autor: FemmeFragile      Jazyk: ČJ

jajafilm:

“Pěkné.”

Zrcadlo z Erisedu

Autor: FemmeFragile      Jazyk: ČJ

jajafilm:

“Tato povídka má jednu jedinou vadu a to je věc vycházející z cannonu. Domnívám se totiž, že druhý člověk nemůže ze Zrcadla z Erisedu vidět přání někoho jiného, i když před ním stojí oba. Komě však této malé chybičky je to moc hezky napsaná povídka, která stojí za pozornost.”

Cit tisu

Autor: FemmeFragile      Jazyk: ČJ

jajafilm:

“Dovolím se projevit jako hnidopich a připomenout, že Brumbál v canonu s Tomem do Příčné nešel. Nicméně i tak je to moc povedená povídka!”

Nepochopený

Autor: Věrka Womi (womiska)      Jazyk: ČJ

jajafilm:

“Nevím, co napsat. Celkem mě to bavilo.”

Soutěž o nejlepší lektvar

Autor: Věrka Womi (womiska)      Jazyk: ČJ

jajafilm:

“Čarodějnice školou povinné si pamatuji z dětství jen tak mlhavě, přesto jsem si tento crossover užila.”

Avada kedavra

Autor: Věrka Womi (womiska)      Jazyk: ČJ

jajafilm:

“Moc povedená povídka, jsem nadšená.”

Prázdniny pro Severuse

Autor: Věrka Womi (womiska)      Jazyk: ČJ

jajafilm:

“Jediná povídka od Womi, která si nezískala mé srdce. Věrka chtěla psát o nevěře a její podání i vyústění té povídky není špatné. Problémem je, že mi to k Snarry nesedí. Myslím, že Severus dokáže být pěkný hajzl, když chce, ale "sukničkář Snape", je prostě tak trochu OOC. Přitom stačilo vybrat jiný ship a postavu. Například pokud by se jednalo o Harrylu, neřekla bych asi ani popel.”

Stránky: