Komentáře - Březen 2021

Stránky: 

Veritas

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

jajafilm:

“Mírně absurdní, ale hezky se to četlo a docela jsem se přitom bavila.”

Evansovy děti

Autor: ???      Jazyk: ČJ

jajafilm:

“Líbí se mi, jak je zde podána postava Snapea. Severus je zde tak nějak svým nevraživým já, což je pro Snarry povídky poměrně ojedinělé. Ráda se k této povídce znovu vrátím.”

Pozdní květ

Autor: Rinnie      Jazyk: ČJ

jajafilm:

“Trochu více vulgární na můj vkus. Postavy takové mírně OOC, ale jinak fajn.”

Prasklinka v čase

Autor: Tira Nog      Jazyk: ČJ

jajafilm:

“Pěkná povídka, co dodat...”

Memoria Secludo

Autor: drachenmina      Jazyk: AJ

jajafilm:

“Pěkná povídka hrající si zase s motivem paměti, tajemstvím a podvodu.”

The First Disciple

Autor: cathcer1984      Jazyk: AJ

jajafilm:

“Snarry křížená s detektivkou. Není to nijak zvlášť napínavé, taková pohodová jednohubka, ale moc příjemná.”

Dittany

Autor: LinW      Jazyk: AJ

jajafilm:

“Povídka má lehce ustřižený konec, ale jinak je to fajn počtení.”

Four Nightmares and an Awakening

Autor: winoniel      Jazyk: AJ

jajafilm:

“Povídka je sotva Snarry, jen drobné náznaky. Autorka se evidentně inspirovala krajinou mrtvých od Gartha Nixe z jeho série Abhorsen, za což si toto dílo u mě vysloužilo nějaký ten plus bod.”

Medium Rare

Autor: Jadzialove      Jazyk: AJ

jajafilm:

“Taková relaxační FF. Motiv utajené identity jen mírný, Harry ve své podstatě ví od začátku, že lékárník je Snape. Napětí je spíše tedy dáno v tom romantickém, jestli Severus opětuje Potterovy city.”

Someday My Prince Will Come (...and if he doesn't, I'll just go and bloody well fetch him myself!)

Autor: onkoona      Jazyk: AJ

jajafilm:

“Celkem pěkná povídka, ani navádí, že obsahuje motiv mpreg (těhotný Snape) a to tohle téma za normálních okolností moc nemusím.”

King´s Cross

Autor: Jarda      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Není to špatné. Evidentně se odehrává rozhovor s Brumbálem, ale slyšíme jen tu Severusovu půlku, tu důležitou.”

Harry Potter a Pán smrti

Autor: Martin      Jazyk: ČJ

jajafilm:

“Další hodně slavná FF, která mi vůbec nesedla. Slohově, jazykově je poměrně primitivní s hrubkami, častým opakováním stejných slov a podobně. Ani děj není žádná sláva, i když přesně nedokáži definovat proč. Možná je to dáno jistou jednoduchostí, naivitu, za což nemůže jen Harry, který si nepočíná na patnáctiletého, skoro šestnáctiletého kluka, ale celkový styl povídky.”

Sweet Afton

Autor: babygray      Jazyk: AJ

jajafilm:

“Líbí se mi, že se zde Harry vrací do období, těsně po prvním pádu Voldemorta. Toto období pro cestování časem ve fanfiction na HP není tak časté… také je originální, že prostě v daném čase počká, zestárne v minulosti.”

Profesore, Pozor, Potter!

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

jajafilm:

“Dám tomu trojku, ale popravdě si to zaslouží dvojku. Je to vtipné, dobře se to čte a hodně motivů z této povídky se mi líbily. Problémem je, že by to chtělo korekci a vyvarovat se nelogičností, které dojem z tohoto díla dost kazí. Také se nedokáží ubránit pocitu jisté dětinskosti, která na mě z tohoto textu čiší.”

Proof of Life

Autor: Emily Waters      Jazyk: AJ

jajafilm:

“Je to povedená povídka. Do top pětky bych ji sice nezařadila, ale jo... stojí za to si to přečíst.”

Dech života

Autor: Sallome      Jazyk: ČJ

jajafilm:

“Takové průměrné Snarry. Líbí se mi ta zápletka vzájemného duševního propojení mezi Harrym a Severusem. Sice to není příliš originální, ale je to hezké. Některé věci mi pak ale už přišly až přitažené za vlasy...”

Sňatek z rozumu

Autor: Diana Williams      Jazyk: ČJ

jajafilm:

“Lucius jako hlavní záporek je fajn. Tak nějak to zapadá do řady těch povídek o sňatku. Váhám mezi trojkou a čtyřkou.”

Tequila

Autor: tallulahbell      Jazyk: ČJ

jajafilm:

“Klasická chlastací povídka, kdy se hlavní protagonisté probudí ze mdlob a zjistí, s kým to vlastně odpočívají. Na můj vkus trochu oplzlejší, ale ok.”

Měnič

Autor: Mája      Jazyk: ČJ

jajafilm:

“Taková klasika s manipulativním Brumbálem, mocným Harrym a dohodnutým sňatkem. Trochu klišé, ale jinak fajn.”

Spřízněni kletbou

Autor: Rocia Mixan      Jazyk: ČJ

jajafilm:

“Povídka podobná FF Spojeni magií (nevím, která z nich vznikla dříve), ale tato je každopádně o stupeň lepší.”

Tajnůstkáři: Obrazy Severuse

Autor: AnnieMirai      Jazyk: ČJ

jajafilm:

“Jedná se o pěknou povídku doplněnou ilustracemi.”

Tajemství časů

Autor: Lady Corten      Jazyk: ČJ

jajafilm:

“Trochu mě nudila část, kdy je Harry v minulosti, ale jinak jsem si povídku užila.”

Elysejský klíč

Autor: Alice O´Really      Jazyk: ČJ

jajafilm:

“Já nevím. EK není špatná povídka, ale tak nějak nechápou ty davy, které tuto FF vychvalují do nebe. Za mě je to takový lehký nadprůměr.”

Kámen manželství

Autor: Josephine Darcy      Jazyk: ČJ

jajafilm:

“Je to pěkná povídka. Neřekla bych, že je to to nejlepší Snarry, které jsem četla... ale svoji popularitu si to zaslouží. Mám k tomu několik výhrad, jako je to, že tu Harry tak nějak mařenkovatí, nebo to, že Snape je dost mimo charakter. Nicméně autorka zde hezky rozvádí fikční svět HP a kvalita této povídky je paradoxně nejvíce znát na pokusech jiných autorů tuto FF dopsat.”

The Chosen One and The Half-Blood Prince

Autor: waitingondaisies      Jazyk: AJ

jajafilm:

“Líbí se mi, jak Severus postupně přichází na to, že se v Harrym spletl. Je tu překrásná scéna s nitrobranou. Povídka má pokračování s názvem „The Reconciliation & The Journey“.”

Stránky: