Komentáře - Prosinec 2021

Stránky: 

Ano či ne?

Autor: Vash the Dork      Jazyk: ČJ

l.enik.c:

“Já jsem tu prostě nepochopila, že Harry dumá celý den nad otázkou, jako by byla vyslovena už dříve. Jinak vztahu prapůvodně založeném na sexu celkem věřím. Vlastně dobře popsané pwp, ale nic extra výjimečného. Přečtu si ale klidně znovu.”

Casual Party

Autor: ArcheaMajuar      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Něžný mazlicí fluff.”

Seznam činností

Autor: MusIgneus      Jazyk: ČJ

l.enik.c:

“Závěr trilogie Nákupní seznam, Seznam četby a Seznam činností. Hodnotím jako celek, přičemž však nejlepší byl první díl.”

Komu dáváte přednost

Autor: Rosemont      Jazyk: ČJ

l.enik.c:

“Tak to bylo vtipné :D Miluju Snapea a miluju Lupina a tady jsou prostě rozkošní :-) /edit: je to naprosto dokonalé, úžasně jsem se pobavila už po několikáté, takže zvyšuji hodnocení. Moc se mi tu líbí Harry a celkově na to, že se jedná o vtipnou věc, jsou zde celkem dobře vystihnuté charaktery.”

Trapný

Autor: Fly (Ferry)      Jazyk: ČJ

l.enik.c:

“Příběh o statečném Severusovi a zbabělém Karkarovovi. I když je to skutečně tak? Není závěr celé povídky jen o Severusově strachu více než o jeho snaze upevnit své postavení v řadách Smrtijedů? Kdo ví. Každopádně to bylo moc hezké, místy až dojemné. SPOILER: na první přečtení jsem se prostě nemohla smířit s tím, že Severus je v závěru katem. Na podruhé už jsem s tím počítala a tolik mi to nevadilo. Ale stejně za to dávám o bodík míň.”

Malá zvířátka

Autor: Lady S      Jazyk: ČJ

l.enik.c:

“Nijak zvlášť mě to nenadchlo. Karkarov je pro mě nesympatická postava. Líbilo se mi ale, že Severus zde natvrdo vyzradí, kde se nachází, jelikož teprve to vyjadřuje opravdovou bezvýchodnost a zoufalost celé Voldemortovi krutovlády.”

Špatnosti

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

l.enik.c:

“Hodně drsné. Reguluse mi bylo líto. Siriusovi hádky s matkou tak šílené, že se nechce věřit, že by něco takového bylo v reálu možné. Pěkné doplnění toho, jak to mohlo být než se Sirius odstěhoval k Potterum.”

Stíny minulosti

Autor: Kartist      Jazyk: ČJ

FemmeFragile:

“Bože, Severus uzurpující si hrneček s jelenem je TAK zlatý... Jinak tu Severus má po válce už zřejmě trochu obroušené hrany, tudíž z něj neodkapává jeho typický sarkasmus po hektolitrech jako v jiných povídkách (což já ráda), ale zase to Harrymu dost usnadňuje práci :) Takže je to takový milý vánoční fluffík, který stojí za přečtení i v případě, že jste jako já jinak spíš na hurt/comfort, rape a jiné podobně zvrhlé povídky :D”

Každý kluk potřebuje psa

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

l.enik.c:

“Toto mi bohužel nesedlo. Chápu Harryho touhu po pomstě, ale nějak nepravděpodobně se to celé zvrhlo. Totálně zřízený Sirius by musel být navíc masochista, a to i po 16 letech bez sexu.”

Nepamatuješ si

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

l.enik.c:

“Tak toto je asi jediná cesta, jak dokážu uvěřit, že by se ti dva mohli dát dohromady. Moc krásné, i když místy kruté a celé smutné. Kéž by jim to dobře dopadlo.”

Splněné přání

Autor: Veronika      Jazyk: ČJ

l.enik.c:

“Krátké, ale stejně člověka dostane do kolen, jelikož se jedná o povídku psanou z pohledu sexuálního násilníka, který chce sice něco víc, ale jeho cesta k tomu je naprosto zvrhlá. A navíc si vůbec neuvědomuje, že dělá něco špatně, resp. nepřipouští. Severus jako oběť je úžasný.”

Moje dokonalé Vianoce

Autor: Testralka(Tesska)      Jazyk: SJ

l.enik.c:

“Z větší části to působilo na vánoční příběh spíš smutně, i když bylo jasné, že to musí dospět k dobrému konci. Což vůbec není špatné, aspoň to nebyla další přeslazená věc v řadě. Líbilo se mi, že spolu ti dva byli už dřív, ale nepitvalo se, jak k tomu došlo a až do konce prakticky ani proč se rozešli, o tom je fura jiných povídek.”

Nikdy nic takového nechtěl

Autor: jeddy83      Jazyk: ČJ

l.enik.c:

“Tak to Hagrid trochu přehnal, ale těm dvěma to tak spolu sluší :-D”

Tři střípky z rodinného života Severuse Snapea

Autor: Voldemort      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Neznalost širšího děje onoho avizovaného AU zážitek oplošťuje a ochuzuje, nicméně v zásadě se to číst a užít dá. Zejména třetí část (a ne jen pro tu legrační mpreg narážku).”

Amortis caladanis

Autor: Theobule (Saathi1013)      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Fandom, v jehož kánonu se vyskytují futáři, Ctěné matre a Burzmali s Lucillou si s vážnou tváří hrají na zákazníka a prostitutku, která zná všech 254 erotogenních zón lidského těla, si sex pollen fic zaslouží. S Lady Jessikou, která má chudáka na dálku zamilovaného Duncana pevně v ruce, je to velmi příjemné počtení.”

Terapie

Autor: Ferry      Jazyk: ČJ

l.enik.c:

“Jako pokračování Nejkrásnější vzpomínky budiž, ale jinak to není nic světoborného. Plusem ovšem je, že to vše není úplně dokonalé a neobejde se to bez menších komplikací.”

Nejkrásnější vzpomínka

Autor: Ferry      Jazyk: ČJ

l.enik.c:

“Líbil se mi vztah těch dvou, včetně Severusovi odevzdanosti, strachu i vděku na začátku. Nepitvalo se to příliš ve velkých detailech, ani pocitech, ani debatách... Prostě bylo napsáno přesně tolik, kolik bylo potřeba, i když ono postupné, až zázračné, uzdravování mi po více než třech letech přišlo až příliš idealistické, ovšem jsem za konec ráda.”

Czeching it twice

Autor: Keneu      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“S panem Kaplanem je lepší se do debaty o jazykových nepravidelnostech nepouštět. Takové neplechy on neuznává! Solničky se musí solit!”

Stíny minulosti

Autor: Kartist      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Snape je tu hned od začátku takový uhlazený a smířlivý a přátelský, aniž bychom se dočkali jeho POV, který by tu změnu v přístupu trochu vysvětlil. Dejme tomu, že za to může nečekané přežití války. Ale aspoň je hezky zašitý v Tkalcovské a chodí si po baráku bosky, to se mi líbí. :-) Harryho postupné zakoukávání/sbližování je naproti tomu uvěřitelné. Bodík navíc za podprahový snilch. :DDD”

Gurney's Evensong

Autor: Yesimevil      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Milá povídka. Duncan s dlouhými vlasy pořád není můj Duncan, ale zase se mu dají česat. Gurney a jeho baliseta jsou teď v každé povídce proto, protože se musí vykompenzovat, že ve filmu není přítomná ani v náznaku.”

Obojstranne výhodná dohoda

Autor: Testralka(Tesska)      Jazyk: SJ

belldandy:

“Romantické PWP. Myslím, že téhle povídce se daří být přesně tím, čím měla být. Funguje to skvěle jako PWP i jako milostná romance. Tady jsem Tessce uvěřila při čtení všechno. Připadá mi bez chybičky, i když možná i proto, že nemůžu posuzovat "hladkost" slovenštiny. :) Tahle věc se mi od Tesska z těch, co jsem až doposud četla, líbila nejvíc. To zas jednou riskuju, že budu za úchyla, když se mi nejvíc libí PWP. :) - Já spíš říkám, že jsem při svých sklonech až doposud četla samé snarry a že se Tessce možná jiné páry daří psát líp. Asi bych to měla vyzkoušet. :) / Moc se mi líbilo. Dám 4 nebo 5, ale na konečný verdikt si chci vzít čas.”

How It Feels to Be Free

Autor: lightsinthedistance      Jazyk: AJ

bedrníka:

“První reader!fic, který jsem dočetla. :-) Nepředstavovala jsem si tam teda sebe, ale nějakou fiktivní postavu Letova dětského přítele z Caladanu. Klidně by to mohl být i slash, ona osoba, na niž se vypravěč obrací, není nijak určitě definovaná svým pohlavím. Docela příjemná náladovka z dob, kdy leto ještě nebyl vévoda.”

all that dazzling dawn has put asunder

Autor: middlemarch      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Dobré. Přesné dialogy a "the Duke lay naked in his bed, unconscionably handsome". Kvůli takovým obrazům Dune ff čtu. A kvůli té neochvějné oddanosti samozřejmě také. :D”

Ňouma

Autor: Archea Majuar      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“S tady tím shipem na jednu stranu člověk má tendenci pozorněji sledovat českou politiku, na druhou stranu vlastně ani moc nemusí, jelikož se to podstatné dozví z fanfikcí. :D (A jinak tedy je to něžný fluffík.)”

Knoflíky

Autor: MimosaConfiante      Jazyk: ČJ

jajafilm:

“Taková obyčejná Snarry povídka. Jako vánoční dáreček však celkem milé.”

Stránky: