Komentáře - Listopad 2021

Stránky: 

OTP Challenge: Shaddam/Fenring

Autor: Desperados      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Na malém prostoru velmi pěkně vystižená dynamika vztahu následníka trůnu a jeho přítele z dětství. Jsem zvědavá na další díly.”

Balzám

Autor: rose_whispers      Jazyk: ČJ

l.enik.c:

“Ne, bohužel této dvojici nemůžu přijít na chuť a vůbec jí nevěřím... Objektivně to ale není špatně napsané a čtenáře, co mají rádi neobvyklé párování ze světa HP to může potěšit.”

Něha vlků

Autor: countesszero      Jazyk: ČJ

l.enik.c:

“Wow, slušně zvrhlé. Líbí se mi, jak je zde popsán Severus. I když pokořený a odevzdaný svému osudu, pořád v něm zůstává něco Snapeovského. A pomstichtivý Lupin stojí vážně za to. Závěr mě vyloženě potěšil, i když byl možná až trochu moc přeslazený.”

Pretty Woman

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

l.enik.c:

“Nechápu takovou kritiku. Co se týče stylu psaní, je pravda, že by tomu neuškodila ještě jedna menší revize, se zaměřením na opakující se slovní obraty, jelikož ve dvou odstavcích číst třikrát "o dva údery srdce později", což se následně opakuje v každé druhé kapitole, je dost iritující. Ale jinak je to na poměrně solidní úrovni. Co se obsahu týče, užila jsem si to, ač nejsem fanoušek drarry. Zajímavá pro mě byla více dějová linka snupinu, která mě však v závěru dost zamrzela. Námět přeměny v ženu je věru zajímavý, avšak já si na Harriet nemohla jaksi zvyknout a uvěřit, že by si na to tak rychle zvykl Harry Potter, ze kterého se stal div ne feminista. Každopádně jsem se od povídky těžko odtrhávala a musím přiznat, že jsem přeskakovala intimní scény (JÁ!!!), protože jsem se nemohla dočkat, kam se vztahy všech postav vyvinou. Samozřejmě jsem se pak k postelovým scénám hezky vrátila a musím pochválit. Nejvíc mi vadilo, jak se z většiny hetero postav stávají regulérní homosexuálove a nejvíc to zabila Dracova úvaha, jestli to, že překonal otázku pohlaví a nevadí mu, že je Harry opět muž, znamená, že konečně dospěl, což podle mě opravdu neznamená. Ale celkově to špatné prostě nebylo, jen bych ocenila pokračování snupinu. :-)”

Synchronizovaný kašlík incident

Autor: Archea Majuar      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Noční dopisování přes messenger je nečekaně romantické, a to si jen píšou, že je zbytek rodiny vyhnal na gauč.. :D A jelikož jsou oba nemocní, tak to pokračuje něžným fluffíkem. Skoro taková pohádka před spaním, o níž též padně zmínka.”

Co bude dál?

Autor: Archea Majuar      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Archea slibuje, že bude pokračovat a pokusí se jim ten vztah nějak dopřát, ale nevím nevím, jsou moc zásasoví a nevypadá to nadějně. Tak možná po deseti letech. EDIT: druhá kapitola je nádherná a více než nadějná.”

we're not who we used to be

Autor: writing_way_too_much      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Krásně napsané, velmi dobře podané Harryho emoce. (A Ron je Ron, aww.)”

Dune Your Dad

Autor: felixplaysuno      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Výborně napsané (až na to americké "cum") D/s. Jak píše autorka "mělo to být obyčejné PWP, je z toho osm tisíc slov porna". Nemám ráda oslovování "daddy" a "babygirl", ale vyvyžují to zmínky o močení. :-D”

Knoflíky

Autor: MimosaConfiante      Jazyk: ČJ

FemmeFragile:

“Moc milá jednohubka na téma oblíbeného severusovského kinku - knoflíčky, knoflíčky everywhere! Bonusem je zlomyslný Severus, který si nenechá ujít příležitost Harryho trochu potrápit. A nakonec si ten konkrétní počet knoflíčků dozvíte, takže co víc si přát? ;)”

From Lowest Place When Virtuous Things Proceed

Autor: Stregatrek      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Och. Zejména první kapitoly jsou mistrovský kousek. V závěrečné se z toho trochu stává dialogue fic, ale celkově je to krásná povídka. Výtečný Charlesův POV, rozkošná postava Hawkeyho otce.”

we're not who we used to be

Autor: writing_way_too_much      Jazyk: AJ

ArcheaMajuar:

“Ačkoliv nemusím fikce, kde jsou hlavními postavami teenageři, tohle se mi moc líbilo především díky vykreslení Harryho emočního stavu. Ronova ochota pomoci byla třešničkou.”

Words in My Mind

Autor: gracerene      Jazyk: AJ

ArcheaMajuar:

“Celkem uvěřitelné, fajné.”

Down the Rabbit Hole

Autor: emmagrant01      Jazyk: AJ

ArcheaMajuar:

“Hořkosladké. Líbilo se mi.”

Tartarus Calling

Autor: svegliatevi      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Ani vlastně Pitera nemám ráda, ale když svegliatevi píše tak dobře...”

Duties Interfere

Autor: Merfilly      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Autorka s tímhle párem, který se mi velmi zamlouvá, napsala tři povídky, ale moc mě neoslovily, nedočetla jsem je, s výjimkou tohohle drabblu. Ta povídka od keerawy je nesrovnatelně lepší.”

Halloweenský speciál

Autor: HERMIHORSE      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Kdyby to bylo na Fantasmagoriu, tak se Snape v té vaně ještě vyhoní. :-D Hematitové oči jsou skvělé, též zmínka o Severusových jizvách a vychrtlosti (moje oblíbení Snape klišé). (Ale proč, proč ty přechodníky? Jistě, když se tam frkne pokaždé jiný tvar, občas se autor i strefí, ale nešlo by prostě se ty koncovky naučit, anebo přechodníky nepoužívat?)”

And Upon His Heads, the Name of Blasphemy

Autor: svegliatevi      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Opět skvěle zpracované nahlédnutí baronova dvora z Piterovy perspektivy: "I bring word from the Baron." Piter's face settled into a vacant mask, basking in the discomfiture those words elicited so immediately from Rabban. It never failed.”

Swallow the sun

Autor: Mother_North      Jazyk: RJ

bedrníka:

“Baron sice je zvrhlík, ale není _jen_ zvrhlík. Chybí mi tu zbytek jeho košaté osobnosti. Pokorně se vracím zpět ke svegliatevi.”

Jako by to byla ta poslední noc na Zemi

Autor: Archea Majuar      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Výborné AU z vojenského prostředí, totálně politiky prosté. Mnoho něžného hurt/comfortu (poněvažd Ivánek je hned na začátku zraněný), záminky pro zpocené chlapce v nátělnících a podobně. Zkrátka vizuálně pěkná povídka, plus rozverné dialogy (a taky zamilované, no). Uspokojivě explicitní závěrečná kapitola.”

Před volbami

Autor: Naerikil      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Už to skoro vypadalo, že se náš fandom z voleb oklepal, ale ne ne. Jsme jimi traumatizovaní, tudíž musí být traumatizovaní i hoši. Ale má to takový skoro nadějný konec.”

Near Scandal

Autor: tangentsandbubbles      Jazyk: AJ

finde:

“Zajímalo by mě, co by na to říkala Diana.”

You're a One-Off

Autor: AgtSpooky      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Klasický moment prozření, pěkně zpracováno.”

Burn the Fleet

Autor: svegliatevi      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Jo jo, Svegliatevi píše krásně o nepěkných věcech.”

Coming Up for Air

Autor: ines_iz      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Autorka nezapře, že její srdeční záležitost je snarry, nicméně závěr povídečky je potěšující: "K službám, pane řediteli." Přesně tohle chce snilch shipper slyšet a to porno si tam domyslí sám, když tedy je to "pre-porn" (to jsou tagy, toto).”

Catalyst of change

Autor: Comedia      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Filmové scény doplněné od Gurneyho POV, velmi povedeně (tj. se znalostí knižního kánonu a s citem pro imperiální politiku).”

Stránky: