Komentáře - Říjen 2021

Stránky: 

Druhý život

Autor: Cassandra7 a nwhiker      Jazyk: ČJ

Aneticek:

“Uzasny”

Tony Stark Meets an Extremely Unimpressed Time Traveler, or, Thomas Barrow Makes a Surprisingly Good 21st Century Butler

Autor: Alex51324      Jazyk: AJ

Rocia Mixan:

“Jedna z mých oblíbených povídek. Thomas Barrow se nečekaně dostává do budoucnosti, zvyká si na nový svět a postupně se sbližuje se svým poněkud nedovtipným zaměstnavatelem. Doporučuju. :-)”

Cirkus Malfoy

Autor: womiska      Jazyk: ČJ

FemmeFragile:

“Za mě jedna z nejlepších povídek od Womi. Tentokrát opravdu moc pěkně popsané explicit scény, bez stereotypního opakování, které tu a tam u některých Womisčiných povídek pozoruju. A cirkusová AU Malfoyovi opravdu sedne jak hůlka do ruky.”

Great Men

Autor: Ladybug_21      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Pobavilo, chytré propojení obou vesmírů (v kině tu scénu kvitovala zasmáním řada diváků).”

Messiah

Autor: eldritcher      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Začátek je fantastický, jak se Duncan domýšlí Paulovy podoby se starým baronem, to je velmi originální. Krásný jazyk, hodí se zvlášť ke Stilgarovi a takovému tomu atreidovskému rytířskému étosu. Eldrichter se drží nejnovejšího filmu, dopisuje Duncanův POV do scén, které jsme viděli, a propojuje je chybějícími okamžiky, které dávají smysl. Jen asi ten sex mě moc neoslovil, zjevně to není můj ship.”

Severus And The Giant Squid

Autor: anonymní      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Melancholické ff jsou fajn, ale chapadýlka jsou chapadýlka a měla by se využívat, když nám je kánon dopřál. :-D Tohle je takové to PWP, co člověk napíše jen pro tu radost, že může; netřeba se obtěžovat se složitejší zápletkou, než že je horká letní noc a jezero láká ke schlazení...”

The Dream of the Fisherman's Wife

Autor: eldritcher      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Och. Něžná, melancholická povídka, ale s dobrým koncem. Eldrichter umí.”

Abychom si rozuměli, co je zač ten slash

Autor: belldandy      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Jednoduchý, čtivý, snadno přístupný text, na vhodných místech oživený citacemi jiných teoretiků a teoretiček. Nevyniká tím, že by přinášel objevné informace, zato je velice srozumitelně shrnuje a vypichuje to nejpodstatnější. Zvědavější čtenáři ocení hypertextové odkazy na Fanpolis.”

Triquetra

Autor: Contrarian_hedgehog      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Po prvních dvou rozpačitých kapitolách si autorka sehnala betu a povídka má celkově vzestupnou tendenci, zjevně se za ten rok a půl vypsala. Sexu pomálu (Snape se strašně brání přiznat si, že by ho chtěl a že je to v pořádku). Povedené, IC, dialogy (prakticky do předpolesní kapitoly jsou hlavně Sirius se Severus tak paličatí, že jsou na zabití), pěkné, nikoliv zbytečně repetitivní detaily kouzelnického světa (Snapeovo vaření lektvaru a následné doručení Lupinovi je zvlášť dobré). A skvělá zpráva je, že Sirius na konci neumře. :-) (Ale asi se k ní moc vracet nebudu, trojky mi moc nesednou.)”

Honesty is the Best Policy (Except if You're an Asshole)

Autor: piecrust      Jazyk: AJ

belldandy:

“Modern AU. Taková ta, co ji mám moc ráda, protože jsou tady na sebe moc zlí a při tom charaktery odpovídají tomu, co si já představuji že je v tomto případě IC. Prostě Lan Wangji je v něčem debil, ale v těch stejných oblastech jako za mlada v kánonu. Jen tady je trochu větší. Ano, vypadám jako sadista, ale když si přečtete padesát fluff fanfikcí, tak jedna, co jde na dřeň vám pak prostě utkví. ¯\_(ツ) _/¯ A je to mé oblíbené slashové schéma, napřed sex a teprve pak láska. :P”

Decent Fellows

Autor: berlynn_wohl      Jazyk: AJ

Lanevra:

“Skvěle PWP na páry Aragor/Frodo a Faramir/Frodo. A je to i vtipné.”

Tom Riddle and the Fate Worse Than Death

Autor: BrilliantLady      Jazyk: AJ

finde:

“pro zasmání”

Drink Called Loneliness

Autor: Archea Majuar      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Příjemně plynoucí, pomalý vývoj vztahu, od váhavého přátelství až po něco intenzivnějšího. Angličtina malinko drhne, ale není to zásadní - Charles i Hawkey rozhodně oba znějí rozpoznatelně.”

Goodbye

Autor: diabolycal      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Tohle teda není slash, ani pre-slash. A ani to není moc podobné kánonu, Paul by takhle nikdy nekňoural. :-(”

Duncan 34

Autor: Griselda_Gimpel      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Když ono je dost OOC, aby byl Duncan v pohodě s homosexuálními vztahy. Na crack!fic to stačí, ale větší smysl by to dávalo třeba s Moneem.”

Come Softly To Me

Autor: Archea Majuar      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Ach ach, to je ale ždímání emocí!”

(do)Hra na hrdiny

Autor: ArcheaMajuar      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Ach jé, kdo by to byl řekl, kolik hurt/comfortu ten pirátský debakl inspiruje. :-) Vtipné dialogy, krásně vygradované od obezřetného osahávání terénu až po vzrušující, a přitom něžnou ruční práci na kanapi. Těším se na další vývoj.”

Pře o studni

Autor: Jahodový pohár      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Povedený mikropříběh. Přetahování i pointa mají ten správný švih.”

Holiday Special

Autor: Xuxunette      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Povedné PWP, i s nějakým stručným "jak se dali po válce v nemocnici dohromady". A konečně taky jednou Severus pod tím hábitem nemá kalhoty! Ono to totiž nejen dává smysl, ale je to i užitečné. =)”

Plight

Autor: Juxian Tang      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Má to své momenty, hlavně ten začátek je povedený.”

Raffaello

Autor: Naerikil      Jazyk: ČJ

FemmeFragile:

“Takový milý malý povolební ficlet, byť na mě možná až trochu moc sladký :)”

Raffaello

Autor: Naerikil      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Nějak takhle jsem si tu útěchu po volbách představovala. :-)”

Nohy na ramenou

Autor: Arengil      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Roztomilý drabblík, Severus je správně nakvašený, jaký jiný by taky mohl být! Jeho zaprané spodky s praskou gumou mi udělaly obzvláště radost.”

The Winter Out There

Autor: emilywaters1976      Jazyk: AJ

finde:

“fascinující, určitě se k tomu vrátím, ale ne s radostí”

Hell is Empty

Autor: svegliatevi      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Opět velmi dobré doplnění Herberova univerza. Myslím, že jsem konečně našla svou oblíbenou Dune autorku. :-)”

Stránky: