Komentáře - Září 2020

Stránky: 

Pleasantly Tangled - fanart

Autor: acatnamedeaster      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Acatnamedeaster není nikdy dost. :-) Výjimečně pánové zrovna nesouloží, to už si odbyli, a teď je jim jen spolu dobře. Nemůžu si pomoct, mně se na to tak dobře kouká...”

Sleeping in the Light

Autor: Emily Waters      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Takové melancholické. Snape se zdá být odcizený normálním lidským hnutím, jako by o nic neměl zájem, nejen o Harryho, ale vůbec o nic. Jak ten jejich prazvláštní vztah vnímá Harry, to by mě docela zajímalo...”

Poslední přání

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Ok, Severusovu utrpení je prima, to D.J. psal vždycky s láskou (šibenice je hodně netradiční, ale zase po něm díky tomu mohli házet kameny, že). Koupelnovo-ložnicový prvek dejme tomu, ale chybělo mi větší rozebrání Hermioniny motivace.”

Snape Vizit - fanart

Autor: joeyv7      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Inspirace Vizeniným Snapem je zjevná a přiznaná a tohle podání se mi taky líbí velmi. Zvlášť jeho štíhlé prsty a ty pramínky vlasů přes ucho.”

The reflections - fanart

Autor: Skarlessa      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Líbí se mi množství detailů a netradiční zobrazení Voldemorta v mladém věku, kdy byl ještě krasavec. Ta paralela s Harrym, takové co by kdyby, pokud by se Harry nevzdal relikvií, je případná.”

peyring - fanart

Autor: tafafa      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Ty postavičky a jejich pózy jsou docela výstižné, a to ani nemají očíčka.”

Draco, Marked - fanart

Autor: Fox Estacado      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Draco tu vypadá docela nevinně, což mi k němu moc nepasuje, ale líbí je mi, jak je to nakreslené. Beru to jako AU verzi Draca ;-)”

Soul with Soul - fanart

Autor: Fox Estacado      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Fantasticky provedená křídla, má to nesmírný dramatický náboj (spolu s těmi mraky v pozadí). Ty fáče, aby jim nic důležitého nebylo vidět, jsou trošku legrační, ale pámbíček v sixtinské kapli je má taky, tak co už. A ani to nutně nemusí být chápáno jako slash, byť je to příspěvek do snarrygames...”

Proč se mi nesmí líbit Johnny?

Autor: DVS      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Vtipná, hravá a nakonec i dojemná povídka, překlad moc povedený.”

Splněné přání

Autor: Veronika      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Siriusovy zvrácené chutě dojdou naplnění a Severus moc moc trpí, chudinka. Ve volném verši. Přístupné bohužel jen po registraci, ještě se dá najít na fialovém archivu, ale tam mají nějaký spyware či co. // EDIT po téměř jedenácti letech: odkaz opraven na zcela nový funkční a musím říct, že i po těch letech ke mně tahle krátká povídka promlouvá. Je stručná, syrová, až na dřeň.”

Confession is Good for the Soul - fanart

Autor: acatnamedeaster      Jazyk: fanart

belldandy:

“-”

Barty - Book VS Movie

Autor: madcarrot      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Ok, filmového Bartyho si vybavuju jen velmi velmi matně, takže mě to poněkud míjí. Canon vs fanon Snape je o dost vtipnější.”

Proměny

Autor: Resonant      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Jsem ráda, že se v dnešní době ještě aktivně píší i překládají povídky z HP světa a především slash. A že toto je opravdu originálně pojatá povídka se zajímavým námětem okořeněným naším oblíbeným párem Harry/Draco.”

Living His Best Life

Autor: Alisanne      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Zajímavý nápad, Dudleyho vyoutování je pěkně pojaté, i jeho vztah s Goylem. Ta Snarry podzápletka mě trošičku rušila.”

Magic Men - fanart

Autor: mywitch      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Trochu mywitch podezírám, že ji pozadí nebaví, tak tam vždycky hodí nějaké barevné fleky, ale tady to docela funguje, jako že jsou v sedmém nebi. :-) Moc pěkná kompozice.”

A Most Intimate Kiss - fanart

Autor: acatnamedeaster      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Vskutku polibek z nejintimnějších.”

(K)not Me

Autor: Kuronekochan      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Vlastně se mi o trochu víc líbí pokračování "Bonds of Discipline". Dohromady tyhle dvě povídky na krátkém prostoru názorně představují, k čemu je omegaverse dobré.”

None the wiser

Autor: sillk      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Jako PWP OK - otázka absence Aramisova souhlasu zajímavá, ale strašně mi to kazila ta primitivní americká angličtina a zcela nedobové dialogy. Kdyby to byla originálka z americké střední, prosím, ale ze začátku 17. století?”

In A Rut

Autor: inamac      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Tohle odůvodnění, proč má Snapeův patron podobu laně, si mi zamlouvá.”

Confession is Good for the Soul - fanart

Autor: acatnamedeaster      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Oba mají dokonalé výrazy, na to je Kat snad ještě větší odborník než na ztopořené penisy... a pane jo, Snapeovi ta červená strašlivě sluší.”

Challenge Accepted

Autor: someoldcat (acatnamedeaster)      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Ty jejich výrazy jsou výborné, jako živé. A ty šrámy na Severusově zadku, hmm...”

This Mortal Coil

Autor: acatnamedeaster      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Had príma, zvlášť jeho zlé očíčko, ale změť končetin a hadích kliček mi připadá moc nepřehledná. Takhle kdyby to bylo barevné...”

Signs of our Sins - fanart

Autor: lenap      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Mohla by to být ilustrace/inspirace k pěkné povídce.”

Defiled - fanart

Autor: Acatnamedeaster      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Kromě toho, jak je to pěkně namalované, oceňuju ten popisek, který do hry vtahuje Filche.”

So Very Queer - fanart

Autor: Acatnamedeaster      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Ehm... zajímavá perspektiva...”

Stránky: