Komentáře - Květen 2020

Píšťalka

Autor: Delphi      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Taková blbinka, ale povedená, a ten překlad je parádní.”

Nocturne

Autor: Tira Nog      Jazyk: SJ

bedrníka:

“Tira Nog je moje zamilovaná profíkovská autorka, zkusila jsem proto i její SS/HP a Nocturne se mi líbilo. Napodruhé si sice už jen vybírám oblíbené scény, ale vracím se k ní, což se mi u tohohle páru nestává. Severus jako v odříkání žijící upír je neodolatelný (bez toho jeho zkrášlování bych se tedy obešla, ale aspoň to má nějakou logiku v rámci příběhu).”

Nezvaný host

Autor: Delphi      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Mohlo by to být tuctové pwp, ale Petříčkovy vyjevené oči mu dodávají šmrnc, díky kterému si tuhle povídku s potěšením čtu stále dokola.”

Asfodel

Autor: Seiyuu Bishies      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Svižné, čtivé, plné nápadů, v rámci AU pěkně pracuje s kánonem. Chvalopýr Kadeřka mi vykouzlil úsměv na tváři.”

Chlapci, kteří se stali součástí hvězd

Autor: Klára Foldynová      Jazyk: ČJ

Popelka:

“-”

The Road Less Traveled

Autor: verityburns      Jazyk: ČJ

Sandorel:

“Tohle je moje srdcovka. Četl jsem to v originále, znovu jsem si to s radostí přečetl i česky. Úžasná povídka, úžasný překlad. Hromada emocí, hromada žhavých scén, hromada morálních dilemat. Za mě vše, co skvělá povídka musí mít.”

Tři nové zprávy

Autor: earlgreytea68      Jazyk: ČJ

Sandorel:

“Někomu to možná přijde jako klišé, ale já mám povídky tohohle typu fakt rád. Podobný náznak by v seriálu byl queerbaiting a proto vznikají povídky, aby to byla "pravda". Dávám čtyřku jen proto, že to prostě není hluboký a promyšlený dílo a protože znám daleko lepší, ale stejně se mi to líbilo.”

Halloweenská párty

Autor: XistentialAngst      Jazyk: ČJ

Sandorel:

“Žhavý, vtipný, gradující. Uvěřitelný charaktery a Miamam odvedla skvělou práci překladatele.”