Komentáře - Duben 2020

Nepromarněné chvíle, jenž se nezopakují

Autor: Mania Dardeville      Jazyk: ČJ

l.enik.c:

“Nebylo to prostě dobře propracované.”

Tajné túžby

Autor: Testralka(Tesska)      Jazyk: SJ

l.enik.c:

“Draco dominantní, Lucius submisivní... zajímavá představa. Ale něco tomu bohužel chybělo.”

A rána jsou zde stejná

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

l.enik.c:

“Krása. Člověku se zde postupně odhaluje spousta informací, které jsou matoucí a člověk vůbec nechápe (aspoň teda já :D ) a všechno do sebe zapadne teprve poslední větou. Opravdu krásné a milé :-)”

Rich Bitch

Autor: Tea      Jazyk: ČJ

l.enik.c:

“Tea je úžasná autorka, přečetla jsem od ní všechno kromě pár jednorázovek a nikdy jsem nebyla vyloženě zklamaná. Rich Bitch má zvláštní atmosféru a myslím si, že v rámci FF z MCR světa je celkem originální, i když podobným námětem je např. filmový svět doslova přehlcen. Každopádně se mi moc líbil osobnostní přerod a vývoj Gerarda, i změna vztahu Franka vůči němu. Nerozuměla jsem jedině tomu, proč Gerard tak rychle sklouznul k bezdomovectví a nepokusil se najít si normální práci ještě do chvíle, kdy měl slušné oblečení a nějaké peníze. V závěru podle mě pár věcí také drhlo, ale celkově paráda a ráda se k ní vrátím.”

Albus ex machina

Autor: ygritte      Jazyk: ČJ

l.enik.c:

“Povídka plná žhavých postelových scén, které jsou však vždy originální a neomrzí se. Harry zde není tak neskutečně nevinný a vždy hodný hrdina, odhalují se zde i jeho temnější stránky (i když jen jen v určitých oblastech života). Draco prošel určitou proměnnou, ale nezmění se kompletně jeho původní charakter. Vždy jsem měla slabost pro Charlieho, aniž bych vlastně věděla proč, takže ten mi udělal obrovskou radost. Hermina je zde také moc fajn. Kdyby tam bylo ještě trošku více Snapea, bylo by to naprosto dokonalé. Ale i tak jsem to přečetla na jeden zátah a k určitým pasážím se zajisté ještě vrátím :-)”

Pelyněk

Autor: Rex Luscus      Jazyk: ČJ

l.enik.c:

“Taaaak to bylo hodně žhavý. A nějak jsem asi přišla na chuť temnějšímu Harrymu :-)”

Miluji tvého syna

Autor: Berinka Eleanor Roockwood      Jazyk: ČJ

l.enik.c:

“Tak toto se fakt nepovedlo :-( Námět pěkný, ale nepromyšlený, ani trošku reálný (věřím tomu, že i na kouzelnický svět) a hodně uspěchaný.”

10 důkazů, že Draco Malfoy miluje Harryho Pottera

Autor: Tyra Hawking      Jazyk: ČJ

l.enik.c:

“To bylo sladkýýýýý :-)”

Nejlepší nepřátelé

Autor: AlineDaryen      Jazyk: ČJ

l.enik.c:

“Líbilo se mi vykreslení Draca v tomto příběhu, nevadil mi tolik ani jeho vzhled jako mnohým, tak nějak mi to do děje sedí a zapadá. Výběr zaklínadla, které to všechno způsobilo super, jelikož se vytvořilo jen fyzické pouto, ne psychické. A přestooo... Když jsem dočetla na jeden zátah, jen jsem si řekla wow, i když určité nesrovnalosti by se tam našly a k poslední kapitole bych měla trochu výhrady (prostě se mi to zdá až příliš nereálné), ale celkově moc krásné a milé, nebylo to moc hrr a určitě bych se k tomu klidně vrátila.”

Elysejský klíč

Autor: Alice O´Really      Jazyk: ČJ

l.enik.c:

“Moje první fanfiction ze světa Harryho Pottera. Vždy jsem se tomu bránila, jelikož Harryho Pottera absolutně miluji, ale stejně tak mám moc ráda slash povídky. Zároveň mě tak nějak vždycky mrzelo, že Rowlingová nedala ve svých knihách větší uznání Severusi Snapovi, a hlavně uznání Snapea, že se v Harrym zmýlil a ten není jako jeho otec. Tudíž jsem se po dlouhém zvažování rozhodla, řekněme, pro přečtení alternativního konce, který by moje srdíčko uspsokojil. Na Elysejský klíč bylo spoustu pozitivních ohlasů, tak jsem dala šanci právě jemu. A? Naprosté nadšení. Vztah mezi Severusem a Harrym byl krásný, pomalu plynoucí, tudíž uvěžitelný. Je sice pravda, že od kanonu se to odklání celkem dost, zejména tím, jak málo času Harry věnuje svým přátelům, který dříve svěřoval úplně vše, což se nějak vytratilo. Rovněž vztah se Siriusem je prazvláštní, ovšem toho já jsem nikdy moc nemusela, takže mi to ani tak nevadilo. Rozhodně se k tomu ještě někdy vrátím. Popravdě jsem měla co dělat, abych se k tomu nevrátila hned po dočtení posledního slova (to už by mě manžel asi zabil, jelikož jsem se týden nemohla od Elysejského klíče odtrhrnou :D).”